• info@12ceo.ir
  • ایران - تهران - دفتر سایت مدیر عامل

آموزش ادیت با پیکس آرت کامل و رایگان

آموزش صفر تا صد پیکسارت (picsart)

امروزه گوشی های  همراه به یکی از  ابزارهای خیلی قوی  برای ادیت و تولید محتوا تبدیل شده اند. حتما شما هم در اکثر شبکه های اجتماعی متوجه محتواهای جذاب و با کیفیت شده اید مثل کاور پست ها-لوگوها-لوگوموشن ها-کاور استوری ها-کاور هایلایت ها و …. و حتما این سوال در ذهنتون پیش اومده که این افراد چگونه همچین محتواهای جذاب و با کیفیت تولید کرده اند ؟ یا چگونه این تخصص را به دست آورده اند؟ و یا از چه نرم افزار ها و اپلیکیشن هایی برای تولید این محتواها استفاده کرده اند ؟ شما باید بدانید که ابزار های واقعا حرفه ای و تخصص خودشان  به کمک این افراد آمده تا توانسته اند همچین محتواهای حرفه ای و جذاب تولید کنند.

اما این فکر را نکنید که شما نمیتوانید !!! شما هم میتوانید اپلیکیشن پیکسارت را روی تلفن خود نصب کرده و با استفاده آموزش کامل پیکس آرت که میبینید و ابزار های خود برنامه picsart به ادیت عکس و فیلم ها و تولید محتواهای جذاب و با کیفیت بپردازید. یادگیری اپلیکیشن پیکس آرت میتواند برای شما مقاصد شخصی و  تجاری داشته باشد.این کاملا بستگی به نظر خودتان دارد. موضوعی که این وسط مهم است این است که قابلیت و فوت وفن های گسترده این اپلیکیشن در آموزش ما جمع آوری شده . که شما با تهیه این آموزش میتوانید تمام این فوت وفن ها را یاد بگیرید و بر این برنامه تسلط کامل داشته باشید.

پیکسارت (picsart) چیست ؟

picsart یا پیکس آرت یک اپلیکیشن موبایل می باشد که قابلیت نصب هم  بر روی گوشی های موبایل آیفون و  هم اندروید را دارد شما و می توانید از این اپلیکیشن (پیکسارت) برای ادیت های حرفه ای فیلم و عکس استفاده کنید. اپلیکیشن پیکس آرت به نظر من رابط کاربری خلاقانه و بسیار دلنشینی داره. و شما به سادگی میتونید نحوه کار با این اپلیکیشن رو یاد بگیرید. برنامه پیکسارت دو نسخه دارد یکی نسخه معمولی و رایگان و دیگری نسخه پرو برنامه پیکس آرت که پولی هست ( بعد از تهیه آموزش ما نسخه پرو  و کامل را به شما میدهیم ) در نسخه معمولی picsart شما به اکثر بخش ها دسترسی ندارید اما با داشتن نسخه پرو اپلیکیشن پیکس ارت به تمام قسمت ها و ابزار های این اپلیکیشن دسترسی خواهید داشت. این را به خاطر داشته باشید که چه در حال استفاده تجاری و چه شخصی از برنامه پیکس ارت هستید.نیاز دارید که طریقه کار با آن را به صورت کامل و جامع بیاموزید. هر کاری و هر نوع ادیتی و هر محتوایی که بخواهید میتوانید با یادگیری کامل اپلیکیشن پیکس آرت به دست آورید.

آموزش پیکس آرت (picsart) مناسب چه افرادی است؟

اگر شما هم  به ادیت عکس و فیلم و تولید محتوای تصویری علاقه مند هستید و این تصور را در ذهنتان دارید که برای ادیت و تولید محتوا حتما باید سراغ نرم افزار های پیشرفته بروید سخت در اشتباه هستید. چرا ؟؟؟ چون  اپلیکیشن پیکسارت  یکی از بهترین و پرقدرتمند ترین نرم افزار های ادیت فیلم و عکس به حساب می آید. و افراد خیلی زیادی یا شاید بگم همه افراد از این اپلیکیشن برای ادیت عکس و فیلم و تولید محتوا استفاده میکنند . چون که برنامه picsart تمام نیاز های یک نفر برای ادیت و تولید محتوا را رفع میکند. به ظاهر ساده این برنامه نگاه نکنید بعد از تهیه دوره آموزش پیکس آرت متوجه قابلیت های فراوان اپلیکیشن پیکسارت خواهید شد.

چرا باید از پیکسارت (picsart) استفاده کنیم ؟

سوال بعدی که شاید در ذهن شما باشد این است که چرا پیکسارت ؟در جواب باید بگویم  تفاوتی که اپلیکیشن picsart با بقیه برنامه هایی که در این حوزه هستند، دارد، این است که ابزارهای موجود در این برنامه بسیار دقیق و کامل هستند و شما با داشتن این برنامه و یادگیری آن دیگر نیاز به هیچ چیز نخواهید داشت. در حالی که همانطور که در بخش قبلی هم اشاره کردم اپ پیکسارت رابط کاربری ساده ای  دارد. اگر شما هم  به دنبال یک برنامه کاربردی و مناسب برای ویرایش حرفه ای تصاویر خود هستید، برنامه PicsArt (پیکس آرت) یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

برخی از قابلیت های برنامه پیکسارت (picsart) : 

طراحی، کلاژ و رنگ پس‌زمینه + اعمال افکت، ویرایش و روتوش + ترکیب کردن عکس ها + برش و کلاژ عکس + وجود استیکرهای متنوع+وجود افکت های گوناگون برای ویرایش عکس + تغییر اندازه Resize تصاویر + حذف بک گراند عکس + برش عکس ها به صورت اشکال هندسی + کشیدن نقاشی با پیکس آرت + ایجاد زاویه در تصاویر + همانند سازی یا همان کلون عکس ها + افزودن متن به تصاویر + تغییر پس زمینه ی عکس +  ویرایش تصاویر و ایجاد افکت های گوناگون + قرار دادن استیکر بر روی تصاویر + محو کردن قسمت های گوناگون تصاویر +  حذف پس‌زمینه سبز + ساخت کلاژ یا مجموعه عکس + طراحی کاور پست واستوری + تغییر رنگ های مختلف عکس با ابزار منحنی + خلق اسلاید شو +  حذف عناصر تصاویر و اشیا ناخواسته و … هزاران قابلیت دیگه که همه و همه در این آموزش به طور کامل توضیح داده شده اند.

آموزش کدر کردن پس زمینه عکس با پیکس آرت 

یکی از روش های ادیت با پیکس آرت تار کردن پس زمینه عکس ها است. برای تار کردن پس زمینه عکس با پیکس آرت ، ابتدا طبق مراحل در تصویر زیر عکسمون رو انتخاب میکنیم تا شروع به کدر کردن بکگراند عکس با پیکس آرت کنیم.

برای تار کردن پس زمینه عکس در پیکس آرت کافیه از نوار ابزار پایین روی گزینه فیلتر ها کلیک کنید.

بعد از وارد شدن به قسمت فیلتر ها ، روی گزینه کدری کلیک میکنید و بعد از بین سه گزینه ی کدری ، زوم کانونی و کدری دایره ای ، کدری رو انتخاب میکنید و بعد روی علامت پاک کن در بالای تصویر کلیک میکنید تا نوار ابزار بهتون نشون داده بشه. حالا کافیه آیکون آدمک رو انتخاب و بعد روی گزینه آخر یعنی Background کلیک کنید، تا بک گراند عکس شما تار بشه.

حالا کافیه روی تیک بالای صفحه کلیک کنید تا تغییرات اعمال بشن و عکسی که پس زمینه ش رو کدر کردید رو در گالریتون ذخیره کنید.

به همین راحتی و با طی کردن مراحل گفته شده میتوانید به راحتی  بکگراند عکس هاتون  رو با برنامه اینشات تار کنید، تا زیبایی عکس های شما چندین برابر بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *