تصویرذهنی یک برنده - اثر باب پراکتور (دوبله فارسی)

فقط تا یک هفته (7 خرداد) پرفروش ترین محصول فروشگاه سوخت جت با 30% تخفیف

برند شخصی نداشته باشید هیچکس صدای شما را نمی شنود

4

هنری وادس ورث شاعر آمریکایی میگویید «ما خودمان را بر اساس قابلیت هایمان قضاوت می کنیم ولی دیگران ما را بر اساس کارهایی که تابحال انجام داده ایم قضاوت می کنند…»

 

زمانیکه صحبت از برند شخصی به میان می آید، باید بدانیم که همه ی ما دارای تصویری ذهنی یا برندی شخصی هستیم، تصویری که گاهی نهایت تلاش مان را می کنیم تا واضح تر و روشن تر از قبل بدرخشد؛

  • این تلاش ها چگونه اند؟
  • آیا همه ی این تلاش ها به بهتر شدن برند شخصی ما کمکی می کنند؟

در دنیای واقعی، تغییر برند شخصی روندی دائمی دارد و برای بیشتر انسان ها بنحوی روزمره در جریان است.

می توان گفت ما هرروز و هر ساعت در حال تغییر آن هستیم.
گاهی اوقات این کار را در زمان هایی که میخواهیم شغل مان را عوض کنیم انجام می دهیم و در زمان هایی دیگر این کار برای تطبیق خود با شرایطی که در آن قرار گرفته ایم انجام می شود.

حتی گاهی تغییر برند شخصی باعث روشن شدن مسیر پیش رو و یافتن فرصت هایی ویژه و کمتر دیده شده می شود.

هدفمان هر چیزی که باشد، زمانیکه اقدام به تغییر تصویر عمومی خود می گیریم باید بدانیم که این تصویر باید متقاعد کننده باشد و دیگران پذیرای آن باشند.

برای نمونه نمی توانید تصویر عمومی یک مدیر را برای خود ایجاد کنید در حالیکه هنوز شرکت یا نهادی که برایش کار می کنید شما را بعنوان یک نیروی دائم به رسمیت نشناخته است…

اگر واقعا تصمیم دارید که برند شخصی خود را بصورت هماهنگ و حساب شده تغییر دهید و شاهد موفقیت شغلی بیشتری باشید، با ما در این مقاله ویژه همراه باشید.

شاید بخواهید تصویری که از خود به عنوان برند شخصی دارید را تغییر بدهید؛
شاید میخواهید تصویری جدید داشته باشید، تصویر فعلی را بازسازی کنید و یا تصویر فعلی را توسعه دهید، چه کار باید بکنید؟ قدم های تان برای این تغییر کدامند؟

بهترین منبع برای اینکار، متخصصان هستند؛
مشاورانی که به برندهای شخصی بزرگ دنیا مثل سوپراستارها، کارآفرین ها و … توصیه های راهبردی میدهند.

یکی از برترین مشاورین در این زمینه خانم دوری کلارک است که مجله Forbes راجع بهش می نویسد «دوری با کتاب جدیدش توپ را بیرون از زمین بازی که تا به حال می شناختیم انداخت و مفاهیم جدیدی ابداع کرده تا بهتر روند تغییر برند شخصی را درک کنیم.»

در این مقاله شما توصیه های راهبردی و چکیده کتاب پرفروش «بازآفرینی خود» اثر دوری کلارک را قرار است بخوانید؛ آماده اید تصویری جدید و بهتر از خودتان بسازید؟

کاربر گرامی،
مشاهده کامل این محتوا فقط برای اعضای ویژه 
پروژه سوخت جت امکانپذیر است.
پروژه سوخت جت چیست؟ | میخواهم عضو ویژه شوم

در همین زمینه، نوشته های زیر را توصیه میکنیم بخوانید :

در زمینه تصویرذهنی، شدیدا توصیه میشود نگاهی به محصول «تصویرذهنی یک برنده» باب پراکتور بیاندازید.

مقالات قبلی که منتشر شدند : مقالات بیشتر از این نویسنده

4 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :

  1. ss8ss می گوید

    ببا خوندم این مقاله انگیزه ام برای راهندازی برند شخصیم چند برابر شد

  2. Rez می گوید

    برند سازی شخصی یکی از چیزهای واجبی هستش که باید همه برای موفقیت انجامش بدن. بسیار ممنون که به این موضوع پرداختید

  3. سارا بهرامپور می گوید

    دوبار پشت سرهم خوندمش خیلی عااالی بود

  4. amin_porhadi می گوید

    این مقاله تون دید منو تا حد زیادی عوض کرد .ممنون از شما

دیدگاه تان را ارسال کنید