4 نکته تاثیر گذار در بازاریابی محتوایی

1

اگر کسب و کار کوچک شما یک وبسایت نیز دارد, احتمالا مطالبی برای دنیای دیجیتال و مجازی از طریق بلاگ, ویدیو یا … منتشر خواهید کرد؛ برای بدست آوردن ترافیک بیشتر به طرف محتوای سایتتان, احتمالا عکسی قرار میدهید و لینکی در شبکه های اجتماعیتان به آن متصل میکنید… اما بعد ازینکه مطالب و لینک و عکس منتشر شدند چیکار می کنید؟

اکثر افرادی که کسب و کار کوچکی دارند و این روند را طی میکنند بعد از انتشار مطالب و لینک دیگر دست از بازاریابی محتوایی خود میکشند. هرچند اتفاقات زیادی در حین مشاهده برند شما توسط مشتری بلقوه می افتد و باعث میشود از شما خرید کند اما برای بیشترین تاثیر به شما توصیه میکنیم یک استراتژی بازاریابی ناب برای محتوایی که منتشر میکنید داشته باشید.

تحقیقان نشان داده مردم 70% راه خرید محصولی را طی کرده اند قبل ازینکه به فروشنده برسند. آنها محتوا را قبلا مصرف کرده اند. از دیدگاه فروش ,شما باید بیابید چگونه محتوایی که منتشر میکنید چه بازیی در دنیای خارج بازی میکند و چه کسی در آن حین به بازی توجه میکند تا راه 70%-ی فروش را بپیماید و نزد شما برای خرید بیاید.

اگر محتوایی که بر رویش کاری انجام میدهید, ویدیو, اینفوگرافیک, مطالب یا عکس هستند شما با این 4 نکته نیاز دارید تا بیشترین بهره وری را از آنها داشته باشید :

“چرا” تان را بدانید
وقتی مشتری به محتوی شما توجه میکند ,قصد دارد تا محصول یا خدمات شرکت شما را ببینید و در صورت لزوم بخرد. به همین خاطر, مهم است بدانید چند نفر محتوی متشر شده شما را خوانده اند و فقط به آن نگاه اجمالی نداشته اند.وقتی که این داده ها را بدست آوردید آن وقت تصمیم خواهید گرفت با این آمار چیکار کنید و چطور.

کمک کنید؛ فقط اطلاعات منتشر نکنید
مطالبی که منتشر میکنید شاید منبع فوق العاده ارزشمندی از اطلاعات باشد راجع به شرکت با محصولتان اما دقیقا اینکار سعی نمیکند مردم را تحریک کند مطالب شما را تا آخر بخوانند و به آن واکنش نشان دهند. مردم بدنبال راه حل مشکل های بزرگتری هستند وقتی به شرکت شما توجه میکنند, پس سعی کنید در بازاریابی محتوایی محصولتان را هم با اطلاعات و هم کاربردی منتشر کنید بجای اینکه فقط پیشنهاد خرید بدهید و قیمت را مطرح کنید.

اعتبار کسب کنید
خصوصا در کسب و کارهای کوچک بازاریابی محتوایی بهتر عمل میکند و میتواند باعث فروش بیشتر شود. به عنوان صاحب یک کسب و کار شما نیاز دارید بازدهی سرمایه تان را اندازه گیری کنید تا به تیم یا سرمایه گذارتان نشان دهید اعتبار دارید و جوابگو هستید برای اهداف کسب و کارتان.محتوی استراتژی بازاریابیتان باید تمام تلاش هایتان را جمع کند و نشان دهد شما چیکار دارد میکنید, چطور قرار است انجام شود و چند نفر جذب شدند و به آن واکنش نشان دادند و خرید کردند.

مطالب متنوعی ترویج دهید
محتوی ای که خلق کرده اید تنها چیزی که میتوانید از آن استفاده کنید تا مردم را جذب کنید نیست.اگر مطلب ارزشمندی در سایتی دیگر از شما به نمایش گذاشته شده را نیز به اشتراک بگذارید. اگر راه کاری به غیر از راه کاری که شرکت شما ارایه میدهد دیدید, منتشر کنید. مشتری شما  نگاهی قابل اعتماد به شما خواهد داشت, نشان دهید که فقط به فکر فروش و سود خودتان نیستید و مطالبی با منابع مختلف را نیز منتشر میکنید.

مقالات قبلی که منتشر شدند : مقالات بیشتر از این نویسنده

دیدگاه تان را ارسال کنید