• info@12ceo.ir
  • ایران - تهران - دفتر سایت مدیر عامل

شماره امدادخودرو یکی از ضروری ترین شماره ها هنگام سفر

امدادخودرو

شماره امدادخودرو یکی از شماره های ضروری در هنگام رانندگی در جاده است. شاید برای شما نیز بارها پیش آمده باشد که در هنگام سفر از شهری به شهر دیگر خودرو شما دچار مشکل یا خرابی شده باشد. در چنین جایی امکان این که از فامیل و یا اقوام خود کمک بگیرید وجود ندارد. یکی از بهترین کمک ها در این زمان به رانندگان امداد خودرو می باشد. امداد خودرو در تمامی طول شبانه روز به کمک رانندگان می آید و مشکل ماشین آن ها را در کمترین زمان ممکن برطرف می کند. امدادخودرو در کمترین زمان ممکن، خود را به محل مورد نظر می رساند و شروع به بررسی مشکل خودروی شما می کند. بعد از بررسی کارشناس، در صورت امکان، مشکل خودرو در محل برطرف می شود. چنانچه مشکل خودرو جزئی نباشد امدادخودرو با یدک کش خودروی شما را حمل می کند و مشکلات وسیله نقلیه شما را به صورت تخصصی برطرف می کند.

امداد خودرو مانند یک فرشته نجات به کمک رانندگان وسیله نقلیه در جاده می آید و با مناسب ترین هزینه مشکل خودرو شما را برطرف می کند. بنابراین اگر شما نیز قصد مسافرت دارید بهتر است شماره امدادخودرو را در گوشی خود ذخیره کنید. سال ها تجربه کافی و رضایت مشتریان سبب شده است که امدادخودرو در میان سایر مراکز سربلند باشد.

امدادخودرو
امدادخودرو

شماره امدادخودرو جاده هراز

جاده هراز یکی از جاده های پرتردد و کوهستانی کشور است که معمولا مسافران زیادی از این جاده گذر می کنند. به دلیل شلوغ و خطرناک بودن این جاده، سالانه تصادفات و همچنین خرابی های بسیار زیادی برای خودرو ها در این جاده اتفاق می افتد. امدادخودرو جاده هراز در هر ساعت و هرشرایط جوی به کمک افراد متقاضی می آید. به یاد داشتن شماره امدادخودرو جاده هراز برای رانندگانی که در این مسیر تردد می کنند ضروری می باشد. جرثقیل جاده هراز به خودروهای بسیار زیادی برای تعمیر تخصصی و انتقال به تعمیرگاه کمک کرده است. حمل تمامی ماشین های سواری و تصادفی با بهترین شرایط توسط این جرثقیل انجام می شود. خدمات و کارهای بسیار زیادی توسط امدادخودرو برای متقاضیان انجام می شود.

در ابتدای کار شما با شماره امدادخودرو تماس می گیرید و موقعیت مکانی و مشکل خودرو خود را برای کارشناسان امدادخودرو مطرح می کنید. سپس کارشناسان مجموعه در کمترین زمان ممکن به محل مراجعه می کنند. درصورت نیاز به قطعه جدید تعمیرکار امداد خودرو قطعه را عوض می کند. برای دسترسی به شماره امدادخودرو و اطلاع از خدمات آن می توانید از طریق صفحات مجازی در اینترنت اقدام کنید. هزینه ی خدمات انجام شده توسط امداد خودرو براساس قیمت های ارائه شده توسط اتحادیه می باشد. بنابراین از لحاظ قیمت ها و هزینه انجام خدمات باید خیالتان راحت باشد. امدادخودرو با ارائه بهترین خدمات توانسته است سفری خوش و به یادماندنی برای مسافران رقم بزند. با وجود مراکز خدماتی همچون امدادخودرو با خيال راحت از شهری به شهر دیگر سفر کنید و نگران خرابی خودروی خود نباشید. کیفیت خدمات و قیمت مناسب از جمله رموز موفقیت امداد خودرو می باشد.

جرثقیل جاده هراز
جرثقیل جاده هراز

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *