میخواهید با نفوذ ترین فرد در هر جمع باشید؟ نیاز به این حقه های ذهنی (و البته علمی) دارید…

15

 

 

در آمریکا پس از جنگ جهانی دوم افسردگی شدیدی در بین مردم حاکم بود…
اعتمادها کم کم از میان رفته بود، تورم بالا رفته بود و به علت شرایط جنگ زده، مردم نسبت به هم کشش خاصی دیگر نداشتند و امید به آینده کم کم در دل شان درحال غروب بود.

در همان سالهای پس از جنگ کتابی منتشر شد که به طرز معجزه آسایی بیش از انتظار نویسنده و مردم جهان در آمریکا فروش کرد تا جایی که به دومین رتبه کتاب های پرفروش یعنی به دومین کتاب پرفروش پس از انجیل عیسی (ع) دست یافت.

موضوعی که این کتاب دربر داشت دقیقا همان چیزی بود که در عنوانش ذکر شده بود “چطور بر مردم تاثیربگذاریم و دوست پیدا کنیم؟” هیچکس حتی تصورش را هم نمیکرد عنوانی با این صداقت بدون حتی بازی با کلماتی بتواند چنین موفقیت عظیمی بدست بیاورد.

در این کتاب، برخلاف کتاب های دیگری که تا به آن روز منتشر شده بود به روابط بین انسان ها پرداخته بود.
اینکه چطور بتوانید در یک جمع تاثیر خوبی از خودتان به جا بگذارید، چطور در روابط دو نفره بتوانید بر طرف مقابل تاثیر بگذارید و در کل چطور کاری کنید تا دیگران مطابق میل شما رفتار کنند…

تاریخ انتشار این کتاب به سال 1936 برمیگردد؛
و شاید جالب باشد بدانید آموزه هایی که در 80 سال قبل در کتابی منتشر شده که حتی امروزه هم طرفدار دارد و توانست فروشی معادل 15 میلیون نسخه تا به امروز داشته است.

از این کتاب، فقط یک پاراگراف مهم  میخواهیم در ابتدای مقاله برای شما نقل کنیم، دِل کارنگی نویسنده آن مینویسد :

من به شخصه عاشق توت فرنگی با خامه هستم،
اما فهمیدم به طرز عجیبی ماهی ها کــــرم را بیشتر از توت فرنگی با خامه دوست دارند !
بنابراین هروقت به ماهی گیری میروم، به چیزی که من دوست دارم فکر نمیکنم؛
بلکه به چیزی که ماهی ها دوست دارند فکر میکنم
و هیچوقت توت فرنگی با خامه برسر قلاب نمی گذارم تا آنرا بخورند و در دام من بیافتند؛
بلکه آنچه را که نسبت به آن علاقه دارند یعنی کـــرم را بر سر قلاب قرار میدهم،
و جالب اینکه آنها با ولع بیشتری به پیشنهاد من پاسخ میدهند و آنرا میخورند…
چرا همین منطق را در برخورد با آدم ها استفاده نکنیم؟

اهمیت نفوذ در دیگران و پیشبرد خواسته تان از طریق دیگران یکی از اساسی ترین و ضروری ترین مهارت های انسان های موفق دنیای امروزی است.

میدانید چرا؟
به دلیل تخصصی شدن کارها، دیگر زمان کافی برای یادگیری هر تخصصی نداریم ! بنابراین مجبوریم در هر حوزه ای با افرادی که متخصص آن حوزه هستند همکاری داشته باشیم؛

حال فرض کنید کلید قفل قلب هرنفر در دستان شما باشد و بتوانید هرکسی را متقاعد کنید کاری را که میخواهید برایتان انجام دهند، جالب نخواهد بود؟

آنچه میخواهیم در این مقاله به شما یادبدهیم،
چیزی فراتر از تکنیک های گفته شده در کتاب دل کارنگی است.
ما میخواهیم به شما حقه های ذهنی برای نفوذ و تاثیرگذارید بر دیگران یادبدهیم !

حقه های ذهنی که از نظر روانشناسی کاملا اثبات شده اند و دلیل علمی دارند و اکثر اوقات سران کشورهای مختلف را میبینید که از این روش که از آموزه های روانشناسان درجه 1 فراگرفته اند حتی در صحنه بین الملل از این حقه های ذهنی استفاده میکنند.

 

فرانک سیناترا

 

شما در این مقاله با یک سری حقایق و تکنیک های عجیب و باورنکردنی روبرو خواهید شد؛

  • چطور در یک جمع به علاقه پنهان هرکسی به دیگری پی ببرید؟
  • چطور کاری کنید دیگران خودشان شیفته شما شوند؟
  • از قابلیت های ابزار پرقدرت سکوت چقدر اطلاع دارید؟
  • چطور خیلی سریع با چند حرکت ساده بنیان اعتماد را در طرف مقابل ایجاد کنید؟
  • روش های جالب برای اینکه طرف مقابل با صحبت های شما موافقت کند؟
  • و در آخر تکنیکی که شاید کمی ناجوانمردانه بنظر برسد…

آنچه در ادامه میخوانید حقایق محض روانشناسی است.
شما میتوانید از آنها استفاده کنید.
شما میتوانید از آنها استفاده نکنید.
اما شما نمیتوانید وجود آنها را انکار کنید… پس بهتر است به بهترین شکل از آنها به نفع خودتان استفاده کنید.

آماده ورود به دنیای علمی نفوذ در دیگران هستید؟ کمربندهایتان را محکم ببندید…
یک نکته جالب : به محض اینکه با این تکنیک های روانشناسی که در ادامه میخوانید آشنا شدید، هرکجا که رفتید آنها بیش از آنچه تصور میکنید به چشم خواهند آمد ! پس آماده باشید.


مشاهده کامل این محتوا فقط برای اعضای ویژه پروژه سوخت جت امکانپذیر است

اعضای ویژه چه مزایای فوق العاده ای دریافت میکنند؟
اشتراک ویژه تان را در 5 ثانیه تهیه یا تمدید کنید

 

مقالات قبلی که منتشر شدند : مقالات بیشتر از این نویسنده

15 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :

  1. Amirabbas1379 می گوید

    سلام اميدوارم كه قسمت دوم اين مقاله را فراموش نكرده باشيد

  2. kimia mirakhori می گوید

    من قسمت دومشو ميخوام:(((((((

  3. کوروش یگانه می گوید

    با سلام
    مطلب کاربردی بسار عالی بود ایکاش مطالبی که در یک زمینه هستن یکجوری دسته بندی میشدن که همه یکجا قابل دسترس باشند مثل همین موضوع که نفوذ در دیگران هست تحت یک مقاله بیان میشد . چون تعدد مقالات در مورد یک موضوع باعث فراموشی موارد دیگر میشود.
    باتشکر

  4. RoHan می گوید

    سلام
    این کتابی که معرفی کردید در مقدمه ، آیا میشه خریدش ،تو ایران موجوده؟؟

    1. مدیریت وبسایت کارآفرینان جوان می گوید

      بله دوست عزیز، این کتاب در ایران با نام “آیین دوستیابی” ترجمه شده است.

  5. Mohammad_KGN می گوید

    عالی بود ممنون.قسمت دوم رو هم زودتر آماده کنید مرسی

  6. hamed.sharifi می گوید

    خوب بود، هرچند برخی موارد با فرهنگ ما سازگار نیست ولی هنرمند کسی است که بیشترین برداشت ممکن را از یک مطلب بگیرد ( نه همه آن را) ، قسمت دوم کی آماده می شود؟

  7. nt.majid می گوید

    سلام ممنون از سایت خوبتون ولی اگه بشه مطالب رو بیشتر کنید

  8. Mohammadreza می گوید

    عالیه
    ممنون از سایت فوق العده تون

  9. saman km می گوید

    ali bood edamasho saritar bezarid mamnoon misham

  10. saman km می گوید

    عالی بود ادامشو سریتر بزارید ممنونم از شما

  11. sahar1987 می گوید

    سپاسگزارم شاد باشید

  12. parham2008 می گوید

    عالی بود موفق باشد

  13. icepack38 می گوید

    عالییی بوووددد لطفا ادامشو هرچه زودتر بزارید . شما فوق العاده عستین . عیدتون هم مبارککککک

دیدگاه تان را ارسال کنید