• info@12ceo.ir
  • ایران - تهران - دفتر سایت مدیر عامل

خرید سامانه تلفن اینترنتی

کاهش هزینه به دنبال افزایش کارایی و بهره‌وری همواره هدف هر مدیر موفقی در سازمان یا شرکتی که مسئول آن است می‌باشد. گاهی آگاهی از تکنولوژی‌های جایگزینی که برای هر دستگاهی که مورد استفاده قرار می‌دهیم، مارا در کاهش هزینه‌ها یاری می‌رساند.

در این مقاله باهم بررسی می‌کنیم که چگونه یک شرکت تنها با جایگزین کردن یک فناوری خاص تا حد بالایی اقدام به کاهش هزینه‌های خود و همچنین کمک به تیم بازاریابی می‌کند.

تلفن اینترنتی چیست؟

تلفن اینترنتی، کارکرد همان تلفن عادی شهری را دارد با این تفاوت که داده‌ها را از طریق اینترنت منتقل می‌کند. تلفن اینترنتی به دلیل مبتنی بودن بر شبکه اینترنت، هزینه بسیار کمتری نسبت به تلفن‌های قدیمی دارد و همچنین کیفیت بسیار بالایی در انتقال صوت دارد.

اگر قصد استفاده از مرکز تلفن اینترنتی را داشته باشید، نیازی به خرج ملیون‌ها تومان برای خرید دستگاه gateway نخواهید داشت و همچنین قادر خواهید بود به آسانی کانال‌های ورودی و خروجی را اضافه یا حذف کنید.

توجه داشته باشید که امکان دارد به تلفن اینترنتی با نام‌های ویپ‌لاین، سیپ لاین و یا سیپ ترانک اشاره شود که تمامی آن‌ها یک معنی ثابت دارند.

تلفن مجازی چیست؟

امکان دارد که برخی افراد تازه‌آشنا تلفن مجازی را با تلفن اینترنتی اشتباه بگیرند، اما این دو اهداف و قابلیت‌های جداگانه‌ای دارند.

تلفن‌های مجازی درواقع بصورت یکبار مصرف و یکطرفه مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ یعنی بیشتر با این هدف که یکبار با فردی تماس بگیرید و دیگر آن فرد از طریق همان شماره قادر به تماس گرفتن با شما نباشد.

همچنین مواقعی به سراغ شماره‌های مجازی می‌رویم که قصد داریم هویت ما و شماره اصلی ما فاش نشود و بدون اینکه طرف مقابل مارا شناسایی کند، با او تماس برقرار کنیم.

این نوع شماره‌های می‌توانند هم برای اهداف قانونی و هم غیرقانونی مورد استفاده قرار گیرند.

همچنین شماره مجازی، یک خط تلفن و یا شماره مستقل نیست، بلکه یک زیر شماره از میان هزاران زیرشماره یک تلفن می‌باشد که در اختیار افراد مختلف قرار می‌گیرد و تنها چهار رقم آخر شماره‌ها تغییر می‌کند.

جالب است بدانید که در بسیاری از کشورها از جمله ایران استفاده از شماره‌های مجازی به نحوی که هیچ کس از هویت شما خبردار نشود، غیرممکن است؛ زیرا در ایران شرکت‌هایی که اینگونه خط‌ها را ارائه می‌دهند، بصورت اجباری اطلاعات شما را در اختیار ارگان‌های نظارتی قرار خواهند داد.

تنها ایراد تلفن اینترنتی

خوشبختانه تلفن اینترنتی دارای کمترین عیب و ایراد در استفاده می‌باشد. تنها لازمه استفاده از تلفن اینترنتی اتصال برق و اینترنت می‌باشد. درصورت اینکه شما این دو را از دست بدهید، تلفن تا زمان برگشت اینترنت و برق از دسترس خارج می‌شود.

برای راه‌اندازی تلفن اینترنتی شرکتتان نیاز به سیستم voip دارید تا بتوانید با کمترین هزینه ممکن به هدف خود برسید. توجه داشته باشید که انتخاب و کیفیت راه‌اندازی سیستم voip به شدت در کارکرد تلفن شما می‌تواند تاثیر گذار باشد. از همین جهت به شما پیشنهاد می‌کنیم برای بهره‌وری بیشتر از خدمات سایت الو 021 استفاده کنید.

مزایای کلی استفاده از تلفن اینترنتی

مهم‌ترین ویژگی که تلفن اینترنتی و یا سامانه مرکز تلفن اینترنتی می‌تواند برای شما داشته باشد، کاهش هزینه‌هایتان است. این مورد در شرکت‌های بزرگی که از تلفن‌ها استفاده بسیاری می‌کنند و همچنین خطوط تلفن شرکت گسترده است، بسیار کاربرد دارد.

همچنین شما با استفاده از تلفن اینترنتی، قادر خواهید بود کنترل آن را از طریق موبایل یا کامپیوتر شخصی‌تان در دست بگیرید که این هم از دیگر مزایای عالی این تلفن هاست.

مورد دیگری که بسیار برای شما ارزشمند خواهد بود، عدم وابستگی شما به سیم‌کشی مخابرات می‌باشد. تلفنی در اختیار دارید که به وسیله شبکه اینترنت قادر خواهید بود در هرکجا از آن استفاده کنید.

مورد آخری که به آن اشاره می‌کنیم، کیفیت بالای این تلفن‌ها به دلیل مبتنی بودنشان بر شبکه اینترنت است که می‌تواند به شما تجربه‌ای عالی از مکالمه را انتقال دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *