• info@12ceo.ir
  • ایران - تهران - دفتر سایت مدیر عامل

جاذبه های دیدنی تور شیراز و تور چابهار

جاذبه های دیدنی تور شیراز و تور چابهار

تور شیراز

سایت همیشه سفر یکی از سایت های معتبر در ارائه انواع تورهای گردشگری از جمله مجری تور شیراز و تور چابهار می باشد. حال افرادی که قصد رزرو تور شیراز و چابهار را دارند بهتر است ابتدا با جاذبه‌ های گردشگری این دو شهر زیبا آشنا شده و سپس اقدام به رزرو تورهای گردشگری نمایند.
شیراز یکی از شهر های بسیار زیبا و پر آوازه ایران می باشد که نه تنها مورد توجه گردشگران ایرانی قرار گرفته بلکه بسیاری از گردشگران خارجی شیفته بازدید از شیراز هستند. این شهر دیدنی در جنوب شرقی کشور ایران واقع شده و به دلیل جاذبه های تاریخی و طبیعی متعددی که دارد، سالانه مقصد گردشگران زیادی از سراسر دنیا قرار می گیرد. با این حال مشاهده می شود تور شیراز که جزو تور های بسیار پرطرفدار است در سایت همیشه سفر ارائه شده و افراد می‌ توانند بنا به سلیقه خود نوعی از این تورهای گردشگری را انتخاب کنند.

جاذبه های گردشگری تور شیراز

 

جاذبه های گردشگری تور شیراز

همان طور که گفته شد شهر شیراز شهری بسیار دیدنی بوده که جاذبه ‌های متعدد گردشگری دارد‌ در این بین آرامگاه حافظیه که یکی از جاذبه‌ های تاریخی این شهر است، مکانی بسیار زیبا می باشد. این مکان دو صحن شمالی و جنوبی داشته و دارای تالاری به طول ۵۶ متر و عرض ۸ متر می باشد. حمام وکیل که در دوره زندیه در مرکز شهر شیراز ساخته شده است، در زمان خود از پیشرفته ترین معماری در آن استفاده شده که موجب جذابیت این حمام برای گردشگران شده است، این حمام در خیابان لطفعلی خان زند، خیابان طالقانی، جنب مسجد وکیل قرار دارد. مسجد وکیل نیز مسجدی است که از دوره زندیه به جا مانده و دارای معماری بسیار زیبایی می باشد، این مسجد دو ایوان و شبستان شرقی و غربی دارد. سعدیه نیز دیگر آرامگاهی است که در شیراز واقع شده است. سعدی در اواخر عمر خود در این محل زندگی کرده و پس از مرگ در همانجا به خاک سپرده شده است. دروازه قرآن اولین بنایی است که با ورود به شهر شیراز دیده می شود، این دروازه در دوران زندیه بازسازی شده و دو قرآن نفیس در بالای آن قرار دارد. باغ ارم که در سال ۱۳۹۰ در لیست میراث جهانی یونسکو قرار گرفت جزو باغ های تاریخی شیراز می باشد که اطلاعات به دست آمده نشان می دهد این باغ به قرن دهم و یازدهم هجری بر می گردد و در زمان سلجوقیان هم وجود داشته است؛ تنوع گیاهی فوق العاده در این باغ موجب جذابیت آن شده است. ارگ کریم خان زند که در مرکز شهر قرار دارد ارگی مربوط به دوره زندیه بوده که در سالهای ۱۷۶۶ به عنوان مکانی برای زندگی کریم خان ساخته شده بود. دیگر جاذبه این شهر بازار وکیل می ‌باشد که در مجاورت میدان شهرداری واقع شده است و جزو بازارهای سنتی و بسیار زیبای دوره زندیه در ایران می باشد که با گچ و آجر ساخته شده و جزو مهمترین قطب های اقتصادی شیراز در حال حاضر به شمار می ‌رود.

