• info@12ceo.ir
  • ایران - تهران - دفتر سایت مدیر عامل

اشنایی با بهترین جراح ماموپلاستی در تهران

ماموپلاستی

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا زنان ممکن است روش کوچک کردن سینه را انتخاب کنند که به عنوان ماموپلاستی نیز شناخته می شود. اگر اندازه سینه شما را ناراضی می کند و بر سبک زندگی و عزت نفس شما تأثیر می گذارد، این روش می تواند برای شما مفید باشد. سینه‌های بزرگ‌تر می‌توانند منجر به مشکلات روحی و جسمی زیادی شوند، از جمله:
• کمردرد، گردن درد و مشکلات ناشی از وضعیت نامناسب بدن در نتیجه وزن سینه های شما.
• عدم عزت نفس به دلیل ظاهر و احساس نامتناسب بودن شما.
• ناراحتی ناشی از عدم تناسب لباس در اطراف سینه شما.
• تحریکات پوستی و چروکیدگی دردناک ناشی از بند سینه بند در نتیجه سنگین شدن سینه ها.
جراحی کوچک کردن سینه می تواند راه حلی برای این مسائل باشد، زیرا شامل برداشتن بافت اضافی برای تغییر شکل سینه ها و دستیابی به سینه کوچکتر مورد نظر شما است.

آیا کوچک کردن سینه برای من مناسب است؟

بهترین جراح ماموپلاستی در تهران ، مانند هر عمل زیبایی، تصمیم بزرگی است که باید به دقت در مورد آن فکر کنید. اگر به دلیل اندازه سینه های خود ناراحتی جسمی یا ناراحتی عاطفی دارید، می توانید کاندیدای مناسبی برای این روش باشید. علاوه بر این، اگر به دلیل اندازه قفسه سینه خود مشکلات پزشکی را تجربه می کنید، کوچک کردن سینه می تواند برای شما مناسب باشد. این فقط زنان نیستند که می توانند از جراحی کاهش سود ببرند. کوچک کردن قفسه سینه برای مردان مبتلا به ژنیکوماستی مناسب است، وضعیتی که با افزایش بافت چربی در ناحیه قفسه سینه مشخص می شود.
اگرچه جراحی کوچک کردن سینه اندازه سینه شما را تغییر می دهد، اما لزوماً افتادگی یا افتادگی سینه را اصلاح نمی کند. اگر این مشکلی است که می‌خواهید آن را اصلاح کنید، روش لیفت سینه ممکن است برای شما مناسب‌تر باشد، زیرا به سینه‌ها زیبایی می‌دهد. ترکیب این روش ها امکان پذیر است – جراح شما در مورد نیازهای شما صحبت می کند و شما را از طریق گزینه های شما راهنمایی می کند.

سینه های بعد از عمل چقدر کوچک خواهند شد ؟

این موضوع در طی مراحل مشاوره با جراح شما تصمیم گیری و توافق خواهد شد. برخی از زنان تصمیم می‌گیرند که سینه‌های خود را فقط کمی کوچک کنند، برخی دیگر به میزان زیادی. این بستگی به ترجیحات شخصی شما دارد و جراح شما در مورد آنچه می توانید از نتایج انتظار داشته باشید مشاوره ارائه می دهد.
بعد از جراحی کوچک کردن سینه چه اتفاقی می افتد؟
به شما توصیه می کنیم برای استراحت و بهبودی خود یک یا دو هفته از کار خود مرخصی بگیرید. برای اینکه پوست شما با شکل جدید سازگار شود و سینه ها فرصتی برای بهبودی پیدا کنند، باید مراقب باشید که از بلند کردن سنگین یا فعالیت بدنی که می تواند به بدن شما فشار وارد کند، خودداری کنید. همچنین از شما خواسته می شود تا برای مدتی که توسط تیم پزشکی مشخص می شود، از یک سوتین مخصوص طراحی شده برای حمایت بیشتر در طول فرآیند بهبودی استفاده کنید.
در ابتدا انتظار کمی تورم و ناراحتی داشته باشید اما درد شدید بسیار نادر است و باید فوراً به بیمارستان گزارش شود. برای اطمینان از اینکه با مراقبت های بعدی از سینه های جدید خود راحت هستید، دارو برای شما تجویز می شود و توصیه هایی به شما داده می شود. هنگامی که تورم در چند هفته اول برطرف شد، می توانید تصویر واضح تری از اندازه سینه های جدید خود داشته باشید.
برش هایی که معمولاً برای جراحی کوچک کردن سینه استفاده می شود از نوک پستان تا چین زیر سینه است. همانطور که در قسمت زیرین قرار دارند، در تاپ های کوتاه، تاپ های بیکینی یا سوتین قابل مشاهده نخواهند بود. در طول دوازده ماه آینده، شما همچنین می توانید انتظار داشته باشید که این اسکارها به رنگ طبیعی پوست شما محو شوند.

الو پزشک در سایت خود سعی کرده تمام نکات ماموپلاستی را برای شما در میان گذارد تا از هر لحاظ با مطالعه کامل و اطلاعات صحیح اقدام به این کار نمایید و از عوارض و فواید این عمل با خبر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *