24 روش فوق حرفه ای برای نفوذ در دیگران

5

24  روش فوق حرفه ای برای نفوذ در دیگران

 

افرادی که بتوانند در دیگران نفوذ کنند و چنان جایگاه بالایی درون دیگران برای خود بسازند که بیشتر خواسته هایشان عملی شوند، معمولا موفق ترین افرادند هم در روابط دوستانه و هم در روابط تجاری هنر نفوذ در دیگران از مهم ترین مهارت هایی است که لازم خواهید داشت.

شما اگر دانشجو، فروشنده، بازاریاب، رهبر یک گروه و یا حتی متقاضی یک شغل جدید باشید، با داشتن مهارت نفوذ در دیگران، حتی سرسخت ترین افراد میتوانید به راحتی،بیشترین نمره قبولی، بیشترین مقدار محصول فروخته شده، نتایج دلخواه گروه و شغل دلخواه تان را بدست آورید.

نفوذ از بارزترین ویژگی های رهبران بزرگ تاریخ بوده از کلئوپاترا تا کازمارا، هنری فورد، تسلا، هیتلر، بیل گیتس و دیگران رهبران صنایع مختلف امروزی. امروزه حتی به بازیگران سینمایی نیز هنر نفوذ در دیگران را آموزش میدهند تا بتوانند بهترین روابط عمومی را برای خود ایجاد کنند.

اگر شما هم بدنبال یادگیری مهارت مهم نفوذ در دیگران هستید، در این مقاله به طور خلاصه 24 تکنیک کاربردی را خواهید خواند، این تکنیک های نفوذ در دیگران، نه تنها برای افراد عادی، بلکه برای سرسخت ترین افراد نیز به کار میرود، شما با کسب مهارت نفوذ در دیگران، کارهایتان را بهتر و راحت تر پیش خواهید برد.

24  روش فوق حرفه ای
برای نفوذ در دیگران

چطور حتی در سرسخت ترین افراد هم نفوذ کنیم؟

تکنیک شماره 1 :
هدف را مشخص کنید.
هدف شما میتواند مدیر روابط عمومی یک شرکت باشد که قرار است مهر تایید استخدام شما را بزند، مشتری بلقوه تان باشد و یا رئیس شما که میخواهید ترفیع یا اضافه حقوق بگیرید. برای مشخص کردن هدف صحیح باید به قوانین زیر عمل کنید :

قانون شماره 1: به افرادی که هیچ عکس العملی به واکنش های شما نشان نمیدهند توجه نکنید، زیرا هیچ کاری نمیتوانید بکنید اگر فرد مورد نظر نسبت به شما بی تفاوت باشد.
قانون شماره 2 : افرادی هدف شما هستند که نسبت به واکنش های شما حساس اند، برای مثال هنرپیشه ای که با یک پست در شبکه های اجتماعی، نظر مخاطبان را جلب میکند حتی اگر منفی باشند، قابلیت نفوذ بیشتری در این افراد دارد تا افرادی که به هیچ عنوان جلب واکنش های آنها نمیشوند.

 

تکنیک شماره 2 :
احساس امنیت متناقضی به نمایش بگذارید – غیر مستقیم وارد موضوع شوید.
شاید بخواهید در شخصی بانفوذ دیگری نفوذ کنید، شاید در رئیس تان نفوذ کنید تا اضافه حقوق بگیرید. اگر چنین باشد، شما با درخواست مستقیم و سریع خواسته تان از طرف مقابل نه تنها به خواسته تان نخواهید رسید، بلکه باعث ایجاد حالت تدافعی در آنها میشود.

قبل از اینکه بخواهید به مشتری بلقوه پیشنهاد فروش دهید، ابتدا از طریق شخص سوم باید این رابطه بین شما و شخص مورد نظر (مشتری بلقوه) ایجاد کنید. مشتری هرگز از یک فروشنده کالا یا خدماتی خرید نخواهد کرد مگر اینکه فروشنده در جایگاه دوست و یا مشاور ظاهر شود.


مشاهده کامل این محتوا فقط برای اعضای ویژه پروژه سوخت جت امکانپذیر است

اعضای ویژه چه مزایای فوق العاده ای دریافت میکنند؟
اشتراک ویژه تان را در 5 ثانیه تهیه یا تمدید کنید

 

مقالات قبلی که منتشر شدند : مقالات بیشتر از این نویسنده

5 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :

  1. Mohammad123 می گوید

    مرسی نکات خوبی داشت
    نیاز به ویراستاری داره

  2. cielo می گوید

    این تکنیکها رو لظفا با مثال توضیح بدین تا درک مطلب برای خواننده بهتر باشه
    الان خودم اینها رو خوندم ولی برای تحلیلش در دنیای واقعی بعضی تکنیک ها رو نمونه و مثالی نیافتم

  3. مجید می گوید

    سلام
    من عضو هستم و حق عضویت دو ماهه هم پرداخت کردم ولی وارد هر صفحه ای که میشم میگه عضو نیستید
    لطفا مشکل من رو حل کنید

    1. Admin می گوید

      سلام
      دوست عزیز تاریخ و شماره تراکنش تان را بفرمایید

دیدگاه تان را ارسال کنید