 

جاذبه های گردشگری تور چابهار

شهر چابهار همانند بسیاری از دیگر شهرهای ایران دارای جاذبه‌ های گردشگری متعددی بوده که این امر موجب شده است که گردشگران از سراسر ایران سالانه قصد رزرو تور چابهار کنند. در این بین می توان گفت بی نظیر ترین این جاذبه ها عبارتند از:

  • کوه های مینیاتوری
  • بندر گوادر
  • گل افشان
  • منطقه حفاظت شده گاندو
  • گورستان جن
  • تالاب صورتی رنگ لیپار
  • درخت مکرزن
  • غار های بان میستی
  • مسجد جامع دزک

 

 بهترین زمان سفر به چابهار

بهترین زمان سفر به چابهار

در خصوص آب و هوای شهر چابهار می توان گفت این شهر داراری چهار فصل بهاری می باشد که در تابستان ها هوای آن بسیار مطبوع بوده و زمستان نیز به دلیل وزش باد های قطبی آب و هوای معتدلی در شهر وجود دارد. با این حال می توان گفت در این شهر هر چهار فصل آب و هوا شرایط معتدلی داشته و افراد می ‌توانند هر زمان که بخواهند برنامه سفر شان به این شهر را بچینند. با این وجود باید توجه داشته باشید که زمستان و اوایل بهار فرصتی بهتر برای سفر به بندر همیشه بهار چابهار می باشد. برای اطلاع از قیمت ها به وب سایت همیشه سفر مجری تور چابهار مراجعه نمایید.

 

بازدید از جاذبه های گردشگری در تور بالی

بسیاری از افراد به گردشگری و سفر به مناطق جذاب و دیدنی علاقه دارند. یکی از زیباترین و خارق العاده ترین جزیزه های جنوب شرقی آسیا در کشور اندونزی واقع شده است که هرساله گردشگران بسیاری را به سمت خود جلب می کند. تور بالی همیشه سفر به شما کمک خواهد کرد تا با خیال راحت و آسوده به جزیره بالی اندونزی سفر کنید و از جاذبه های دیدنی و تفریحی این منطقه جغرافیایی نهایت لذت را ببرید. در ادامه برخی از جاذبه های گردشگری مهیج و دیدنی جزیره که در تور بالی آن ها را نظاره خواهید کرد را نام می بریم:

  • مناطق دیدنی و زیبای «کوتا» و «اوبود»
  • مزارع پلکانی سرسبز و دیدنی در بخش های شمالی و جنوبی کوه های بالی
  • پارک آبی در زمین های سرسبز استوایی
  • معابد شرق جزیره بالی
  • جنگل میمون اوبود بالی
  • مرکز هنر اوبود
  • پارک حیوانات در جزیره بالی
  • تفریحاتی نظیر غواصی، رفتینگ، موج سواری، دوچرخه سواری و …
  • طبیعت های زیبا و بکر در منطقه بالی
  • و…

 

دانستنی های تور بالی همیشه سفر

دانستنی های تور بالی همیشه سفر

اگر قصد سفر به جزیره بالی با تور بالی همیشه سفر را دارید، بد نیست با دانستنی های این جزیره بیشتر آشنا شوید. در ادامه این بخش از مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم تا در سفر به جزیره بالی با مشکل مواجه نشوید:

  • انتخاب زمان مناسب برای سفر به جزیره بالی

با توجه به نزدیکی این منطقه به خط استوا، همواره شاهد آفتاب در این جزیره هستیم که دارای 2 فصل خشک و مرطوب می باشد. ماه های ژوئن، جولای و مه از بهترین آب و هوا برخوردار می باشند اما به طورکلی هر ماه سال در این جزیره از زیبایی های خاص خود برخوردار است که جذابیت سفر را چند برابر می کنند.

  • کاهش هزینه سفر به بالی

اگر برای سفر به این جزیره ازطریق تور بالی همیشه سفر اقدام کنید، بی شک هزینه های خود را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهید. به طور کلی غذاهای محلی بخورید و با فروشندگان چانه بزنید تا هزینه سفر خود را کاهش دهید. این نکته را درنظر داشته باشید که هر توری را با هر قیمتی انتخاب نکنید زیرا در برخی از فصول سال که بالی از آب و هوای نامناسبی برای تفریح و گردش برخودار است، قیمت تور بالی با کاهش رو به رو می شود.

  • آشنایی با آداب و رسوم جزیره بالی

افراد بومی و مهاجر زیادی در جزیره بالی کشور اندونزی ساکن هستند و آداب و رسوم خاصی در منطقه حکمفرماست. بنابراین شما به عنوان گردشگر باید به تمام آن ها احترام بگذارید. به عنوان مثال برای ورود به معابد این منطقه باید با لباس مخصوص وارد شوید.

 

شما همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات و مشاوره در خصوص اخذ ویزای هند با مشاورین ما صحبت کنید.

 

برگرفته از وب سایت شرکت خدمات مسافرتی همیشه سفر به آدرس اینترنتیhttps://hamishehsafar.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *