• info@12ceo.ir
  • ایران - تهران - دفتر سایت مدیر عامل

مشاوره حقوقی تلفنی | مشاوره تلفنی با وکیل دادگستری

  • مشاوره حقوقی تلفنی چیست؟
    • ویژگی‌های یک مشاور حقوقی به طور خلاصه
      • نمونه‌هایی که اصولا مشاوره حقوقی محسوب نمی‌شوند
  • برخی مزایای استفاده از مشاوره حقوقی خوب تلفنی
    • صرفه‌جویی در زمان و هزینه
    • کمک به تنظیم قراردادها به‌صورت اصولی
    • کمک به انجام امور دعاوی به سبکی که شما پیروز پرونده باشید
    • کمک به قدرت استدلال بی‌اندازه برای موفقیت در پرونده
    • انواع دعاوی از نگاه قانون
  • اقسام مشاوره‌های حقوقی تلفنی پایگاه خبری یاسا
    • مشاوره حقوقی تلفنی در مسائل خانواده
    • مشاوره حقوقی تلفنی در امور مدنی
    • مشاوره حقوقی تلفنی در امور ملک و املاک
    • مشاوره حقوقی تلفنی در خصوص چک
    • مشاوره حقوقی تلفنی در امور کیفری
    • مشاوره حقوقی تلفنی در زمینه ارث
    • مشاوره حقوقی تلفنی در امور مالیاتی
    • مشاوره حقوقی تلفنی در امور تجاری
    • مشاوره حقوقی تلفنی شغلی
    • مشاور حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری
    • مشاوره حقوقی یا وکیل دادگستری؟
    • سایر مزایای استفاده از یک مشاوره حقوقی تلفنی خوب
      • کم کردن فشار و استرس
      • متحمل ضرر نشدن
      • مشاوره گرفتن های تلفنی به موقع
      • عدم دخالت افراد غیر متخصص

مرز بین “مشاوره حقوقی” و “اطلاعات حقوقی” کمی نامشخص است. به عنوان یک اصل کلی و از منظر قانونگذار، فقط یک وکیل دادگستری می‌تواند مشاوره حقوقی واقعی و مورد اطمینان افراد را انجام دهد.

در حالی که هر کس غیر از وکیل شاید بتواند اطلاعات حقوقی خوبی داشته باشد ولی لزوما نمی‌تواند مشاور خوبی باشد.

معمولا ارائه مشاوره حقوقی غیر مجاز یا وکالت غیر مجاز درحرفه وکالت، اصولا امری غیرقانونی است.

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی امروزه ارائه مشاوره‌های حقوقی بیشتر از طریق تلفن یا در بستر فضاهای مجازی همچون تلگرام، واتساپ و اینستاگرام صورت می پذیرد، که این مهم توانسته تا حد بسیار زیادی دغدغه های کاربران را کم نماید.

برخلاف اطلاعات حقوقی ، مشاوره گرفتن حقوقی از طریق وسایل ارتباط‌جمعی همچون تلفن و غیره بیشتر به مشاوره شفاهی در مورد یک موضوع حقوقی اختصاص می‌یابد، که بر حقوق و مسئولیت‌های شخص مشاور نیز تأثیر می‌گذارد.

مشاوره حقوقی تلفنی دقیق و واقعی به اشراف کامل مشاور بر قانون و تجزیه‌ و تحلیل دقیق قانون نیاز دارد ، چراکه در مورد شرایط خاص و اوضاع‌ و احوال شخص تصمیم‌گیری و مشاوره لازم داده می‌شود که این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

نوشته های مشابه

  • دادخواست و درخواست چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
  • مجوزهای طلاق در قانون جمهوری اسلامی کدامند؟ ۱۳۹۸/۰۹/۲۵

از منظر حقوقی ، مشاوره دادن چه به‌صورت تلفنی یا در هر بستر دیگر، به معنای عمل به وظیفه وکالت است و فقط یک وکیل متخصص و دارای پروانه که شخص با او قرارداد وکالت را برقرار کرده است و به عبارتی مشتری اوست، می‌تواند ارائه‌کننده یک مشاوره حقوقی تلفنی واقعی باشد.

به دلیل ایجاد تعهداتی که از ارائه چنین مشاوره حقوقی ناشی می‌شود، مشاور همچنین در نتیجه اطلاعات داده‌ شده به موکل یا مشتری خود به برخی از حقوق و مسئولیت‌های قانونی هم ملزم خواهد بود.

افرادی که خواسته یا ناخواسته بدون مهارت یا اختیار در این زمینه اقدام به ارائه مشاوره‌های حقوقی تلفنی می‌نمایند، عمل آن‌ها از منظر قانون‌گذار غیرمجاز بوده و بنابراین در صورت وجود شاکی یا مدعی، در معرض مجازات معینه نیز قرار می گیرند.

مشاوره حقوقی تلفنی چیست؟

کسب اطلاعات حقوقی از طرف دوستان، خانواده یا آشنایان به منزله مشاوره حقوقی کامل نیست. مشاور حقوقی واقعی، بر اساس توافق‌نامه‌ای بین وکیل و موکل بر اساس یک موضوع حقوقی خاص که از سوی موکل یا همان مشتری به وکیل ارجاع شده، گاهی به‌ صورت تلفنی یا از طریق بسترهای دیگر و گاهی به‌ صورت حضوری برقرار می‌شود و طی آن مشتری ضمن ارائه کامل مشکلات حقوقی خود به مشاور یا وکیل، راهکارهای حل و فصل آن را با دریافت مشاوره مقطعی و از طریق ارتباط امن و آسان تلفنی، کسب می نماید.

مشاوره حقوقی تلفنی معمولا برای اطلاعات اولیه در تمام موضوعات، معرفی می‌شود. مشاوره تلفنی معمولا محدود به حقوق و تعهدات قانونی و اساسی مشتری در مورد یک وضعیت خاص داده می‌شود.

اگر مشکل بیش از حد پیچیده یا طولانی برای یک تماس تلفنی باشد، به مشتری قرار ملاقات در دفتر وکیل مورد نظر پیشنهاد می‌شود.

تماس گیرندگان از کشوری های دیگر، می توانند از خطوط مشاوره حقوقی تلفنی جهت تماس با پایگاه خبری یاسا استفاده کنند.

برای مشتریانی که نمی توانند به‌ صورت حضوری در یک قرار ملاقات شرکت کنند، می توان یک قرار مشاوره تلفنی یا آنلاین رزرو کرده و هر گونه مدارک مربوطه را می توان از طریق ایمیل یا پیام رسان برای ما ارسال کرد.

ویژگی‌های یک مشاور حقوقی به طور خلاصه

  1. یک مشاور خوب نیاز به دانش حقوقی کافی، مهارت کامل، تحصیلات پیش نیاز و روحیه قضاوت دارد.
  2. با تطبیق قوانین خاص و مورد نیاز برای مجموعه خاصی از شرایط و معضلات، در پی حل کامل موضوع بر می آید.
  3. با اطلاعات جامعی که دارد یا در آن پرونده کسب می کند، بر حقوق یا مسئولیت‌های قانونی افراد تأثیر می‌گذارد.
  4. حقوق و مسئولیت‌هایی را در مشاوره ایجاد می کند.

نمونه‌هایی که اصولا مشاوره حقوقی محسوب نمی‌شوند

  1. اطلاعات حقوقی که از وب سایت های حقوقی آنلاین و رایگان به دست آمده ، از جمله وب سایت یک شرکت حقوقی یا وکیل
  2. مشاوره گرفتن از دوستان ، اعضای خانواده یا مشتریان قبلی وکیل
  3. اطلاعاتی که از رسانه های جمعی مثل رادیو و تلویزیون می شنوید.
  4. اطلاعاتی که در وب سایت های شبکه های اجتماعی می خوانید.
  5. اطلاعاتی که در نشریات خبری یا بیلبوردها مشاهده می کنید.
  6. پاسخ به سوالات حقوقی ارسال شده در تابلوهای پرسش و پاسخ آنلاین، حتی اگر توسط یک وکیل مجاز ارائه شده باشد.

بسته به شرایط افراد متقاضی، مشاوره حقوقی تلفنی و یا کسب اطلاعات حقوقی هر دو می توانند به نحوی مفید فایده باشند. ولی در برخی شرایط به هرحال به اخذ نظر و استفاده از مشاوره وکیل متخصص چه از طریق تلفن چه از سایر درگاه‌ها احتیاج پیدا خواهید کرد، مانند اخذ مشاوره در خصوص طرح دعوی و ارائه دادخواست یا دفاع از اتهامات کیفری، که در این حالت دیگر شرایط به سادگی اخذ اطلاعات حقوقی نبوده و نیاز به مشاوره‌های دقیق‌تر و بررسی تمامی جوانب کار چه به‌ صورت تلفنی چه به‌ صورت حضوری است. البته اخذ مشاوره حقوقی از طریق تلفن بهترین راهکار پیشنهادی در این ایام فراگیری بیماری کرونا است.

در دنیای امروز مشاوره حقوقی تلفنی در زمینه های متعدد و برای کسب اطلاعات مختلف فردی و سازمانی به شدت مورد نیاز است. امروزه افراد برای احقاق حق خود و مسائل مرتبط کاری، تجاری، سازمانی، امور شرکت ها و غیره نیازمند مشاوره با کارشناسان حقوقی خبره به ساده‌ترین شکل آن یعنی از طریق ارتباط مفید تلفنی هستند.

از جمله وظایف یک مشاور حقوقی خوب که بتواند به آسانی از طریق وسیله‌ای ساده مثل تلفن اطلاعات مفیدی در اختیار متقاضیان قرار دهد عبارت است از :

  • داشتن قدرت انجام تجزیه‌ و تحلیل حقوقی در فرصت اندک تماس تلفنی و تحقیق در مورد مسائل حقوقی.
  • ارائه مشاوره‌های سازنده در امور حقوقی با توجه به فرصت اندک تماس تلفنی
  • اشاره به نظرات حقوقی، تفاهم نامه ها و اسناد توجیهی.
  • قدرت مرور سریع مطالب قانونی بدلیل شرایط خاص تماس تلفنی
  • آشنایی کامل با تشریفات و مراحل مربوط به حل و فصل اختلافات.

برخی مزایای استفاده از مشاوره حقوقی خوب تلفنی

صرفه‌جویی در زمان و هزینه

بسیاری از دعاوی مطرح‌ شده در دادگاه‌ها بی‌اساس و بی‌فایده است که شاید به خاطر یک دعوای خانوادگی یا خصومت شخصی طرح شده باشد. درنتیجه این موارد فقط زمان را تلف می‌کند و می‌تواند کار و زندگی اشخاص را مختل سازد.

با استفاده از درخواست مشورت یا مشاوره حقوقی تلفنی می‌توانیم با زمان و صرف هزینه کمتر این پروسه قانونی را به‌راحتی و با آرامش خاطر طی کنیم و خیالمان را از این بابت راحت نماییم که تمامی جوانب قانونی با مشاوره تلفنی اخذ شده به درستی رعایت می‌شود.

کمک به تنظیم قراردادها به‌صورت اصولی

مشاور حقوقی باید با بررسی کامل مفاد قرارداد همه خسارات و مسئولیت‌ها و اختیارات فسخ، ضمانت‌ها و همه شروط عقد را در قرارداد شما پیش‌بینی کند.
مشاوره در قرارداد کار بسیار پیچیده و تخصصی می باشد و مشاور قرارداد باید با دقت قرارداد را بررسی کند تا ابهامی وجود نداشته باشد و کارفرما دچار مشکل نشود.

همچنین باید تمامی قوانین مطابق مقررات کشور درج شود چرا که در صورت مغایرت با قانون، کل قرارداد فسخ و باطل می‌شود و ممکن است ضررهای مالی بسیاری به کارفرما وارد شود.

درنتیجه یکی از اصلی‌ترین اموری که مشاوران حقوقی در آن خبره هستند و می‌توانند ما را راهنمایی کنند، مشاوره برای تنظیم قرارداد‌ها به‌ صورت تلفنی است که حتما توصیه می‌شود در این‌گونه مسائل از مشاوره های حقوقی تلفنی پایگاه خبری یاسا بهره کافی را ببرید. زیرا با یک اشتباه کوچک ممکن است تمام دارایی خود را از دست بدهید.

کمک به انجام امور دعاوی به سبکی که شما پیروز پرونده باشید

کسب‌ و کارها، شرکت‌ها و سازمان‌ها در مدت فعالیت کاری خود امکان دارد دچار چالش‌ها و مشکلات حقوقی و کیفری مختلف شوند و درگیر دعاوی متنوع گردند.

با بروز این مشکلات و دغدغه های پیش بینی نشده، استفاده از مشاوران حقوقی تلفنی پایگاه خبری یاسا در دسترس ترین افراد برای بررسی و ارائه راهکار به شما هستند تا این مشکل بزرگ را با هزینه مقرون ‌به‌‌صرفه، برای شما برای همیشه مرتفع نماید.

استفاده از وکیل هزینه بیشتری نسبت به مشاورحقوقی دارد. شما می توانید با استفاده از مشاوره تلفنی، هزینه‌ها را به حداقل کاهش دهید.

اخیرا در کشور ما استفاده از این گونه خدمات بسیار پررنگ شده است و نقش مهمی را در صحنه حقوقی کشور بازی می‌کند. شما می توانید از هر نقطه از ایران و حتی خارج از کشور، به راحتی از این خدمات تلفنی یا آنلاین با تنوع بسیار زیاد مشاوران حقوقی استفاده و مشکل خود را به راحتی حل و فصل نمایید.

کمک به قدرت استدلال بی‌اندازه برای موفقیت در پرونده

در بیشتر موارد افراد در هنگام حضور در دادگاه ها و در حین مواجه با قاضی یا طرف دعوا، توانایی بیان استدلال و یا دفاع از خود را ندارند که دادگاه به آن‌ها توصیه مشاوره حقوقی یا وکیل می‌دهد تا بتوانند در شرایطی عادلانه از حق خود دفاع کنند.

از مهم‌ترین مزایایی که یک مشاوره حقوقی خوب تلفنی برای شما دارد، ایجاد اعتماد به نفس و تقویت فن بیان و دانستن زبان قانون است که این مهم شما را در بیان دفاعیات خود راحت می‌کند.

بنابراین با بیان موثر و دقیق یک مشاور یا وکیل خوب در صورتی که حق با شما باشد، دادگاه به نفع شما رای خواهد داد و قطعا نتیجه امر چیزی است که مقبول شما است.

انواع دعاوی از نگاه قانون

  • دعاوی حقوقی
  • دعاوی تجاری
  • دعاوی کیفری

سایر امور مختلف حقوقی مثل امور تابعیت، امور ثبتی، موارد حقوقی موقوفات، امور حسبی، مسائل خانوادگی، مسائل مرتبط با ملک و امور ثبتی، اختلافات وراثتی و امور موجر و مستاجر برخی از موضوعات دعاوی حقوقی محسوب می‌شوند.

در دعاوی حقوقی استفاده از حضور وکیل یا مشاور حقوقی توصیه می گردد و برای دادخواست حقوقی حتما باید در برگه‌ای خاص دادخواست نوشته و از طریق درگاه های خدمات قضایی به دادگاه ارائه شود.

دعاوی کیفری نیز بخش گسترده‌ای از اختلافات و شکایات را نظیر مشکلات مرتبط با چک ، زندان و عفو، تعزیرات، قاچاق و غیره را شامل می‌شود در این موارد هر شخصی خود می‌تواند بدون حضور وکیل و مشاور حقوقی بر روی هر برگه‌ای شکایت را نوشته و به دادسرا (و از آن جا به کلانتری و غیره) ارائه کند اما به دلایل مختلفی از جمله ناآگاهی درباره قوانین و تلف شدن وقت شکایت‌کننده و دادگاه و اطاله دادرسی و همچنین در برخی موارد محروم شدن فرد از طرح دعاوی جدید توصیه می‌شود حتما پیش از طرح دعوی برای مشاوره حقوقی حداقل به‌صورت تلفنی اقدام شود.

صاحبان کسب و کار و تجار نیز مسائل و مشکلات مرتبط با خود را دارند که عموما مالی و تجاری است مانند چک، چک تضمین شده، چک بی‌محل، ثبت شرکت‌ها، ورشکستگی، بورس، قراردادهای تجاری و امور بین‌الملل.

در این موارد هم شکایتی که غیراصولی باشد خود جرم تلقی شده و مجازات دارد. بنابراین مشاوره حقوقی تلفنی در دعاوی تجاری اهمیت فراوان دارد. زیرا اگر بدون دانش در زمینه قوانین و آیین‌نامه‌ها و مهارت لازم در امور حقوقی چنین دعوایی را طرح کنید ممکن است مجرم شناخته شوید.

توصیه می‌کنیم قبل از هر اقدام حقوقی با مشاورین و وکلای متخصص پایگاه خبری یاسا به‌ صورت تلفنی مشورت نمایید.

اقسام مشاوره‌های حقوقی تلفنی پایگاه خبری یاسا

مشاوره حقوقی تلفنی در مسائل خانواده

در مشاوره حقوقی خانواده، موضوعاتی که یک مشاور خوب می تواند به افراد کمک کند، شامل طلاق و خاتمه روابط مدنی و خانوادگی، مواردی نظیر مراقبت و حضانت، تماس یا دسترسی به فرزندان و حق ملاقات، امور مالی و همچنین آدم ربایی، آزار خانگی و بسیاری از امور مرتبط خانوادگی است.

مشاورین و وکلای متخصص پایگاه خبری یاسا به‌ صورت تلفنی در مورد اقداماتی که باید در پرونده خود انجام دهید، نحوه تنظیم درخواست و دادخواست به دادگاه و همچنین نحوه پاسخگویی به آن چه دادگاه از شما می خواهد، شما را راهنمایی خواهند کرد.

مشاوره حقوقی تلفنی در امور مدنی

اگر پرونده‌ای دارید یا می خواهید پرونده‌ای را در دادگاه تجدیدنظر یا محاکم دیوان عالی کشور یا دادگاه‌های شهرستان‌های مختلف بررسی کنید، مشاورین و وکلای متخصص پایگاه خبری یاسا می توانند در این زمینه ها به شما کمک کند.

مشاوره حقوقی تلفنی در امور مدنی، توصیه های شفاهی است که توسط وکیل ارائه می‌شود. این موضوعات می‌تواند شامل نوشتن نامه هایی از طرف مشتری و اقدام به آن‌ها در مذاکرات (از جمله دستیابی به توافقات قانونی) با اشخاص دیگر باشد.

ما از طریق پایگاه خبری یاسا مشاوره حقوقی تلفنی خوبی به شما ارائه خواهیم داد.

مشاوره حقوقی تلفنی در امور ملک و املاک

وکیل ملکی در دعاوی ملکی مانند دعاوی موجر و مستاجر، تخلیه، خلع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، افراز ملک مشاعی، الزام به ایفای تعهد و یا الزام به تحویل مبیع و … به‌صورت تخصصی فعالیت می‌نماید.

دعاوی ملکی به دلیل نوع ماهیت و شکل خود، معمولا طولانی بوده و نیازمند تسلط به قوانین ماهوی و شکلی مدنی و قوانین ثبتی خاص خود را دارد که این امر برای افراد عادی ممکن نیست.

در بسیاری از موارد، افراد بدون استفاده از راهکارها و مشاوره با یک وکیل دادگستری ملکی، اقدام به تقدیم دادخواست به محکمه نموده و یا پرونده خود را در مراجع قضائی پیگیری نموده‌اند ولی متاسفانه پس از طی چند ماه و یا حتی چند سال از گرفتن حق خود باز می‌مانند و متحمل هزینه‌های سنگینی از جمله هزینه‌های دادرسی و غیره می‌شوند، بنابراین مشاوره اولیه تلفنی با یک وکیل ملکی خوب در پایگاه خبری یاسا می‌تواند در این زمینه هم خسارات ناشی از تاخیر را کاهش داده و هم پرونده را با استفاده از تجارب و تخصص خویش به سمت پیروزی ببرد.

مشاوره حقوقی تلفنی در خصوص چک

برخی از وکلای دادگستری به طور تخصصی بر روی دعاوی وصول مطالبات اعم از چک، سفته، رسید بانکی و یا سند عادی فعالیت می‌کنند و در این زمینه تبحر و تجربه فراوانی دارند.

دعاوی مطالبه وجه چک و یا مطالبه وجه سفته یکی ازدعاوی مبتلا به و شایع‌ در مراجع قضایی است. مشاورین و وکلای متخصص پایگاه خبری یاسا به‌ صورت تلفنی می‌توانند با تخصص و تبحر خویش راهکارهای لازم برای صدور حکم محکومیت خوانده را به شما اعلام نموده و علاوه بر آن با آشنا نمودن شما با درخواست قرار تامین خواسته، راهکاری برای توقیف اموال خوانده را به شما آموزش داده تا در صورت محق بودن بتوانید به اموال از دست رفته خود دست پیدا کنید.

مشاوره حقوقی تلفنی در امور کیفری

دعاوی کیفری، یکی از پیچیده‌ ترین دعاوی مطرح شده در محاکم کشور هستند که وکیل باید حتما با تخصص کامل در این حوزه ها وارد شده تا بتواند به بهترین شکل ممکن از حقوق موکل خویش دفاع کند.

دعاوی مانند کلاهبردی ،قتل اعم از عمد و غیر عمد، ضرب و جرح، اختلاس، سرقت و غیره از جمله دعاوی کیفری هستند که از پیچیدگی خاص خود برخوردار بوده و قانون برای این جرائم، مجازات‌های سنگینی قرارداده است در نتیجه کوچک ترین اشتباه می‌تواند در صدور قرار مجرمیت و یا صدور قرار منع تعقیب موثر باشد.

وکیل دادگستری خوب یا یک مشاور کار کشته ، با تسلط کامل بر قوانین کیفری و با هوش و ذکاوت خود و با ارائه یک مشاوره تلفنی منطقی، می‌تواند شرایط پرونده را به نفع موکل یا مشتری خود تغییر داده و حتی با راهکارهای خود در ارائه دلایل قوی و قاطع در این مشاوره، بتواند حکم صادره در مرجع تجدیدنظر را نیز تحت تاثیر مشاوره تلفنی خود قرار دهد.

متاسفانه بسیاری از افراد بدون مشورت با وکیل دادگستری اقدام به طرح و ثبت شکوائیه در دادسراها نموده و به دلیل طرح اشتباه، موجب ضرر و زیان به خود می‌شوند.

همچنین متهمین پرونده‌ها نیز می بایست توجه داشته باشند که عدم مشاوره حقوقی و یا اعطای وکالت به وکیل کیفری ممکن است موجب ورود ضرر‌های جبران ناپذیر از جمله از دست رفتن مال، جان و یا آبروی آن‌ها گردد.

مشاوره حقوقی تلفنی در زمینه ارث

مشاوره حقوقی تلفنی در زمینه ارث و در ارتباط با موضوعاتی همچونچ تقسیم ترکه، انجام مهر و موم و رفع آن، روش دریافت دیون متوفی، انتشار آگهی، زمان ارائه مدارک لازم به شورای حل اختلاف، پیگیری جلسات رسیدگی و موارد حقوقی ارث و میراث و غیره موضوعاتی است که قبل از طرح، حتما نیاز به کسب مشاوره در آن را خواهد داشت.

متخصصین حقوقی و وکلای با تجربه پایگاه خبری یاسا آمادگی دارند تا به‌طور کاملاً تخصصی و موضوعی و در مدت زمانی اندک، مشاوره تخصصی مورد نظرتان را از طریق تماس تلفنی به شما ارائه نمایند. کافی است با ما تماس بگیرید.

مشاوره حقوقی تلفنی در امور مالیاتی

خواه نماینده یک نهاد شرکتی باشید، یا خیریه ای داشته باشید یا به مشاوره مالیاتی شخصی نیاز داشته باشید، وکلای مالیاتی پایگاه خبری یاسا می توانند با یک تماس تلفنی در زمینه مسائل مالیاتی به شما کمک کنند.

ما از اهمیت ارائه مشاوره مالیاتی با شما و پیگیری تغییرات در قانون مالیات و اقدامات روزمره، به شما آگاهی کافی را خواهیم داد. با همکاری با حسابدار و مشاور مالی، قطعا اطمینان حاصل خواهیم کرد که راه حل موثری برای شما فراهم کرده ایم.

مشاوره حقوقی تلفنی در امور تجاری

مشاوره حقوقی تجاری شامل: تاسیس شرکت ها، انحلال شرکت ها، مشاوره حقوقی دعاوی تجاری، ورشکستگی و معاملات تجاری می باشد.

متخصصین حقوقی و وکلای با تجربه پایگاه خبری یاسا آمادگی دارند تا به‌طور کاملا تخصصی و موضوعی و در مدت زمانی اندک، مشاوره تخصصی مورد نظرتان را از طریق تماس تلفنی به شما ارائه نمایند. کافی است با ما تماس بگیرید.

مشاوره حقوقی تلفنی شغلی

شغل مشاور حقوقی در رده شغلی گسترده تری از وکلا قرار می گیرد. نمایندگی موکلین در دعاوی کیفری و مدنی و سایر مراحل قانونی، تهیه اسناد حقوقی، یا مدیریت یا مشاور موکلین در معاملات قانونی ممکن است در یک زمینه واحد تخصص داشته باشد یا در بسیاری از زمینه های حقوقی به طور گسترده فعالیت کند.

مشاور حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری

پایگاه خبری یاسا یک موسسه حقوقی پیشرو است که بهترین مشاوره‌های تخصصی را در تمام زمینه های حقوقی در ایران ارئه می دهد. پایگاه خبری یاسا با بهره مندی از برترین متخصصان در حوزه های مختلف حقوقی توانسته تا به‌صورت آنلاین با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و مشکلات حقوقی آن ها را در اسرع وقت برطرف نماید.

مشاوره حقوقی حضوری یکی دیگر از خدماتی است که هر موسسه حقوقی اقدام به ارائه آن می‌نماید. شرکت در چنین جلسه مشاوره‌ای نقطه عطفی در هر پرونده حقوقی خواهد بود.

امکان برقراری ارتباط حضوری با وکیل پایه یک دادگستری با تجربه و کار بلد راه‌های بسیار سریع و راحتی برای موفقیت در یک پرونده حقوقی به روی شما باز خواهد کرد.

اولین و مهم‌ترین قدم برای موفقیت در هر مسئله‌ای اطلاع از قوانین درست آن بوده و این مهم، نیاز به مشاوره حقوقی حضوری خواهد داشت. البته تجربه و شخصیت وکیل شما نیز در روند چنین جلساتی تاثیرگذار است.

فراموش نکنید که بهترین زمان برای دریافت خدمات مشاوره حقوقی چه تلفنی چه آنلاین و چه حضوری، قبل از هر اقدامی است. قدم گذاشتن به یک بحران حقوقی، کیفری و یا تجاری نیاز به یک راهنمای با تجربه داشته تا شما را در مسیر درست قرار دهد.

مشاوره حقوقی یا وکیل دادگستری؟

در برخی از پرونده‌ها استفاده از وکیل ضرورت دارد و در برخی از پرونده‌ها و مسائل حقوقی مشاوره حقوقی با متخصصان کفایت می‌کند.

در شرایطی که لازم باشد وکیل کارهای حقوقی را در ادامه جلسه مشاوره حقوقی تلفنی انجام داده و در ادامه در صورت نیاز با دعوت از او وکالتش را بر عهده می گیرد. نوشتن قرارداد و وکالت‌نامه ضرورت دارد و در مواردی که تنها مشورت دادن حقوقدان یا وکیل کفایت کند در جلسه مشاوره تلفنی، این مورد از طرف متخصص گفته خواهد شد.

سایر مزایای استفاده از یک مشاوره حقوقی تلفنی خوب

کم کردن فشار و استرس

همیشه درگیر شدن با معضلات، آرامش و قدرت تصمیم‌گیری درست را از ما خواهد گرفت. زمانی که به مشاور حقوقی یا وکیل برای مشورت گرفتن مراجعه می کنیم چون هنوز درگیر مسئله و دعوای حقوقی نشدیم آرامش بیشتری برای شنیدن نظرات وکیل دادگستری یا مشاور را از طریق تماس تلفنی داریم و با تأمل بیشتری به راهکارهای ایشان عمل می نماییم.

متحمل ضرر نشدن

فرض کنیم ما برای یا بستن قرارداد و یا خرید و فروش ، در جلسه ای قرار است حاضر شویم.

استفاده از حضور یک مشاور حقوقی و بهره مندی از نظرات وی، موجب خواهد شد در قرارداد یا مذاکره از هر آنچه بعدها موجب ضرر به ما می‌شود؛ پیشگیری کرده و یا در قرارداد وجه التزام یا حدود خسات را تعیین کرد که گاهی به علت عدم رعایت مسائل حقوقی قابل وصول و مطالبه نباشد.

در این حالت اخذ یک مشاور حقوقی منطقی حتی از طریق یک تماس تلفنی و ارائه راهکارهای اولیه، می‌تواند با اقدامات به موقع از خسارات و تحمیل ضرر ما جلوگیری نماید.

مشاوره گرفتن های تلفنی به موقع

موجب طرح دعاوی کمتر در مراجع قضائی بوده و درنتیجه رسیدگی دقیق تر و سریع ترصورت می گیرد. در حال حاضر همه اشخاصی که گمان می کنند در یک رابطه حقوقی متضرر شده اند که غریب به اتفاق آن‌ها از مشاوره مشاور حقوقی هم بهره نبرده اند، فکر می کنند که با طرح دعوا به حق خود خواهند رسید و در خیلی از موارد به نتیجه گرفتن از دعوا امیدوارند.

حال آن که یا آن دعوا اشتباه مطرح شده که در نهایت دادخواستشان توسط دادگاه رد می‌شود، یا احتمال حصول نتیجه از طرح آن ضعیف و در برخی موارد نزدیک به صفر است. یک مشاوره تلفنی قابل قبول می تواند از بسیاری از این مسائل جلوگیری نماید.

عدم دخالت افراد غیر متخصص

اگر فرهنگ استفاده از مشاوره تلفنی از وکیل دادگستری نهادینه شود مراجعه به افراد متخصص بیشتر شده و مشکلات و معضلات حقوقی جامعه را کمتر می‌نماید و افراد سودجو و فرصت طلب ، عرصه‌ای برای فریب و تطمیع مردم برای حل معضل حقوقی آن‌ها یا دروغگویی برای القای فساد گسترده در قوه قضائیه ندارند.

زیرا کسانی که با مشکل حقوقی مواجه شده اند به دلیل فشار و اضطراب بالا راحت تر فریب افراد کلاهبردار را خورده و در دام آن‌ها گرفتار می شوند.

اگر به دنبال مشاوره حقوقی یا مشاوره کیفری از طریق تلفن هستید و یک موقعیت خاص دارید و نمی توانید جوابی پیدا کنید ما در پایگاه خبری یاسا می توانیم بهترین مشاوره را به شما بدهیم.

برچسب هامشاوره تلفنی مشاوره حقوقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *