• info@12ceo.ir
  • ایران - تهران - دفتر سایت مدیر عامل

وبلاگ

دکتر کاظم شهرکی نسب

دکتر کاظم شهرکی نسب

بزرگترین وارد کننده کود های کشاورزی و عناصر مورد نیاز برای گیاهان و متخصص در زمینه ی تغذیه گیاهان

دارای چندین مقاله علمی چاپ شده در خارج از ایران است.

مقالات در نشریه های آمریکایی با ایمپکت فکتور بسیار بالا. مقالات دکتر از سال 2013 به طور رسمی آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

همچنین دکتر شهرکی نسب

مالک برندهای شوک و بمب محصول کشور آمریکا و تحت تامین سازمان ملل در خاورمیانه می باشد.

فعالیت دکتر کاظم شهرکی نسب در خاورمیانه بطور گسترده می باشد و تنها در ایران ختم نمیشود.

واردات و صادرات برند های شوک و بمب در کشور افغانستان، پاکستان، عراق و ترکیه به صورت عمده و کلی انجام می شود و کشورهای عربی از قبیل امارات، دبی و عمان به صورت محدود تر می باشد.

کامل ترین کود در خاورمیانه به اسم کود شوک ده ایکس می باشد، افزایش عملکرد در گیاهان با فرمولاسیون نانو و خاص و منحصر به فرد به صورت انفجاری می باشد و از آنجایی که تمامی کود ها به صورت ارگانیک عرضه می شود و کاملآ طبیعی است کوچکترین مشکلی برای زمین مان بوجود نمیاید.

اولویت دکتر کاظم شهرکی نسب کسب درآمد نیست و تمامی توان خود را بر روی اشتغال زایی گذاشته است

بجز از اشتغال زایی دکتر شهرکی نسب تمامی سعی خود را بر این دارد که کشاورزان مملکت خودمان با کمترین هزینه بیشترین برداشت را داشته باشند و به شدت بر روی مسمومیت خاک حساس است و کنترل تمامی برنامه های غذایی کشاورزان حتی کشاورزان خرد در زمین های کوچک از زیر دست کارمندان متخصص در زمینه ی برنامه غذایی رد می شود چرا که در دراز مدت افزایش حاصلخیزی خاک کشورمان را در بر دارد.

دکتر کاظم شهرکی نسب یک میهن پرست به تمام معناست.

و طی چندین سال فعالیت در حوزه کشاورزی این امر به وضوح قابل روئت است.

چرا بعضی ها تمایل دارند آراد برندینگ را کلاهبرداری نشان دهند؟

چرا بعضی ها تمایل دارند آراد برندینگ را کلاهبردار نشان دهند و نسبت به مجموعه کم لطفی داشته باشند، این سوالی است که آقای زرافشان یکی از مدیران تجاری مجموعه در این پادکست به آن پاسخ خواهد داد. زرافشان در تشریح کلاهبردار نشان دادن آراد عنوان کرد: ما در آراد زیر ساختی را فراهم کردیم و به تاجران قول دادیم که مشتری با شما ارتباط می گیرد،

اما ممکن است با اینکه مشتری با آن ها ارتباط گرفته، تاجران نتوانستند فروش داشته باشند. ایشان در پاسخ به این سوال که چرا با وجود اخبار روز زیر ساخت ها نتوانستند محصولات خود را به فروش رسانند اظهار کرد: این عدم موفقیت به این دلیل است که آموزش های ما را به کار نگرفته و نکاتی که اساتید بیان کردند را رعایت نکردند، در واقع اتفاقاتی که باید رقم می خورده را انجام ندادند و پاسخ مشتری را نادیده گرفتند. حال خودتان قضاوت کنید در شرایطی که شما توانایی تجارت و فروش  ندارید آراد برندینگ مقصر و کلاهبردار است کلاهبرداری یعنی چه؟

زرافشان بیان کرد: کلاهبرداری یعنی اینکه ما در ازای ارائه یک سری خدمات به شما، مبلغی را دریافت کنیم اما خدماتی به شما ارائه ندهیم؛ به عنوان مثال آراد برندینگ با شما قرار داد امضا می کند که به مدت یک سال به شما خدمات مختلفی ارائه دهد پس در صورتی که در این مدت حتی به یکی از تعهدات خود عمل نکند باید کلاهبردار شناخته شود.

این نسبت کلاهبرداری را چه کسانی به آراد می دهند؟

کلاهبرداری را کسانی به آراد نسبت می دهند که وارد عرصه تجارت شده و به دلیل نداشتن پشتکار موفق نشدند و تلاش نکردند، در کلاس اساتید به گوش شنوا نداشتند در حالی که گفته شد راهکار ها را گوش کنید و فن بیان را به آن ها آموزش دادیم، ضمن اینکه نحوه مذاکرات را نیز یاد دادیم؛ پس اگر شما این موارد را رعایت نمی کنید، آراد برندینگ مقصر و کلاهبردار نیست. استاد زرافشان عنوان کرد: اگر بنده کلاهبردار هستم چرا شانزده سال است در این مجموعه فعالیت می کنم؛ پس  کمی عمیق تر فکر کنید و تنبلی خود را با این الفاظ به آراد برندینگ نسبت ندهید.

مصادیق کلاهبرداری

مصادیق کلاهبرداری مواردی هستند که هیچ ارتباطی با تفکرات و اهداف مجموعه آراد ندارند چرا که ما خدماتی را ارائه می دهیم که با انجام آن از موفقیت شما مطمئن هستیم، در حقیقت ما چیزی را که خودمان از آن نتیجه گرفتیم را برای شما انجام می دهیم پس به موفقیت آن اطمینان داریم.

گفتنی است که از این پس افردی به آراد برندینگ ورود پیدا خواهند کرد که حوصله کار کردن و یا فعالیت در زمینه تجارت را داشته باشند.

کلاهبرداری از طریق درگاه پرداخت اینترنتی

یکی از روش‌های مرسوم کلاهبرداری اینترنتی، فیشینگ از طریق درگاه‌های جعلی بانکی است.

در این روش لینکی برای شما ارسال می‌شود که با کلیک بر روی آن، به صفحه‌ای مشابه درگاه بانک هدایت می‌شوید.

  • تبلیغ دروغین آراد برندینگ کلاهبرداری

مثلا ممکن است پس از گذاشتن آگهی فروش در سایت شیپور، پیامکی با این مضمون دریافت کنید که اگر می‌خواهید آگهی شما ارتقا پیدا کند، روی این لینک کلیک کنید و هزار تومان بپردازید.

پس از باز کردن صفحه پرداخت، از شما خواسته می‌شود اطلاعات کارت بانکی مثل شماره شانزده رقمی، رمز دوم، شناسه CVV2 و تاریخ انقضای کارت خود را وارد کنید.

اگر پس از وارد کردن اطلاعات خود، روی دکمه پرداخت کلیک کنید، تمام اطلاعات حساب بانکی شما، برای صاحب آن سایت جعلی ارسال می‌شود و آن‌ها به تمام اطلاعات لازم برای خالی شدن حساب شما دست پیدا می‌کنند.

کلاهبرداران حرفه‌ای می‌توانند این پول را به حساب شخص دیگری واریز کنند یا با آن خرید اینترنتی انجام بدهند، به‌گونه‌ای که قابل ردگیری نباشد

راه تشخیص صفحه جعلی پرداخت

درگاه پرداخت آنلاین تمام مجموعه‌های قانونی در ایران باید به درگاه shaparak.ir متصل شود و در تمامی لینک‌هایی که به درگاه پرداخت بانک متصل می‌شوند، باید عبارت shaparak.ir وجود داشته باشد.

مثلا زمانی که می‌خواهید از طریق سامانه بانک ملی تراکنشی انجام بدهید، درگاه پرداخت بانک ملی به درگاه شاپرک وصل می‌شود.

گاهی لینک‌هایی برای افراد ارسال می‌شود که نه تنها عبارت shaparak.ir در آن نیامده، بلکه به html ختم می‌شود.

بنابراین نباید با دیدن صفحه درگاه بانک مجاب شوید و اطلاعات کارت خود را وارد کنید، بلکه باید به لینک پرداخت توجه کنید.

بازاریابی شبکه ای چیست؟

شرکت‌هایی که از طریق کلاهبرداری از مردم پول می‌گیرند، باید چنین مصادیقی داشته باشند: اول اینکه باید بحث پول در میان باشد و دوم، از ابتدا با نیت فریب افراد به این کار اقدام کنند.

ممکن است برخی افراد با جملات فریبنده‌ای این کار را انجام بدهند، برخی سبک‌های فریبنده‌ای برای دریافت پول دارند، برخی با وعده آموزش کلاهبرداری می‌کنند و برخی وعده رسیدن به چیزی را می‌دهند که وجود ندارد.

بازاریابی شبکه‌ای یا Network marketing یکی از روش‌های رایج کلاهبرداری است که متاسفانه افراد بسیاری، به‌خصوص جوان‌ها را به خود جذب می‌کند.

این افراد چگونه فریب خورده‌اند و با چه جمله‌ای متقاعد شده‌اند که این بازاریابی شبکه‌ای آن‌ها را ثروتمند می‌کند؟

نحوه کار شرکت های بازاریابی شبکه ای

شرکت‌های فعال در زمینه بازاریابی شبکه‌ای ادعا می‌کنند اگر محصولات ما را بخرید و بفروشید، پولدار می‌شوید.

بنابراین از هر کدام از اعضای خود حداقل یک میلیون تومان پول می‌گیرند و محصولی مثل دستمال کاغذی یا لوازم آرایشی بهداشتی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

جوانانی که جذب این شرکت‌ها می‌شوند، معمولا چیزی از بازاریابی و فروش نمی‌دانند، بنابراین در نهایت تمام این یک میلیون تومان جنس را به اعضای خانواد و بستگان خود می‌فروشند.

اما دفعه بعدی نه می‌توانند به غریبه‌ها چیزی بفروشند و نه به اعضای خانواده که هنوز جنس‌های قبلی را مصرف نکرده‌اند.

اگرچه شما در بازاریابی شبکه‌ای به ظاهر نشانه‌ای از کلاهبرداری نمی‌بینید، اما در واقع نوعی کلاهبرداری اتفاق می‌افتد.

چون سیستم بازاریابی شبکه‌ای با نیت پلید جذب جوانان و گرفتن پول از آن‌ها راه‌اندازی شده و گردانندگان آن‌ها از ابتدا می‌دانند که اعضایشان هیچ‌ وقت نمی‌توانند برای محصولات خود بازار پیدا کنند و چیزی بفروشند.

دروغ های بازاریابی شبکه ای

پس از آنکه اعضای شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای نتوانستند محصولات خود را بفروشند، این شرکت‌ها با استفاده از حرف‌های انگیزشی دوباره آن‌ها را فریب می‌دهند.

مثلا می‌گویند: اگر افراد دیگری را به شبکه دعوت کنید، درصدی از سود فروش آن‌ها به شما تعلق می‌گیرد.

این شخص هم فرد دیگری را وارد سیستم می‌کند و باعث بدبختی‌اش می‌شود.

این چرخه تا جایی ادامه پیدا می‌کند که همه واقعیت این سیستم را درک می‌کنند و می‌فهمند تا به حال به جای بازاریابی برای محصول، افراد را بازاریابی می‌کرده‌اند.

کارخانجات طرف قرار داد با آراد برندینگ در لینک زیر

کارخانه جات آراد برندینگ

خدمات آراد برندینگ:

لید و سیگنال یکی از مهمترین خدمات آراد برندینگ می باشد.

در دنیای تجاری به هر سرنخ اولیه ای که در انتها منجر به سود و پول شود لید گفته می شود.

زمانی که یک نفر از طریق ارسال فرم یا پیام در گوشی یا تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری با کسب و کار شما ارتباط برقرار نماید شما به یک لید دست یافته اید.

بعد از برقراری ارتباط اولیه با لیدها، راستی آزمایی و جداسازی صورت می گیرد.

لیدهای واقعی پتانسیل بالقوه برای مذاکره و تبدیل شدن به پول را دارند که به آنها سیگنال گفته می شود.
خدمات زیادی را در این مجموعه دیدم اما عمده خدماتی که این شرکت را متمایز قرار داد سیگنال از مشتری بود که هیچ مجموعه ای در دنیا این نوع خدمات را ندارد.

لید و سیگنال

آراد برندینگ کلاهبرداری:

موضوع جذاب و جالب تازه شروع شد و امیدوارم از مطالب من خسته نشده باشید.

آراد برندینگ کلاهبرداری است یا راهی به سوی ثروت؟

آراد برندینگ چیست؟
آراد برندینگ چطوری کلاهبرداری می کند؟

آراد برندینگ چطور از فقر به ثروت می رساند؟

آراد برندینگ چطور مرد را به تجارت سوق می دهد؟

آراد برندینگ غول چراغ جادو یا کابوس شب؟

همه اینها دغدغه کسانی است که می خواهند با آراد برندینگ فعالیت خودشان را شروع کنند.

نظرات دیگران راجب آراد برندینگ موافق و مخالف:

نظریات متفاوتی در این زمینه وجود دارد
عده ای آراد برندینگ را گنج می دانند و عده ای آراد برندینگ را چیز خاصی نمی دانند.

خود آراد برندینگ بر این اعتقاد است کسی که با این مجموعه انس ندارد و آموزشها و مطالبش رو دنبال نمی کند هیج نتیجه ای نمی گیرد.

اینکه یک مجموعه اینقدر صریح این موضوع رو بیان می کند نشان از این دارد به دنبال افرادی هستند که همسو در تجارت شود و نمی شود از آن تعبیر بدی داشت.

 

دلایل گرایش جوانان به شرکت های هرمی

بیشتر جوان‌ها حوصله کار کردن ندارند و وقتی می‌بینند می‌توانند به راحتی با این روش پول دربیاورند، گمان می‌کنند اگر همین کار را ادامه بدهند، حتما موفق می‌شوند.

در حالی که پشت پرده خبر دیگری است، گردانندگان چنین شبکه‌هایی به‌خوبی می‌دانند که فروش محصولات آن‌ها سقف مشخصی دارد و کسی نمی‌تواند بیشتر از این حد بفروشد.

کلاهبرداری در شبکه های اجتماعی

معنای شبکه اجتماعی از اسم آن مشخص است؛ یعنی اجتماعی که در جایی جمع شده و شبکه‌ای را تشکیل داده‌اند.

از آنجایی که جامعه هدف کلاهبردارها، عامه مردم‌اند، بیشتر در جایی تمرکز می‌کنند که اجتماع مردم حضور داشته باشد.

کلاهبرداری در شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص اینستاگرام زیاد اتفاق می‌افتد.

مدیران و اعضا شورا

یکی از ترفندهای کلاهبرداری در شبکه‌های اجتماعی تبلیغات دروغین با عنوان جایزه دادن است.

جایزه گرفتن و برنده شدن بسیار لذت‌بخش است و کلاهبردارها هم می‌دانند که قربانیان آن‌ها جایزه گرفتن را دوست دارند، بنابراین تلاش می‌کنند از مسیری که برای مردم خوشایند است، سر آن‌ها کلاه بگذارند.

مثلا کانالی می‌سازند و می‌گویند اگر ده نفر را در این کانال عضو کنید، مبلغی را برنده می‌شوید.

اگر این کار را بکنید، آن‌ها به روش‌های مختلف شما را فریب می‌دهند تا به اطلاعات بانکی شما دسترسی پیدا کنند؛ مثلا لینکی برای شما می‌فرستند که به درگاه پرداخت جعلی هدایت می‌شود.

 

کلاهبرداری با جعل عنوان شرکت ها

یکی از روش‌های رایج کلاهبرداری، سوء استفاده از عنوان شرکت‌های معتبر و معروف است.

در این روش کلاهبردار با مشتریان این شرکت‌ها تماس می‌گیرد و برای ارائه خدمات مختلف از آن‌ها درخواست پول می‌کند.

مثلا پس از آنکه آراد برندینگ جایگاه سایت‌های مشتریان خود را از طریق سئو تا صفحه اول گوگل بالا آورد، افراد دیگری با آن‌ها می‌گیرند و از آن‌ها می‌خواهند که مبلغی را برای انجام خدمات به حسابشان واریز کنند.

این افراد هم به دلیل اعتمادشان به آراد برندینگ، بدون آنکه ادعای آن فرد را بررسی کنند، پرداخت را انجام می‌دهند.

بارها پیش آمده افراد کلاهبردار و سودجو از کسانی که قصد شرکت در همایش‌های آراد برندینگ را داشتند، پول گرفته‌اند.

در حالی که ما بارها اعلام کردیم شرکت در همایش‌های آراد برندینگ و استفاده از تمامی آموزش‌های ما رایگان است.

فریب افراد برای این کلاهبرداران بسیار آسان است، چون هیچ‌کس همایش رایگان برگزار نمی‌کند.

شناخت راه های کلاهبرداری اینترنتی

روش‌های بسیاری برای کلاهبرداری وجود دارد، اگر می‌خواهید با تک‌تک مصادیق آن آشنا شوید، می‌توانید از طریق سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir اطلاعات بیشتری درباره جرایم سایبری به دست بیاورید.

این سایت علاوه بر معرفی مصادیق مختلف کلاهبرداری‌های اینترنتی، اخبار حوادث مربوط به این زمینه را هم منتشر می‌کند.

حتی در بسیاری موارد برای اطلاع‌رسانی بیشتر اسم و تصاویر کلاهبردارها هم در این سایت نمایش داده می‌شود.

اما چه کسانی در آراد برندینگ موفق خواهند شد ؟

اولا آراد برندینگ شرکت سرمایه گذاری نیست که پولتان را به او بدهید و منتظر سود بنشینید.

 ثانیا هر کس بیشتر وقت بگذارد سود بیشتری خواهد کرد و هر کس وقت نگذارد یقینا ضرر می کند.
ثالثا اگر کسی به آموزش های مدرسه تجارت عمل نکند و وارد در تجارت شود به هیچ سودی نمی رسد و ضرر می کند.
رابعا آراد برندینگ در سود تجارت های آرادی ها سهیم و شریک است پس نفعش در سود کردن آنهاست.
خامسا آراد برندینگ یک شرکت کوچک نیست که شائبه کلاهبرداری در آن پررنگ باشد.
پس اگر خواستید به آراد برندینگ همکاری کنید بدانید که باید تلاش کنید وگرنه شما هم بعد از مدتی آراد را به کلاهبرداری متهم خواهید نمود.

شرکت آراد برندینگ قم

همان طور که گفتیم شرکت آراد برندیگ در شهر های مختلف کشور دفاتری دارد اما دفتر مرکزی این شرکت در قم می باشد.

در کل شرکت آراد برندینگ در داخل ایران در شش شهر سیزده دفتر دارد که نام شهرها و دفاتر به شرح زیر می باشد: که در این دفاتر تعداد پانصد نفر حضوری و چهرده هزار نفر دور کار در حال هم کاری با شرکت هستند.

  • قم (هفت دفتر)
  • تهران (یک دفتر)
  • مشهد (یک دفتر)
  • مازندران (یک دفتر)

آراد برندینگ آپارات

به دلیل این که تمام تمرکز آراد برندینگ استفاده از بستر اینترنت می باشد در شبکه های اجتماعی و دیگر پلتفرم های دیگر مانند آپارات فعالیت می کند و در راستای هدف خود ویدئو هایی را بار گذاری می کند.

تا بتواند مردم را با این دنیای زیبا آشنا کند و از مزیت های آراد براندینگ نیز می توان به این اشاره کرد که آراد تمام آموزش هایش را به صورت کاملا رایگان در اختیار مردم میگذارد.

پسته برای دیابت مضر است یا مفید؟

شیوه زندگی و مواد غذایی‌ نادرست که امروزه مصرف آن‌ها در میان جوانان افزایش یافته تاثیر زیادی در ایجاد دیابت دارند. پسته یک نوع خوراکی مغذی است که مصرف آن برای سلامت بدن افراد ضروری می‌باشد. با این وجود مصرف برخی از آجیل‌ها برای افراد دیابتی مفید است و اغلب پزشکان و طب سنتی پسته را برای افراد دیابتی پیشنهاد می‌کنند. چنانچه شما جزء افراد دیابتی هستید و می‌خواهید از خاصیت پسته برای دیابت آشنا شوید ادامه مقاله را مطالعه کنید.

رابطه دیابت و پسته

در بدن انسان پروتئین و قند پیوندی را تشکیل می‌دهند که بیماران دیابتی قادر به استفاده از آن قند نیستند، این فرآیند گلیکاسیون نامیده می‌شود. پسته سرشار از آنتی اکسیدان بوده که میزان گلیکاسیون را در افراد دیابتی کاهش می‌دهد. پس در پاسخ به این سوال که آیا پسته برای دیابت مفید است یا مضر؟ باید گفت این آجیل خوشمزه برای بیماری دیابت مفید است. پسته و دیابت رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند و مصرف آن خطر ابتلا به دیابت را کاهش می‌دهد.

آیا پسته قند دارد؟

برخی افراد در مصرف پسته برای دیابت دچار تردید هستند و نمی‌دانند که پسته با وجود قند برای دیابت مفید است یا خیر؟

در پاسخ به این سوال باید گفت، پسته تا حد توان قند جذب شده بدن را کاهش می‌دهد و این عملکرد باعث جذب هر چه کم‌تر قند در بدن شده و با کاهش قند خون دیابت کنترل می‌شود. یک منبع فوق العاده و سرشار از انرژی قند پسته است. شاید برایتان جالب باشد که میزان قند موجود در پسته تازه نسبت به پسته کهنه بیش‌تر است اما پسته در مقابل سایر خوراکی و آجیل‌ها از قند کم‌تری برخوردار می‌باشد. نشاسته موجود در پسته باعث قند‌ کم‌تر آن شده به همین علت برای افراد دیابت بهترین خوراکی و میان وعده محسوب می‌شود.

خواص پسته برای بیماران دیابتی

مغز پسته دندانه که یکی از مشتقات پسته است، تاثیر موثری برای بیماران دیابتی و سلامت قلب دارد. این آجیل در کشور ما طرفداران زیادی دارد. حال در ادامه این بخش به خواص پسته برای بیماران دیابتی اشاره می‌کنیم.

  • بهبود سلامت قلب
  • بهبود بینایی
  • کاهش دهنده کلسترول خون
  • کاهش وزن و لاغری
  • درمان فلور میکروبی روده
  • اتساع قلب و عروق

برخی افراد دیابتی در مصرف پسته نگران هستند زیرا، گمان می‌کنند مصرف باعث افزایش قند خون آن‌ها می‌شود. بلکه مصرف پسته به مقدار کافی در کنترل قند خون موثر بوده و سطح کلسترول خون در افراد دیابتی را تا حد امکان کاهش می‌دهد.

لازم است این نکته را خاطر نشان کنیم که دندانه مغز پسته همان تکه‌های ریز و درشت از پسته است که در فرآیند مغز کردن پسته ایجاد می شود و ضمن قیمت مناسب‌تر، از تمام خواص خود پسته برخوردار است.

اگر تولید کننده مواد غذایی یا شیرینی جات هستید و قصد تهیه فرآورده های پسته از جمله خرید عمده خلال پسته قزوین و… را دارید. بهتر است که به مراکز معتبر همانند کوشادانه، خشکبار تواضع و هفت مغز مراجعه کنید؛ زیرا در این فروشگاه‌ها قیمت عمده پودر پسته را به میزانی تعیین کرده‌اند که برای مشتریان مقرون به صرفه باشد و بتوانید از خواص این آجیل بهره‌مند شوید.

کنترل قند برای جلوگیری از دیابت نوع ۲

با توجه به تحقیقات پژوهشگران مصرف مداوم هر نوع آجیل خطر ابتلا به دیابت را در افراد افزایش می‌دهد. افرادی که قند خون را کنترل می‌کنند باید مسئله کاهش عوارض قلبی برای آن‌ها مهم باشد. به گفته پژوهشگران پسته یک رژیم غذایی با چربی مفید بهترین مواد مغذی برای کنترل و بهبود دیابت نوع دوم است. افراد دیابتی با مصرف منظم پسته فشار خون را کنترل می‌کنند.

در صورتی که بدن در تولید انسولین ناتوان باشد، از انسولین که یک داروی هورمونی برای جذب انرژی از کربوهیدرات به بدن تزریق می‌شود. چنانچه شما مبتلا به دیابت باشید و انسولین مصرف نکنید سطح قند تون افزایش یافته و چشم، دست، پا، اعصاب و کلیه در معرض آسیب قرار می‌گیرند. با تزریق انسولین به بدن سطح قند خون کنترل شده و به تولید انسولین کمک می‌کنند.

کلام آخر خواص پسته برای دیابت

در این نوشته توانستیم به موضوع پسته برای دیابت مفید است یا مضر بپردازیم. آجیل چربی‌های مفیدی دارد که به سلامت بدن و قلب کمک می‌کند. برای مثال پسته خطر ابتلا به بیماری دیابت و قلبی را کاهش می‌دهد. هر آجیلی برای دیابتی‌ها مفید نیست. مصرف آجیل‌های شوری عوارض جبران‌ ناپذیری برای افراد دیابتی به دنبال دارد.

تبلیغ در خارج کشور با وبسایت کانادا ایرانیکا

تبلیغ در خارج کشور با وبسایت کانادا ایرانیکا امکان پذیر می باشد. اگر بیزینس یا کسب و کار شما به دنبال جذب مخاطب در خارج کشور مخصوصا تبلیغات در کانادا هستید، می توانید با مدیران وبسایت کانادا ایرانیکا در خارج کشور تماس بگیرید. تبلیغ در خارج کشور برای کسب و کار های بین المللی، صرافی ها، شرکت ها و فعالان اقتصادی جهت بازاریابی بین الملل با هدف صادرات بسیار ضروری و مهم می باشد.

تبلیغات در کانادا

خدمات وبسایت کانادا ایرانیکا

ایرانیکا طیف گسترده ای از خدمات را به ایرانیان کانادا ارائه می دهد که عبارتند از:

تبلیغات کسب و کار در کانادا:

ایرانیکا یک پلتفرم تبلیغاتی آنلاین است که به کسب و کار های ایرانی در کانادا کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را به مخاطبان هدف معرفی نمایند. این وبسایت با مخاطبان زیادی از ایرانیان کانادا، آمریکا و سایر کشورهای جهان ارتباط دارد. اگر به دنبال تبلیغ در سایت های خارجی هستید وبسایت کانادا ایرانیکا یکی از وبسایت هایی است که توصیه می شود حتما به آن سر بزنید.

مشاوره کسب و کار:

ایرانیکا با داشتن تیمی از مشاوران بین المللی کسب و کار، به ایرانیان کانادا در راه اندازی، توسعه و رشد بیزینس خود کمک می کند. این مشاوران با تجربه و دانش خود، می توانند به کسب و کار های ایرانی در زمینه های مختلف مانند بازاریابی، فروش، مدیریت مالی، مدیریت منابع انسانی و غیره مشاوره دهند.

تبلیغ در سایت های خارجی

معرفی کسب و کار های کانادایی و آمریکایی:

وبسایت کانادا ایرانیکا با معرفی کسب و کار های کانادایی و آمریکایی به ایرانیان کانادا، به آنها کمک می کند تا فرصت های شغلی جدیدی را پیدا کنند.

ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت:

ایرانیکا با معرفی شرکت های دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت، به ایرانیان کانادا در زمینه های دیجیتال مارکتینگ و طراحی وبسایت کمک می کند. و البته خود این مجموعه نیز تیم بین المللی به زبان انگلیسی برای ارائه خدمات دیجیتال مارکتیگ و سئو و طراحی وبسایت در کانادا دارد.

مزایای استفاده از خدمات وبسایت کانادا ایرانیکا

دسترسی به مخاطبان هدف در کانادا:

کاندا ایرانیکا با مخاطبان زیادی از ایرانیان کانادا، آمریکا و سایر کشورهای جهان ارتباط دارد. این امر باعث می شود تا کسب و کار های ایرانی بتوانند محصولات و خدمات خود را به مخاطبان هدف معرفی نمایند. این وبسایت  با مخاطبان زیادی از ایرانیان کانادا، آمریکا و سایر کشورهای جهان ارتباط دارد و می تواند به کسب و کار ها، متخصصین، کارآفرینان و مالکان کسب و کار ها و تجار ایرانی در کانادا کمک کند تا به اهداف خود دست یابند.

مشاوره تخصصی از کارشناسان بین المللی در کانادا:

کانادا ایرانیکا با داشتن تیمی از مشاوران بین المللی کسب و کار، می تواند به بیزینس ها در زمینه های مختلف مشاوره دهد. این مشاوره ها می تواند به کسب و کار های ایرانی کمک کند تا در مسیر رشد و توسعه قرار گیرند.  مشاوران این وبسایت دارای تجربه و دانش گسترده در زمینه های مختلف کسب و کار هستند. آنها با شناخت دقیق بازار کانادا، می توانند به کسب و کار های ایرانی کمک کنند تا در این بازار رقابتی موفق شوند.

مشاوران ایرانیکا چگونه می توانند به کسب و کار های ایرانی کمک کنند؟

مشاوران ایرانیکا با ارائه مشاوره های تخصصی و کاربردی، می توانند به کسب و کار های ایرانی کمک کنند تا:

  • مشکلات و چالش های خود را شناسایی و رفع کنند.
  • اهداف خود را تعیین و برنامه ریزی کنند.
  • فرصت های جدید را شناسایی و از آنها بهره مند شوند.
  • به طور موثر در بازار رقابتی کانادا فعالیت کنند.
  • شبکه های تجاری خود را گسترش دهند.
  • با کسب و کار های کانادایی ارتباط برقرار کنند.
  • از فرصت های جدید کسب و کار در کانادا مطلع شوند.

 

دسترسی به فرصت های شغلی جدید در کانادا:

سایت کانادا ایرانیکا به عنوان یک منبع راهنمای کامل در زمینه شغل برای ایرانیان مقیم کانادا شناخته می‌شود. این وب‌سایت با ارائه مقالات گسترده و متنوع، به طور جامع به تجربیات و نیازهای افراد علاقه‌مند به شغل در کانادا پاسخ می‌دهد.

همچنین در این وبسایت مقالات متنوعی در زمینه‌های مختلف ارائه شده است. از جمله این مقالات می‌توان به راه اندازی کسب و کار در کانادا، معرفی شغل‌های پر درآمد کانادا، شغل‌های ایرانیان مقیم کانادا، بازار کار شغل‌های مختلف در کانادا، راهنمای مهاجرت و اقامت، مشاوره حرفه‌ای برای ترکیب کار و زندگی، و سایر موضوعات مرتبط با حوزه شغلی اشاره کرد. این وب‌سایت با تکیه بر تجربیات و تخصص خود، سعی در ارائه اطلاعات به‌روز و کاربردی دارد تا افراد بتوانند در مسیر شغلی خود در کانادا گام بردارند. از آنجا که شغل و زندگی حکایت دوستی دارند، کانادا ایرانیکا تمام تلاش خود را می‌کند تا افراد را در دستیابی به اهداف حرفه‌ای و زندگی خود یاری رساند.

کمک به کارآفرینان ایرانی در کانادا :

وبسایت کانادا ایرانیکا با ارائه خدمات مختلف به کارآفرینان ایرانی در کانادا کمک می‌کند تا کسب و کار های خود را راه اندازی و توسعه دهند. این وبسایت توسط یک شرکت رسمی مشاور تجارت و کسب و کار با مجوز رسمی در ایران راه‌اندازی شده است و به بسیاری از کسب و کارها و بیزنس‌ها در کانادا مشاوره داده است .

مخاطبان کاربران ایرانیکا

کسب و کار های ایرانی در کانادا:

ایرانیکا یک پلتفرم تبلیغاتی عالی برای کسب و کار های ایرانی در کانادا است که به آنها کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را به مخاطبان هدف معرفی نمایند.

ایرانیان کانادا در جستجوی کار:

ایرانیکا یک منبع عالی برای ایرانیان کانادا در جستجوی کار است که به آنها کمک می کند تا فرصت های شغلی جدیدی را پیدا کنند.

کارآفرینان ایرانی در کانادا:

ایرانیکا با ارائه مشاوره کسب و کار، به کارآفرینان ایرانی در کانادا کمک می کند تا کسب و کار های خود را راه اندازی و توسعه دهند.

کسب و کار های ایرانی بین المللی به دنبال بازارهای بین المللی در کانادا:

سایت کاناد ایرانیکا در راستای معرفی، تبلیغات ، بازاریابی و برندینگ بین المللی کسب و کار های ایرانی به دنبال بازاریابی بین الملل با هدف صادرات خدمات و کالا قدم بر می دارد.

معرفی خودرو دنا

امروزه خودروهای بسیاری با انواع و اقسام مختلف در بازار خودرویی ایران و در خیابان های کشور مشاهده میکنیم که در کنار خودروهای مدرن خارجی، زیبایی و کیفیت رفتار خود را به تصویر می کشند، اگرچه صنعت خودروسازی در کشور ایران هنوز با مشکلات و نواقصی مواجه است اما از انجام برخی تلاش ها و خلاقیت در تولید خودروهای داخلی بی بهره نبوده است. خودروسازان داخلی تلاش می کنند تا با تولید خودروهای ملی، کمک بزرگی به توسعه و پیشرفت صنعت خودروی کشور کنند.

خودرو دنا یکی از آن خودروهایی است که توسط شرکت ایران خودرو در سال 1393 وارد بازار ایران شد. این خودرو در اصل نسخه بهبود یافته و پیشرفته سمند است که با آپشن ها و شاسی جدیدترین مجهز شده است.

اگر قصد دارید راجب خودرو دنا بیشتر بدانید، در این مقاله ای از الیگ با ما همراه باشید، ما در این مقاله، به معرفی خصوصیات، طراحی، امکانات و قابلیت‌های خودرو دنا خواهیم پرداخت.

خودرو دنا

دنا یکی از محصولات جدید شرکت ایران خودرو است که جایگزین خودرو سمند و سمند سورن شده است. طراحی اولین این خودرو تا سال 1391 تمام شده بود و قرار بود در همان سال وارد بازار شود اما بنابر بحث ها و چانه زنی ها برسر قیمت آن، دوسال طول کشید تا سرانجام در سال 1393 وارد بازار داخلی و جهانی شد.

خودرو دنا از یک موتور ای اف 7 بنزینی بهره می برد. این خودرو بخشی از پروژه NX7 ایران خودرو است که در سال 1388 آغاز شده بود در نهایت در همان سال با هزینه 60 میلیارد تومان خودرو دنا بر روی پتلفرم پژو 405 طراحی و تولید گردید.

طراحی

دنا یکی از پرطرفدارترین خودروهایی است که توسط ایران خودرو تولید شده است زیرا از لحاظ طراحی شبیه خودروهای جدید امروزی است که البته در نسخه های توربو و پلاس، آپشن های بیشتری به آن اضافه شده است. این خودرو با حداکثر قدرت 115 اسب بخار و حداکثر گشتاور  157 نیوتن متر می باشد. این خودرو از لحاظ امکانات داخلی با کیسه هوا، سیستم صوتی قابلیت اتصال به تلفن همراه، سیستم ترمز ABS و سیستم پایداری EBD، چراغ های مه شکن جلو و عقب، چراغغ نقشه خوان، چراغ خطر سوم، ایموبلایزر، سیستم هشدار دهنده هوشمند مرکزی، سیستم قفل مرکزی با ریموت رادیویی و گزینه های دیگر مجهز می باشد.

خطوط ظریف و دینامیک

خودرو دنا با طراحی خطوط ظریف و دینامیک، ظاهری جذاب و مدرن دارد. این خودرو با استفاده از خطوط منحنی و جریانی، احساس سرعت و پویایی را به خریداران منتقل می‌کند. طراحی خارجی شیک و زیبای خودرو دنا، آن را از سایر خودروهای هم رده تمایز می‌دهد و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

جزئیات دقیق و کیفیت ساخت بالا

در طراحی خودرو دنا، به جزئیات دقیقی توجه شده است. از جنس استفاده شده در بدنه خودرو تا جزئیات داخلی و استفاده از مواد با کیفیت، همه به کیفیت ساخت بالای خودرو کمک می‌کنند. این خودرو با استفاده از مواد مرغوب و فناوری‌های پیشرفته، ساخته شده است و کیفیت رفتاری بسیار عالی دارد به ویژه فضای داخل که راننده به سیستم های گرم وسرد کننده هوا، صفحه نمایشگر زیبا، داشبورد مجهز با آپشن های مختلف و صندلی راحت دسترسی دارد.

امکانات و ویژگی‌های برتر

خودرو دنا با داشتن سیستم ناوبری هوشمند، به راننده امکان می‌دهد به راحتی به مقصد مورد نظر برسد. این سیستم با استفاده از GPS و نقشه‌های روزانه به راننده راهنمایی می‌کند و امکاناتی مانند گشت و گذار در شهر، پیدا کردن مکان‌های مورد نظر و جستجوی نزدیک‌ترین پمپ بنزین را فراهم می‌کند.

کلیک کنید: خرید لنت ترمزهای سرامیکی

دنا پلاس

دنا پلاس یکی از نسخه های بروز شده دنا است که به عنوان نمونه فیس لیفت خودرو قدیمی سمند اما اندکی اسپرت تر به بازار معرفی شده است که مورد توجه خودروسواران بسیاری قرار گرفته است. دنا پلاس در سه تیپ و با دو پیشرانه 4 سلیندر تنفس طبیعی و توربور مجهز شده است البته این خودرو دارای 21 دو گیربکس 5 سرعت دستی و 6 سرعته اتومات می باشد. دنا پلاس در سال 1399 وارد بازار شد.

اگر بخواهیم مشخصات فنی دنا پلاس را بررسی کنیم، چیزی شبیه دنا می بینیم اما اندکی تغییرات جدید در دنا پلاس وجود دارد. موتور خطی بنزینی با حجم 1.7 لیتر و 4 سلیندر 16 سوپاپه که می تواند قدرت 113 اسب  بخار با در حد 155 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

 

خودرو دنا توربو

خودرو دنا توربو یکی از مدل‌های جدید شرکت ایران خودرو است که با تکنولوژی توربوشارژر به بازار عرضه شده است. این خودرو با طراحی مدرن و خطوط داینامیک، ظاهری جذاب و جدید دارد.

دنا توربو با موتور قدرتمندی که از توربوشارژر بهره می‌برد، توانایی بالا در مصرف سوخت و افزایش قدرت را داراست. همچنین، این خودرو دارای سیستم‌های پیشرانه و فناوری‌های مدرنی است که امکاناتی مانند سیستم ترمز ABS، سیستم کنترل استحکام دیجیتالی (DSC) و سیستم هشدار اتوماتیک ترافیک (TA) را فراهم می‌کند.

دنا توربو دارای موتور خطی بنزینی با حجم 1.7 لیتر 4 سلیندر 16 سوپاپه توربورشارژ است که توانایی تولید 150 اسب بخار با 215 نیوتن متر گشتاور را دارد.

دنا توربور نیز از گیربکس 5 سرعته دستی و 6 سرعته اتوماتیک بهره می برد که می تواند سرعت 205 کیلومتر در ساعت را در 10 ثانیه کامل کند.

دنا توربو با توجه به قدرت موتور و عملکرد برتر خود، از مزایایی برخوردار است. این خودرو اقتصادی در مصرف سوخت بوده و قابلیت شتاب‌زنی سریع را نیز دارد. همچنین، فضای داخلی بزرگ و راحتی کاربری مناسبی دارد که برای سفرهای طولانی یا استفاده روزانه بسیار مناسب است.

فروشگاه اینترنتی الیگ

الیگ بزرگترین تولیدکننده و عرضه کننده لنت ترمزهای سرامیکی و نانو در سراسر ایران و کشورهای دیگر می باشد. محصولات الیگ تحت اثر استانداردهای خودروسازی جهان OEM و توسط تکنولوژی مدرن نانو و نائو در پیشرفته‌ترین کارخانه های و تحت نظارت مهندسین و طراحان متخصص و باتجربه تولید می شوند.

لنت ترمزها و دیسک چرخ های سرامیکی الیگ از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند و توسط معتبرترین برندهای خودروسازی دنیا مورد تایید قرار گرفته اند.

تمامی محصولات الیگ دارای کارت اصالت کالا هستند که بر روی این کارت، کد اصالت کالا ذکر شده است. کد اصالت کالا گویای اصل بودن محصولات الیگ می باشد. در صورتی که محصولات تقلبی تحت نام الیگ خریداری کنید، در داخل جعبه باکس لنت، کارت اصالت وجود ندارد. بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم تا برای خرید لنت ترمزهای اصلی الیگ وارد فروشگاه اینترنتی الیگ شده و محصولات خود را خریداری کنید تا خرید مطمئن داشته باشید.

توقفی به قدرت الیگ

نویسنده: سهراب رستمی

آزمایش خودنویس قله دماوند توسط گروه کوه‌نوردی یخار در قله دماوند

پس از رونمایی از “خودنویس دماوند” توسط گروه پارکر لطیفی، این گروه با همکاری گروه کوهنوردی حرفه‌ای یخار، به یک مرحله جدید از این پروژه مهم پرداخته و “خودنویس قله دماوند” را برای انجام آزمایش‌های تخصصی به بالای این قله فرستاده‌اند.

قله دماوند با ارتفاع 5610 متر، مرتفع‌ترین قله رشته کوه البرز در شمال ایران می‌باشد. این قله علاوه بر زیبایی طبیعی خود، دارای ویژگی‌های زیست محیطی خاصی نیز است. آتشفشان قدرتمند دماوند که سال‌ها پیش فعالیت داشته است، هنوز هم آثار سنگ‌های آتشفشانی را بر دامنه کوه حفظ نموده است. نام دماوند از سال‌ها پیش به عنوان نمادی از استواری و اصالت ایران شناخته می‌شود.

خرید آنلاین خودنویس دماوند

پارکر لطیفی با ارائه یک برنامه منحصر به فرد، خودنویس قله دماوند را معرفی نمود. این برنامه با اهداف زیر برگزار شد:

  • ارسال خودنویس به قله دماوند به منظور ثبت یک رویداد فرهنگی و ورزشی.
  • آزمایش استحکام بدنه خودنویس در شرایط سرما زیر صفر.
  • آزمایش استحکام و آب‌بندی جوهر خودنویس در ارتفاع.
  • بررسی استحکام بدنه خودنویس در مقابل برف و یخ.
  • ارزیابی کیفیت نوشتار خودنویس در ارتفاع 5610 متری.

با توجه به اهمیت این پروژه و جهت بررسی موفقیت خودنویس در شرایط واقعی، گروه کوهنوردی یخار دماوند در ماه مرداد سال 1402 به منظور آزمایش “خودنویس قله دماوند” به قله دماوند صعود نمودند. در این مرحله از برنامه، خودنویس در مسیر و در ارتفاع‌های بالا از قله مورد استفاده و آزمایش قرار گرفت. این تلاش نه تنها نماینده‌ای از تلاش برای ترکیب فرهنگ و ورزش بلکه نماینده‌ای از همکاری موفقیت‌آمیز میان افراد فرهنگی و افراد ورزش دوست می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این پروژه و رویدادهای آینده، به وبسایت پارکر لطیفی مراجعه نمایید.

 

مصاحبه با رسول دانیال زاده کارآفرین برتر در خصوص صادرات محصولات فولادی

صادرات یکی از ابزارهای توسعه اقتصادیست که بطور مستقیم با میزان تولید در کشور ارتباط دارد لذا تقویت هر چه بیشتر صادرات تابعی از افزایش توان تولیدی است.محصولات فولادی یکی از اصلی ترین کالاهای صادراتی غیرنفتی است که نقش مهمی در افزایش میزان ارزآوری به کشور دارد.مصاحبه حاضر گفتگو با رسول دانیال زاده مدیر بزرگترین گروه تولیدی محصولات فولادی در بخش خصوصی کشور پیرامون صادرات محصولات فولادی است.

سوال:تعریف صادرات و مزایای آن در توسعه اقتصادی چیست؟

رسول دانیال زاده: صادرات نوعی از تعامل با سایر کشورها برای ارائه انواع محصولات،اعم از کالا و خدمات است که نشان دهنده قدرت تولید و مقبولیت محصولات کشور مبداء،در بازارهای فراملّی است.صادرات علاوه بر پیوندهای اقتصادی بعضاً موجب تقویت پیوندهای سیاسی و اجتماعی و فرهنگی بین کشورها نیز خواهد شد.همچنین صادرات یکی از محورهای اصلی توسعه اقتصادی است تاجائیکه برخی کارشناسان آن را مهمترین عامل توسعه اقتصادی یک کشور در بازارهای بین المللی و جهانی میدانند.اهمیت صادرات بدلیل نقشی­ است که در پایداری اقتصادی دارد و مزایایی همچون:افزایش فروش و سود،افزایش امنیت تجاری،برخورداری از شیوه های جهانی وصول مطالبات،افزایش نوآوری،ارتقاء و تطبیق کیفیت محصولات در حدّ استاندارهای جهانی،کاهش بیکاری،برخورداری از حاشیه امن در اثر تکانه های اقتصادی داخلی ناشی از حضور در بازارهای خارجی،تقویت برند،افزایش صرفه ناشی از افزایش تولیدات،فراگیری دانش بیشتر تجاری،رقابت‌پذیری بیشتر،بهره مندی از مزایای شرکای خارجی،برقراری موازنه تجاری و تعادل اقتصادی و بسیار از موارد دیگر است که علاوه بر افزایش درآمدهای ارزی،موجب ثبات و توسعه اقتصادی برای کشور خواهد شد.

سوال:بطور کلی پتانسیل صادراتی صنعت فولاد ایران را چگونه میبینید؟

رسول دانیال زاده: نقش صنعت فولاد در توسعه فعالیتهای صادراتی بسیار مهمّ است.برخورداری از معادن غنی و انرژی ارزان، حضور تولیدکنندگان و کارخانجات بزرگ فولادی،وجود زیرساختهای گوناگون،تنوع محصولات در کنار حجم بالای نیاز جهانی به انواع محصولات فولادی باعث شده ایران پتانسیل بالایی برای صادرات این گونه محصولات داشته باشد.

امّا بحث صادرات الزاماتی را میطلبد.برخی از این الزامات به ماهیّت و توان تولیدکنندگان برمیگردد و برخی نیز تابع قوانین و مقررات حاکم بر این حوزه است.یکی از این الزامات رقابت پذیری است.دسترسی به مواد اولیه و انرژی ارزان موجب کاهش بهای تمام شده خواهد شد که این خود یک مزیّت رقابتی است و بهره مندی از متخصصان و بازار مصرف مناسب و فرصتهای صادراتی موجب تقویت این مزیتهاست. امّا از سویی دیگر دسترسی به تکنولوژیهای روز دنیا بمنظو ارتقاء کیفیت و تنوع بخشی به محصولات و همچنین امکان تامین کالاها و قطعات یدکی،جزو آندسته از مواردیست که حتماً میبایست تقویت شود تا موجب افزایش سطح رقابت پذیری گردد.در حال حاضر سهم فولاد در سبد محصولات صادراتی سهم قابل توجهی است ولی هنوز جای ارتقاء دارد که با رفع موانع میتواند به ارزآوری بیشتر کمک کند. همچنین با توجه به ضریب بالای اشتغال زایی در صنایع فولادی، هرگونه فعالیت صادراتی موجب تقویت اشتغال زایی و پایداری در این زمینه خواهدشد.

سوال:به ضرورت رفع موانع صادراتی اشاره کردید.مهمترین موانع کدامند و چه مشوقهایی باعث رونق صادرات میشود؟

رسول دانیال زاده: وجود تحریمهای ظالمانه این چند ساله اخیر بر همه فعالیتهای اقتصادی تاثیر منفی گذاشته که صادرات هم از این قاعده مستثنی نیست. همین امر موجب نوسانات شدید قیمت ارز شده و اختلالاتی را برای صادرات بوجود آورده است. یکی دیگر از این موانع،وضع تعرفه‌های گمرکی بالاست که موجب افزایش قیمت نهایی محصول و نیز کاهش توان رقابتی تولیدکنندگان در بازارهای بین المللی شده است. از سوی دیگر برخی مداخلات دولتی همچون ممنوعیتهای مقطعی، تعیین سهمیه های صادراتی و نیز مواردی همچون الزام به تایید کوتاژهای صادراتی یا همان ثبت اظهارنامه کالا در گمرکات نیز از سرعت و پیوستگی کار میکاهد.البته طبیعیست که اولویت دولت تامین نیاز داخلیست ولی امیدوارم  با اتخاذ روشهای مناسبتری، توازنی بین بازارهای داخلی و خارجی بوجود آید،بنحویکه ضمن حفظ آرامش از طریق تنظیم بازارهای داخلی،مجال بیشتری برای صادرات محصولات فولادی فراهم آید.ملاحظه میکنید که در این شرایط، صادرات با مشکلات و دشواریهایی همراه است.لذا اعطای برخی مشوقها نیز میتواند منجر به بهبود وضعیت این شاخص مهم توسعه ایی شود. بعنوان نمونه اعطای برخی معافیتهای مالیاتی نظیر مالیات بردرآمد و مالیات برارزش افزوده برای فعالیتهای صادراتی،تسهیل فرآیند ارزیابی کالاها از طریق انجام تشریفات گمرکی در محل واحدهای تولیدی و تعیین مسیرهای سبز صادراتی برای تسریع و کاهش هزینه ها در مراحل  صادرات،استرداد سود بازرگانی توسط گمرک به آندسته از تولیدکنندگانی که مواد اولیه وارداتی را برای تولیدات صادراتی صرف کرده اند،اعطای جوایز صادراتی همچون پرداخت برخی از هزینه های حمل و نقل و یا برخی هزینه های بازاریابی و غیره،همگی میتوانند به بهبود وضعیت صادرات کمک شایانی نماید.

علاوه بر موارد فوق ذکر این نکته هم ضروریست که یکی از اصلی ترین اقدامات برای تقویت صادرات برداشتن موانع تولید است.تا زمانی که تولید به حدّ کمّی و کیفی مناسب نرسد مجالی برای صادرات گسترده فراهم نمی شود . به همین دلیل یکی از راه های جدّی برای توسعه صادرات برداشتن موانع تولید در کشور خواهد بود.

سوال:آماری از صادرات محصولات فولادی در چند سال گذشته دارید؟

رسول دانیال زاده: حسب آخرین گزارشاتی که از انجمن فولاد ایران و طرح جامع فولاد مطالعه کردم در یک بازه زمانی 15 ساله بین سالهای 1385 تا 1400 صادرات فولاد و محصولات فولادی ایران رشد مناسبی داشته است . بر اساس این  گزارشات در سال 1385 میزان واردات این محصولات حدود 8 میلیون تن بوده و صادرات آن نیز بیش از 2 میلیون تن ثبت شده است. این روند یعنی غلبه واردات به صادرات تا پایان سال 1394 ادامه داشته ولی از سال 1395 تا 1400 این صادرات است که بر واردات پیشی گرفته تا جائیکه در سال 1400 بیش از 12 میلیون تن فولاد و محصولات فولادی صادر شده و در مقابل کمتر از 1 میلیون تن واردات انجام شده است.

در این بازه زمانی ، بیشترین حجم صادرات مربوط به سال 1400 و کمترین میزان مربوط به سال 1378 است . همچنین بیشترین حجم واردات در سال 1389 بوده و کمترین آن مربوط به سال 1398 است.

در مجموع صادرات فولاد و محصولات فولادی از سال 1385 تا 1400 بطور متوسط سالانه رشدی معادل 19 درصد و واردات آن نیز بطور متوسط کاهشی 9 درصدی در سال را ثبت کرده است.

برچسب گذاری شده : / / / / /

6خرید پرفکت مانی آنی

اگر به دنبال راهی برای انجام تراکنش‌های اینترنتی بدون نگرانی از سرقت اطلاعات خود هستید، خرید پرفکت مانی آنی گزینه‌ای مناسب برای شماست. با خرید پرفکت مانی، امکان پرداخت آنلاین به صورت سریع و بدون نیاز به اطلاعات حساس بانکی فراهم می‌شود. این راهکار امنیتی و جایگزینی برای پرداخت‌های اینترنتی است که می‌تواند برای خرید کالا و خدمات آنلاین مورد استفاده قرار گیرد. با خرید پرفکت مانی، می‌توانید به راحتی و بدون نگرانی هزینه‌های خود را مدیریت کنید.

۱. راهنمایی برای خرید آنی پرفکت مانی

در این مقاله به راهنمایی برای خرید آنی پرفکت مانی می‌پردازیم. پرفکت مانی ارز دیجیتالی است که برای پرداخت در سایت‌ها و خرید آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خرید پرفکت مانی آنی، می‌توانید از سایت‌هایی مانند perfectmoney. is استفاده کنید. در ادامه به نکاتی که برای خرید آنی پرفکت مانی باید رعایت کنید، می‌پردازیم:

۱. انتخاب سایت خرید پرفکت مانی

پرفکت مانی با استفاده از ارز دیجیتالی خریداری می‌شود. بنابراین، برای خرید آنی پرفکت مانی، باید از روش پرداختی استفاده کنید که بتوانید به راحتی ارز دیجیتال را به آن تبدیل کنید. برخی از روش‌های معمول برای پرداخت شامل ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و پرفکت مانی، پرداخت از طریق سیستم‌های پرداخت الکترونیک مانند پی‌پال و انتقال وجه از طریق بانک‌ها هستند.

۳. توجه به کارمزد و نرخ ارز

در خرید آنی پرفکت مانی، باید به کارمزد و نرخ ارز دقت کنید. برخی از سایت‌های خرید پرفکت مانی، کارمزد بیشتری نسبت به سایر سایت‌ها دارند. همچنین، نرخ ارز پرداختی در هر سایت ممکن است متفاوت باشد. بنابراین، قبل از خرید آنی پرفکت مانی، به مقایسه کارمزد و نرخ ارز در سایت‌های مختلف توجه کنید.

۴. بررسی امنیت سایت

در خرید آنی پرفکت مانی، باید به امنیت سایت خرید توجه کنید. سایت‌هایی که از پروتکل امن HTTPS استفاده می‌کنند و گواهینامه SSL دارند، به عنوان سایت‌هایی امن برای خرید پرفکت مانی شناخته می‌شوند. قبل از خرید، به بخش نظرات کاربران در سایت و همچنین به وب سایت‌های معتبری که در مورد امنیت سایت‌های خرید پرفکت مانی نظر می‌دهند، مراجعه کنید.

۵. بررسی شناسه پرداختی

بعد از خرید آنی پرفکت مانی، باید شناسه پرداختی را دریافت کنید. شناسه پرداختی به عنوان اثبات پرداخت، برای شما ارسال می‌شود. قبل از خرید، به اطمینان از دریافت شناسه پرداختی از سایت، توجه کنید.

  • در این مقاله، به راهنمایی برای خرید آنی پرفکت مانی پرداختیم.
  • برای خرید پرفکت مانی آنی، باید از سایت‌های معتبر و قابل اعتماد استفاده کنید.
  • برای خرید آنی پرفکت مانی، باید به کارمزد و نرخ ارز دقت کنید.
  • قبل از خرید، به امنیت سایت خرید و شناسه پرداختی توجه کنید.

۲. بهترین روش‌ها برای خرید پرفکت مانی

خرید پرفکت مانی آنی یکی از راه‌هایی است که می‌توانید از آن برای پرداخت آنلاین استفاده کنید. برای خرید پرفکت مانی، در ابتدا باید یک حساب کاربری راه‌اندازی کنید. سپس باید مبلغ مورد نظر خود را به حساب پرفکت مانی خود واریز کنید. در نهایت، با استفاده از شماره حساب خود، می‌توانید خریدهای خود را به راحتی انجام دهید.

یکی از بهترین روش‌های خرید پرفکت مانی، استفاده از سایت‌های رسمی پرفکت مانی است. این سایت‌ها امکان خرید پرفکت مانی را با استفاده از کارت‌های بانکی یا پرداخت از طریق درگاه‌های اینترنتی متنوعی فراهم می‌کنند. همچنین، سایت‌های رسمی پرفکت مانی برای کاربران خود ارزانترین نرخ خرید و فروش را ارائه می‌دهند.

روش دیگری برای خرید پرفکت مانی، استفاده از سایت‌های فروشنده پرفکت مانی است. این سایت‌ها نیز مانند سایت‌های رسمی پرفکت مانی امکان خرید پرفکت مانی را برای کاربران خود فراهم می‌کنند. با این حال، باید برای اطمینان از اعتبار این سایت‌ها، آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

مزایای خرید پرفکت مانی آنی

  • امکان خرید انواع کالا و خدمات آنلاین
  • بدون نیاز به ارائه اطلاعات شخصی
  • امکان انتقال وجه به سرعت
  • عدم نیاز به داشتن حساب بانکی

در نهایت، خرید پرفکت مانی آنی یکی از بهترین روش‌های پرداخت آنلاین است. با استفاده از این روش، می‌توانید از امنیت بالایی برای پرداخت‌های خود لذت ببرید و به راحتی خریدهای خود را انجام دهید.

۳. پرفکت مانی چیست و چگونه می‌توان آن را خرید؟

پرفکت مانی، یکی از روش‌های پرداخت الکترونیکی است که در حال حاضر در سراسر جهان بسیار محبوب‌شده‌است. این روش پرداخت امنیت بالایی دارد و به عنوان یکی از بهترین روش‌های پرداخت آنلاین شناخته می‌شود. برای خرید پرفکت مانی نیاز به باز کردن یک حساب کاربری در سایت رسمی آن دارید. پرداخت‌های این روش، بسیار سریع و راحت است و معمولا در عرض چند دقیقه انجام می‌شود.

برای خرید پرفکت مانی، شما می‌توانید از سایت‌های معتبری مانند «پرفکت مانی» و یا «فروشگاه پرفکت مانی» استفاده کنید. در این سایت‌ها، شما می‌توانید به راحتی پرفکت مانی را با استفاده از کارت‌های بانکی، پی‌پال یا ارزهای دیجیتالی خریداری کنید. همچنین، می‌توانید از سایت‌های فروشندگان معتبری که پرداخت با پرفکت مانی را پشتیبانی می‌کنند، استفاده کنید.

  • بهترین روش برای خرید پرفکت مانی، استفاده از سایت‌های معتبر و رسمی آن است.
  • خرید پرفکت مانی با استفاده از کارت‌های بانکی، پی‌پال یا ارزهای دیجیتالی انجام می‌شود.
  • سایت‌های فروشندگان معتبری وجود دارند که پرداخت با پرفکت مانی را پشتیبانی می‌کنند.

در نهایت، باید به این نکته توجه کنید که پرفکت مانی روشی امن و مطمئن برای پرداخت آنلاین است. با وجود اینکه برخی از سایت‌ها و فروشندگان ناشناس ممکن است به شما پیشنهاد خرید پرفکت مانی با تخفیف بدهند، اما بهتر است همیشه از سایت‌های رسمی و معتبر برای خرید پرفکت مانی استفاده کنید تا از احتمالات کلاه‌برداری جلوگیری شود.

۴. خرید پرفکت مانی با بهترین قیمت و کیفیت

برای خرید پرفکت مانی با بهترین قیمت و کیفیت، می‌توانید به وبسایت‌های معتبری مراجعه کنید که این خدمات را ارائه می‌دهند. با استفاده از پرداخت آنلاین، می‌توانید به راحتی پرفکت مانی را خریداری کنید. بهتر است قبل از خرید این ارز، قیمت را در بازار بررسی کنید تا بهترین قیمت را بدست آورید.

برای خرید پرفکت مانی آنی، می‌توانید به سایت‌هایی مراجعه کنید که این خدمات را ارائه می‌دهند. این سایت‌ها معمولا قیمتی را برای پرفکت مانی مشخص می‌کنند که شما می‌توانید با استفاده از پرداخت آنلاین، به راحتی پرفکت مانی را خریداری کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت‌های معاملاتی، قیمت را بررسی کنید تا بهترین قیمت را بدست آورید.

با خرید پرفکت مانی، می‌توانید به راحتی خریدهای آنلاین خود را انجام دهید و از امنیت بالای این روش پرداخت برخوردار شوید. همچنین، با استفاده از پرفکت مانی، می‌توانید به راحتی به ارزهای دیجیتالی دیگر نیز دسترسی داشته باشید. بنابراین، پرفکت مانی یکی از بهترین راه‌های پرداخت آنلاین است.

نتیجه گیری

در این مقاله، به راهنمایی برای خرید پرفکت مانی آنی پرداختیم. پیش از خرید پرفکت مانی، به مقایسه کارمزد و نرخ ارز در سایت‌های مختلف توجه کنید. استفاده از سایت‌های رسمی پرفکت مانی، یکی از بهترین روش‌ها برای خرید آن است. این روش پرداخت الکترونیکی بسیار سریع و راحت است و در عرض چند دقیقه انجام می‌شود. همچنین، برای پرفکت مانی با بهترین قیمت و کیفیت، می‌توانید به وبسایت‌های معتبری مراجعه کنید که این خدمات را ارائه می‌دهند. در نهایت، با استفاده از شماره حساب خود، می‌توانید خریدهای خود را به راحتی انجام دهید.

قیمت طراحی سایت با وردپرس چقدر میشه؟ یاشا سازمند موسس وردپرس 24 پاسخ می دهد.

قیمت طراحی سایت با وردپرس به صورت کلی بستگی به نوع و پیچیدگی سایت شما دارد. هزینه طراحی یک سایت با وردپرس ممکن است از چند صد دلار تا چند هزار دلار متفاوت باشد.

عوامل مختلفی مانند تعداد صفحات، قابلیت‌ها و امکانات مورد نظر، پوسته وردپرس، گرافیک و طراحی سایت و هزینه تبلیغات و بازاریابی، می‌تواند روی قیمت طراحی سایت با وردپرس تاثیر بگذارد.

همچنین، نکته‌ای که در خرید ارزان‌ترین طرح و قالب وردپرس باید در نظر داشته باشید این است که این قالب‌ها ممکن است نسخه‌های جعلی و کپی شده باشند و ممکن است مشکلات امنیتی و فنی را برای سایت شما به دنبال داشته باشند. بهترین راه برای طراحی یک سایت با وردپرس این است که با یک شرکت طراحی حرفه‌ای همکاری کنید که اطلاعات و تجربه کافی در زمینه طراحی سایت‌های وردپرس دارد.

محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت با وردپرس از زیان موسس وردپرس 24

برای محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت با وردپرس، شما می‌توانید از چندین سایت وابسته به طراحی وب استفاده کنید. این سایت‌ها اغلب فرم محاسبه هزینه دارند که با پاسخ دادن به سوالاتی که در آن قرار دارد، هزینه طراحی سایت شما را بر اساس نیازها و امکاناتی که می‌خواهید محاسبه می‌کنند.

اما لازم به ذکر است که این روش تنها برای برآورد تقریبی هزینه مورد نظر شما مناسب است و ممکن است با محاسبه دقیق سایت شما تفاوت داشته باشد. علاوه بر این، هزینه طراحی سایت با وردپرس بر اساس محتوا و برنامه‌های خاص شما ممکن است تفاوت داشته باشد.

بهترین راه برای پیدا کردن هزینه دقیق طراحی سایت با وردپرس، مشاوره با یک شرکت طراحی حرفه‌ای است که قبلا تجربه طراحی سایت‌های وردپرس را داشته باشد. این شرکت ها معمولاً به شما پیشنهاداتی برای بهینه سازی و افزایش عملکرد سایت خود نیز خواهند داد.

قیمت سئو تضمینی چقدر است؟

قیمت سئو تضمینی به صورت کلی متفاوت است و بستگی به عوامل مختلفی دارد. شرکت‌های سئو معمولاً هزینه‌های خود را بر اساس میزان کلمات کلیدی، حجم کار و زمان طولانی که برای این کار نیاز است، تعیین می‌کنند.

بسیاری از شرکت‌های سئو قیمت‌های مختلفی ارائه می‌دهند، از جمله قیمت‌های ماهیانه، سالیانه، یا بسته‌های خاص برای سئو یک صفحه وب خاص. قیمت سئو تضمینی ممکن است از چند صد دلار تا چندین هزار دلار در ماه بسته به میزان رقابت در صنعت شما و میزان کلمات کلیدی که قرار است برای آنها بهینه‌سازی انجام شود، متغیر باشد.

لازم به ذکر است که هیچ شرکت سئو نمی‌تواند به صورت صد درصدی سئو شما را تضمین کند. اگر شرکتی به شما گفته‌باشد که قادر است به صورت تضمینی بهترین رتبه در موتورهای جستجو را برای شما فراهم کند، با این شرکت خودداری کنید زیرا این ادعا شامل تحقق نمی‌شود و ممکن است شما برای هزینه های بالا بیش از حد پرداخت کنید. در وردپرس 24 نیز مانند سایر شرکت های دنیا همین موارد صادق می باشد.

تازه‌ ترین نسخه‌های سیستم عامل برای رام‌ های رسمی

دانلود رام رسمی

رام رسمی به معنای رام‌هایی است که توسط تولیدکننده دستگاه تلفن همراه عرضه می‌شوند. این رام‌ها بازنویسی شده از سیستم عامل اصلی گوشی هستند و به طور رسمی توسط تولیدکننده معرفی و پشتیبانی می‌شوند.

دانلود رام رسمی به منظور به‌روزرسانی سیستم عامل، برطرف کردن مشکلات و ارائه بهترین عملکرد و پایداری برای دستگاه تلفن همراه انجام می‌شود. رام‌های رسمی توسط تولیدکننده تست شده و تضمین می‌ شود که به درستی و بدون مشکل بر روی گوشی های مورد استفاده نصب شوند.

تولیدکنندگان گوشی همراه معمولاً رام‌های رسمی خود را از طریق سایت‌های رسمی خود عرضه می‌کنند. به عنوان مثال، Samsung رام‌های رسمی خود را از طریق سایت رسمی خود در دسترس قرار می‌دهد. همچنین، تولیدکنندگان دیگری مانند Xiaomi، Huawei، OnePlus و … نیز رام‌های رسمی خود را در سایت‌ها و انجمن‌های رسمی خود عرضه می‌کنند.

مزیت‌ های دانلود رام رسمی شامل:

استقرار نسخه به‌روزتر سیستم عامل

دانلود رام رسمی به شما امکان می‌دهد سیستم عامل گوشی خود را به نسخه جدیدتر و به‌روزتر ارتقاء دهید و از بهره‌مندی از قابلیت‌ها و بهینه‌سازی‌های جدید برخوردار شوید.

پشتیبانی و به‌روزرسانی رسمی

رام رسمی توسط تولیدکننده دستگاه پشتیبانی می‌شود و به‌روزرسانی‌های امنیتی و اصلاحی رسمی را دریافت خواهید کرد.

استاندارد و پایداری

رام‌های رسمی توسط تولیدکننده تست شده و به طور کلی پایداری و عملکرد بهتری را نسبت به رام‌های غیررسمی فراهم می‌کنند.

معایب دانلود رام رسمی ممکن است شامل:

دانلود رام رسمی

تأخیر در انتشار به‌ روزرسانی‌ ها

تازه‌ترین نسخه‌های سیستم عامل برای رام‌های رسمی ممکن است به تأخیر بیفتد و کاربران ممکن است برای دسترسی به قابلیت‌ها و بهبودهای جدید بر روی دستگاه خود صبر کنند.

محدودیت‌ های سفارشی‌ سازی

رام‌های رسمی به‌صورت پیش‌فرض محدودیت‌هایی در زمینه سفارشی‌سازی دارند و ممکن است قابلیت‌هایی که در رام‌های غیررسمی وجود دارد را نداشته باشند.

از دست رفتن گارانتی

در بعضی موارد، نصب رام‌های غیررسمی ممکن است به منزله از دست رفتن گارانتی دستگاه شما باشد.

به همین دلیل، پیش از دانلود رام‌ها، بهتر است از منابع رسمی و قابل اعتماد تولیدکننده و منابع معتبر استفاده کنید و دقت و احتیاط لازم را در هنگام نصب رام‌ها رعایت کنید.

دانلود رام A33

دانلود رام A33 یک نسخه از چیپست MediaTek است که برای برخی از گوشی‌ها و تبلت‌ها استفاده می‌شود. اگر شما صاحب یک دستگاه مبتنی بر چیپست A33 هستید و قصد دارید رام آن را به‌روزرسانی کنید یا مشکلات نرم‌افزاری را برطرف کنید، می‌توانید از رام‌های موجود برای این چیپست استفاده کنید.

برای دانلود رام برای گوشی یا تبلت مبتنی بر چیپست A33، می‌توانید به سایت‌ها و منابع آنلاین معتبری مراجعه کنید که رام‌های متناسب با این چیپست را ارائه می‌دهند. برخی از منابع معتبر برای دانلود رام A33 عبارتند از:

سایت romfrp.com یکی از معتبرترین انجمن‌ ها و سایت‌ هایی است که به بررسی و توسعه نرم‌ افزارهای اندروید می‌پردازد. شما می‌توانید به این سایت مراجعه کنید و در بخش مربوطه به جستجوی رام‌های A33 بپردازید.

سایت رسمی تولیدکننده دستگاه: اگر دستگاهی که دارید از چیپست A33 استفاده می‌کند، تولیدکننده آن ممکن است رام‌های رسمی را در سایت خود قرار داده باشد. بنابراین، به سایت رسمی تولیدکننده دستگاه مراجعه کرده و در بخش پشتیبانی یا دانلود به دنبال رام‌های A33 بگردید.

با جستجو در موتورهای جستجوی اینترنتی، می‌توانید به این سایت‌ها دسترسی پیدا کنید. به هر حال، حتماً از منابع معتبر و قابل اعتماد استفاده کنید و رام‌هایی را دانلود کنید که به‌روز و بدون مشکل باشند.

قبل از دانلود و نصب هر رامی، به یاد داشته باشید که پشتیبانی از داده‌های مهم خود را انجام داده و در صورت امکان، تحقیقات و مطالعه کافی انجام دهید تا از صحت و قابل اعتماد بودن رام‌ها مطمئن شوید. همچنین، دقت و احتیاط لازم را در هنگام نصب رام‌ها رعایت کنید تا هیچ گونه خطایی در فرآیند رخ ندهد.

دانلود رام شیائومی

برای دانلود رام‌ شیائومی، می‌توانید از منابع مختلفی استفاده کنید. در ادامه، توضیحاتی درباره دانلود رام‌های شیائومی را ارائه خواهم داد:

سایت رسمی شیائومی: شیائومی سایت رسمی خود را برای دانلود رام‌های اصلی و رسمی دستگاه‌های خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به سایت mi.com مراجعه کنید و در بخش پشتیبانی و دانلود، رام‌های متناسب با مدل دستگاه خود را جستجو و دانلود کنید. این رام‌ها معمولاً بدون مشکل و با به‌ روزترین نسخه‌های سیستم عامل ارائه می‌ شوند.

انجمن‌ ها و انجمن‌ های توسعه دهندگان: انجمن‌ های مختلفی برای دستگاه‌های شیائومی وجود دارند که کاربران و توسعه‌دهندگان در آنها به اشتراک گذاشتن رام‌ هایی که خودشان توسعه داده‌ اند. این رام‌ ها ممکن است نسخه‌های بتا یا سفارشی باشند، بنابراین قبل از دانلود و نصب آن‌ها، از نظر امنیتی و استقرار آنها مطمئن شوید.

سایتها و منابع آنلاین دیگر: علاوه بر سایت رسمی شیائومی و انجمنها، سایت‌ های دیگری نیز وجود دارند که رام‌های شیائومی را برای دانلود ارائه می‌دهند. برخی از این سایت‌ ها عبارتند از romfrp.com همچنین، در موتورهای جستجوی اینترنتی می‌ توانید نام مدل دستگاه خود همراه با عبارت “official ROM” یا “stock ROM” را جستجو کنید.

در هر صورت، هنگام دانلود رام‌ها باید از معتبر بودن و منبع قابل اعتماد آنها اطمینان حاصل کنید. همچنین، قبل از نصب هر رامی، مطالعه و تحقیق کافی درباره مشکلات ممکن و روش‌های صحیح نصب آنها را انجام دهید.

جمع بندی

در این بحث، توضیح دادیم که برای دانلود رام‌های شیائومی می‌توانید از منابع مختلفی استفاده کنید. سایت رسمی شیائومی، انجمن‌ها و انجمن‌های توسعه دهندگان، و سایت‌ها و منابع آنلاین دیگر از جمله این منابع هستند. هر منبع ممکن است رام‌های متفاوتی ارائه کند، از رام‌های رسمی و اصلی تا رام‌های سفارشی و بتا. قبل از دانلود هر رامی، به معتبر بودن و منبع قابل اعتماد آن توجه کنید و همچنین قبل از نصب آن مشکلات ممکن و روش‌های صحیح نصب را بررسی کنید. همچنین، امنیت و استقرار رام‌های دانلود شده را در نظر بگیرید.