• info@12ceo.ir
  • ایران - تهران - دفتر سایت مدیر عامل

سئو در اصفهان | قیمت سئو سایت چقدر است؟

سئو در اصفهان | قیمت سئو سایت چقدر است؟

بعد ازا طراحی سایت در اصفهان  شروع به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر میکنیم. سئو در اصفهان یکی از خدمات ویژه  آژانس مهندسی موج دیجیتال می باشد. هزینه سئو در اصفهان به عواملی زیادی بستگی دارد از جمله: ساختار وب سایت، قالب وب سایت، سئو داخلی سایت و… باید بهینه سازی انجام شود البته در طول طراحی سایت در اصفهان بهینه سازی سئو داخلی تا حدودی انجام می‌شود.

چرا سئو برای وب سایت مهم است؟

همه وب سایت ها می خواهند در صفحه اول گوگل لینک یک را داشته باشند و فروش بالای را تجربه کنند خیلی ها از سئو در اصفهان اطلاع کافی ندارند و هدف اصلی سئو سایت را نمیدانند. کسب و کارهای زیادی سئو و تبلیغات را به ما سپردن و الان در جایگاه اول گوگل هستند.

چرا سئو محلی یا سئو در محل یا استان (اصفهان) محل زندگی و کسب و کار شما؟ همیشه در به مشتریان عزیز گفته ایم کلمات سخت یا رقابتی زمان زیادی برای سئو سایت شدن نیاز دارد پیشنهاد میکنیم در ابتدا در کلمات متوسط یا محلی به رتبه اول بیایید، زمانی که سایت قدرت گرفت سئو کلمات پر ترافیک اقدام گردد.

همه می خواهند با سئو در اصفهان صفحه اول قرار بگیرید رقبای هستند که تیم حرفه ای و هزینه های زیادی می کنن و از صفحه اول به صفحه دوم یا برعکس جا به جا میشوند بهتر است برای سال اول سایت تان برای کلمات کلیدی در شهرتان (اصفهان) اقدام کنید که سریعتر، کم هزینه تر است و باعث فروش شما میشود.

سئو سایت چه تاثیری بر وب سایت شما دارد؟

چه کارهای انجام میشود که یک وب سایت، به اصطلاح سئو می‌شود؟ راز دوستی با گوگل چگونه است؟ رتبه اول گوگل بودنن چه مزایایی برای طراحی سایت فروشگاهی ما دارد.

تمامی این مراحل را انجام میدهیم تا مخاطبان جذب وب سایت شما شوند و تبلیغات و متن تبلیغات به سرعت در افزایش مشتریان تاثیر میگذارد.

حتماً این جملۀ کاسب‌های قدیمی را یادتان هست که «همیشه حق با مشتری است.»

موتورهای جستجوگر گوگل  به این جمله اهمیت میدهد و به همین دلیل است که هر کاری در سئو،  برای  مخاطب انجام می‌شود.

ظاهر سایت، رنگ‌بندی قالب و لوگو آن، اسم برند، جای قرار گیری دکمه‌های مختلف، کلمات کلیدی، شیوۀ نگارش محتوا، سرعت سایت و … قرار است دست به دست هم دهند تا مخاطب سایت را دوست داشته باشد، در آن بماند و به آن اعتماد کند. ما سئوکارها به این اتفاق می‌گوییم: تجربۀ کاربری

مراحل سئو در اصفهان

مراحل سئو در اصفهان

بعد از طراحی سایت در اصفهان به مرحله جذاب سئو می پردازیم و شروع به کار میکنیم.

  • آنالیز کلمات کلیدی کسب و کارتان

آنالیز کلمات کلیدی با بررسی دقیق کلمات و عباراتی که شما می‌خواهید در آن رتبه بگیرید انجام می‌شود. بررسی میزان سختی کلمات، جایگاه فعلی وب سایت، جایگاه فعلی کلمات، تعیین استراتژی و اعلام مدت زمان لازم برای سئو سایت شما در این‌جا اتفاق می‌افتد.

  • بررسی سایت از نظر سئو داخلی و خارجی

بررسی وضعیت فعلی سایت بر اساس متا تگ ها، دامین اتوریتی، پیج اتوریتی، نسبت متن به کد، وضعیت لینک‌سازی‌های داخلی و خارجی، سرعت بارگذاری سایت، امنیت و… در این مرحله انجام می‌شود تا مطمئن شویم که سایت شما از نظر تکنیکال کاملاً بهینه است.

  • آنالیز رقبای کسب و کار شما

مهمترین بخش از سئو آنالیز رقبای سایت و تجزیه و تحلیل نقاط ضعف و قوت رقبا می باشد و می‌تواند فرصت مناسبی برای شما باشد تا استراتژی‌های لازم را پیاده کنید. شرکت‌های سئو در اصفهان برای بهبود وضعیت کسب‌وکارهای آنلاین (چه نوپا و چه قدیمی) باید به این مرحله توجه ویژه داشته باشند.

  • بهینه‌سازی داخلی سایت

این مرحله نیاز به تجربه کاری بالا دارد و باید ساختار سایت و تمام بخش های وب سایت مورد بررسی قرار گرفته باشد. سئو داخلی وب سایت کاری می‌کند تا ربات‌های گوگل درک بهتری از سایت شما داشته باشند و دسترسی به صفحات مختلف ساده‌تر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *