چطور طوفان به پا کنید و تمام توجه ها را جلب کنید (تا محصول، شخصیت یا صحبت های تان را بتوانید بفروشید)

1

شما یک محصول شگفت انگیز تولید کردید؛ اما هیچکس از شما خرید نمیکند…
شما یک شخصیت فوق العاده خوب دارید؛ اما دوستان کمی دارید…
شما تعجب میکند… چون دیگران با محصول بد، فروش خوبی دارند و با شخصیت بد، طرفداران زیادی !

آیا مشکل از دیگران است؟ خـــیر ! این شما هستید که برای کسب موفقیت های بزرگ در زندگی یا کسب و کارتان باید بتوانید توجه دیگران را به خودتان جلب کنید.

مشکل از جایی شروع میشود که نمیتوانیم توجه دیگران را جلب کنیم؛
و وقتی نتوانیم توجهی جلب کنیم، شنونده ای هم برای صحبت هایمان نخواهیم داشت. وقتی شنونده ای نداشته باشیم، هیچکس نیست که متقاعدش کنیم تا تبدیل به مشتری شود.

مشتری، نه فقط برای محصول.
مشتری حرف های مان، مشتری شخصیت مان، مشتری زندگی مان وقتی به دنبال یک همسر یا شوهر خوب هستیم…خب همه ما به نوعی فروشنده هستیم.

برای هر فروش هم، نیاز به جلب توجه اولیه وجود دارد؛ اما چطور؟

در این مقاله میخواهیم سه درس فوق العاده با ارزش، برای جلب توجه و ارزش دهی به محصول ما (گفتیم که محصول حتما لازم نیست کالا باشد، صحبت های ما، شخصیت ما و  … هم به نوعی محصولی هستند که فروشنده آن خودمان هستیم) از سه تن از بزرگترین افراد متخصص در زمینه جلب توجه عمومی یعنی :

هری هودینی (از بزرگان شعبده بازی تاریخ) و فرانک سیناترا (از محبوب ترین خواننده ها، بازیکن ها و شخصیت تلوزیونی آمریکایی) و والت دیزنی (سلطان سرگرمی دنیا) میخواهند هرکدام یک درس بسیار بسیار با ارزش به شما بدهند.

 

هری هودینی
هری هودینی

 

درس هایی که به شما کمک میکنند بتوانید برای خودتان و محصول تان جلب توجه عمومی بسیار حرفه ای انجام دهید و ارزش دهی محصول تان را افزایش بدهید.

آماده یک طوفان بزرگ برای جلب توجه ها هستید؟

سه استرتژی قدرتمند برای ایجاد هیاهوی و جلب توجه عمومی به نفع خودتان ! شروع کنیم….


مشاهده کامل این محتوا فقط برای اعضای ویژه پروژه سوخت جت امکانپذیر است

اعضای ویژه چه مزایای فوق العاده ای دریافت میکنند؟
اشتراک ویژه تان را در 5 ثانیه تهیه یا تمدید کنید

در همین زمینه، اگر میخواهید بیشتر بخوانید :

 

 

 

مقالات قبلی که منتشر شدند : مقالات بیشتر از این نویسنده

1 دیدگاه جالب

  1. Mohammad123 می گوید

    مقاله بسیار عالی و دارای نکات خوبی بود
    مرسی

دیدگاه تان را ارسال کنید