تصویرذهنی یک برنده - اثر باب پراکتور (دوبله فارسی)

فقط تا یک هفته (7 خرداد) پرفروش ترین محصول فروشگاه سوخت جت با 30% تخفیف

اگر میخواهید مهارت فروش و بازاریابی تان را در کنار اطلاعات تان در زمینه تبلیغات افزایش بدید، میتوانید آخرین مطالب وبسایت کارآفرینان جوان (12CEO) را در این زمینه، دقیقا از این قسمت بخوانید.

تمامی مطالب این بخش هر هفته بروزرسانی میشوند که میتوانید از همین جا و یا از صندوق پستی تان از بروز رسانی آنها مطلع شوید.

بازاریابی و فروش

آدولف هیتلر چطور با شخصیت کاریزماتیک اش مردم را هیپنوتیزم میکرد؟

اخیرا دانشگاه استنفود تحقیقات جالبی انجام داده و به این نتیجه رسیده است که رهبران کاریزماتیک، در واقع مجموعه ای از رفتارها و عادات را دارند که دیگران آنها را با جذبه میبینند...

آیا ایده کارآفرینی شما موفق میشود شما را پولدار کند؟ این 3 سوال را بپرسید تا پاسخ را پیدا کنید

یکی از ترسناک ترین و سخت ترین کارهای دنیا راه اندازی یک کسب و کار است. از هرکسی که میخواهید بپرسید ! راه اندازی یک کسب و کار و اصطلاحا کارآفرینی یکی از سخت ترین کارهای دنیاست. منظور از سختی، نه از لحاظ فیزیکی، بلکه استقامت فکری ! شما با یک…

درس های بزرگ از شخصیت های بزرگ؛ مهندس سلطان حسین فتاحی، بنیان‌گذار امرسان (قسمت اول)

تعارف‌ها، وقت‌تلف‌کن هستند؛ با این اصل آنها را ترک کنید  جیم ران، استاد بزرگ توسعه فردی که بسیار دوستش می‌دارم، معتقد است که میزان پیشرفت شما در پنج سال آینده را، دو چیز مشخص می‌کند؛ کتاب‌هایی که می‌خوانید بر شما تاثیر میگذارند آدم‌هایی که…

تحلیل SWOT ابزاری فوق قدرتمند برای اینکه بهترین تصمیم ها را بگیرید

بدون شک، تصمیم گیری  قسمت بزرگی کیفیت نتایج یک شرکت، مجموعه یا دستآوردهای فردی را تشکیل می‌دهد. درواقع تصمیم گیری مرحله ای بنیادی است که تمام یک سازمان یا مجموعه را دربر می گیرد و مناسب یا نامناسب بودن  آن ممکن است بر سرنوشت یک سازمان، شرکت…

هنر چطور تا به امروز ستون اصلی بزرگ ترین دستآوردهای بشر بوده؟ (و موفقیت شما به آن وابسته است)

لابد تابه‌حال توی کوچه و خیابان، جوانان و حتی غیر جوانان زیادی را دیده‌اید که هندزفری توی گوششان، همین‌طور راه می‌روند و انگار توی عالم خودشان نیستند. حتی سوار مترو و اتوبوس و قطار و ... هم که می‌شوید، خیلی‌ها را می‌بینید که هندزفری…

استراتژی های میدان جنگ به زبان ساده برای استفاده در زندگی روزمره (قسمت دوم)

اگر به نظر شما زندگی میدان نبرد است و شما فرمانده این میدان، پس به شدت به این استراتژی ها برای پیروزی نیاز خواهید داشت... قسمت اول را از اینجا بخوانید رابرت گرین نویسنده کتابِ 33 استراتژی جنگ است. این کتاب 33 استراتژی روز صحنه نبرد را که…

استراتژی اقیانوس آبی – مهارتی برای پیروزی بدون رقابت سخت

همه ی ما به نوعی تولید کننده هستیم اما نه به معنای عام آن، بلکه به این معنا که همه ی ما، اگر مشغول به کار هستیم و حقوق، درآمد یا دستمزدی می گیریم، یا کالا تولید می کنیم و یا خدمات، شاید هم هردو... و این یعنی درحال رقابت هستیم ! یکی از…

برند شخصی نداشته باشید هیچکس صدای شما را نمی شنود

هنری وادس ورث شاعر آمریکایی میگویید «ما خودمان را بر اساس قابلیت هایمان قضاوت می کنیم ولی دیگران ما را بر اساس کارهایی که تابحال انجام داده ایم قضاوت می کنند...» زمانیکه صحبت از برند شخصی به میان می آید، باید بدانیم که همه ی ما دارای…

چرا عزت نفس همان اعتماد به نفس نیست و باید تفاوت آنها را بدانیم؟

چه تفاوتی میان عزت نفس و اعتماد به نفس وجود دارد؟ اگر کسی اعتماد به نفس بالایی داشته باشد، آیا عزت نفس بالایی هم دارد؟ اگر سوالاتی از این دست ذهن شما را مشغول کرده اند جای خوبی آمده اید... شما دیر یا زود باید تفاوت مهم میان اعتماد به…

جایگاه سازی، هدف نهایی عملیات بازاریاب ها در تسخیر ذهن مشتری

شاید در عرصه ی بازاریابی هیچ مفهومی مهم تر از «جایگاه سازی» نباشد. جایگاه سازی هنر بوجود آوردن تصوری ماندگار در مورد کالا یا خدمات شما در ذهن مشتری ست. تصویری که به یک حس گره خورده است و با خرید آن محصول مورد نظر در واقع یک حس میخرید... حسی…

چطور دیگران را ترغیب کنیم اما فریب نخوریم؟

اینکه چطور دیگران را ترغیب کنیم، فارغ از تمام مزیت هایی که برای شرکت ها، سازمان ها ،کارتل های بزرگ تجاری، کمپین های فروش، کارزارهای انتخاباتی و حتی روابط غیر تجاری میان فردی و انسانی دارد، دارای نیمه ای تاریک و شرورانه نیز هست که کسی چیزی…