بازاریابی انتظار

0

زمانی که ما در حال انتظار هستیم به چیز خاصی فکر نمی کنیم.در نتیجه مغز ما در مواجهه با این نوع تبلیغات عکس العمل نشان می دهد.دلیل این واکنش از نظر علمی ثابت شده است و علت آن نیاز مغز به لذت فوری است. البته این عکس العمل همیشگی نیست.

مهم ترین نکته در بازاریابی انتظار تناسب مکان تبلیغات با نوع تبلیغ است. باید مکان مورد نظرمتناسب با تبلیغات شما باشد.شما نمی توانید در یک مطب دندانپزشکی از تبلیغ روغن موتور یا یک نوشابه انرژی زا استفاده کنید.زیرا ذهن شخص در آن زمان به فکرزیبایی و سلامت دندان های خود است.تبلیغی در این زمان نتیجه می دهد که در مورد سلامت دندان، دهان، سلامتی بدن و زیبایی باشد.

خمیر دندان،مسواک ، نخ دندان ، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی و … تبلیغات متناسب با این مکان می باشند.برای روغن موتور و نوشابه انرژی زا به ترتیب میتوانیداز تبلیغ در پمپ بنزین و باشگاه های ورزشی استفاده کنید.

نکته بعدی متناسب بودن تبلیغ از نظر روانشناسی است.شخصی که از مترو استفاده می کند به تبلیغات یک جنس لوکس و گران قیمت عکس العمل نشان نمی دهد، زیرا کسانی که از مترو استفاده می کنند در حال صرفه جویی هستند، پس به یک تبلیغ لوکس و تجملاتی گران قیمت عکس العمل نشان نمی دهند.
به یاد داشته باشید بازاریابی انتظار باعث صرفه جویی 30٪ تا 70٪ در تبلیغات و بودجه شما می شود.

مقالات قبلی که منتشر شدند : مقالات بیشتر از این نویسنده

دیدگاه تان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**