• info@12ceo.ir
  • ایران - تهران - دفتر سایت مدیر عامل

معرفی ده بازی کامپیوتری برتر جهان در سال 2022

به نقل از سایت سافت 98 مرجع دانلود رایگان نرم افزار  : در سال 2022 بازی های زیادی عرضه شد. این بازی توسط کمپانی های بزرگ ارائه شد که باز خورد های زیادی داشت. این بازی رو میتوان از جمله نام برد. بازی  سه نسخه بازی مافیا, بازی جنگ سالاران, بازی شبیه ساز مزرعه 2022, بازی کاپیتان سوباسا, بازی شبیه سازی کامیون , بازی فوتبال 2021, نسخه چهار بازی سیمز, شبیه ساز دزدی , بازی گربه ولگرد, بازی کشتی کج 2022  هستند که همه بازی ها در سبک های مختلف به بازار عرضه شده اند. حال میخواهیبم این بازی هارو بهتون معرفی کنیم

بازی نسخه های مافیا (Mafia)

این بازی سری بازی های است که میتواند کاربران رو در مدت های طولانی و در مراحل های جذاب بازی مشغول کند. بازی مافیا تشکیل شده از یک باند خلاف کار هست که برای رسیدن به هدف های خود دست به جنایت های متفاوت میزنند. این بازی نسخه 2022 نسخه آخر که در مورد شخصی بنام لینکلن است که میخواهد برای رسیدن به هدف های خود عضو یک باند خلافکار میشود. این بازی بصورت ماجراجویی و داستانی است که میتواند براتون بازی جذاب باشد.

بازی جنگ سالاران (stronghold-warlords)

یکی دیگه از نسخه های جنگ های صلیبی نسخه چهارم یعنی جنگ سالاران هست. اگر با بازی جنگ های صلیبی یک و دو آشنایی بیشتری داشته باشید میدونید که در اویل تاریخ یک جنگ اتفاق افتاد که پیروز نبرد این جنگ صلاح الدین ایوبی بود. حال در نسخه دوم و سوم از لورد های متفاوتی همچون لورد متیو, لورد کیکنز یاد میشود. اما در نسخه چهارم لورد باکلری بزرگترین و بهترین فرمانده در جنگ های صلیبی چهار است.

بازی شبیه ساز مزرعه 2022(farming-simulator)

این نسخه بازی یک بازی بصورت مدیریتی است کاملا مشخص است که شما از اسم این بازی یک جذابیت خواص و روحی خوب به آدم میدهد. مزرعه این همان اسمی است که در بازی در طبیعت تجربه میکنید. مزرعه خودتون رو بسازید بهترین کار هارو انجام دهید تا بتوانید یک مزرعه خوبی داشته باشید. در این بازی شما با ابزار های گوناگون کشاورزی آشنا خواهید شد. و این میتواند یک بازی جذاب باشد.

بازی کاپیتان سوباسا(tsubasa)

یکی از رویایی ترین بازی های کامپیوتری در سال 2023 میتوان بازی کاپیتان سوباسا اشاره کرد. بازی فوق العاده جذاب که میتواند یک بازی شیرین برای شما در راه رسیده به جام جهانی با کاپیتان سوباسا باشد. حضور شخصیت ها در بازی سوباسا شیرینی بازی رو دوچندان کرده است.

بازی شبیه ساز کامیون (Euro-Truck)

از معروف ترین بازی های که هر سال یک نسخه جدید به بیرون عرضه میشود بله شبیه ساز کامیون! بار دیگر توانست شگفتی و جذابیت خود را به کاربران نشان دهد. در این بازی شما بعنوان یک راننده کامیون باید کار های بزرگی انجام دهید. سفر های طولانی با جاده های سخته در انتظار شما است. به کمپین رانندگان ماشین سواران سنگین بپیوندید. و موسسه خودتون رو راه اندازی کنید.

بازی فوتبال pess 2022

بعد از نسخه فوتبال پیس 2019 بار دیگر نسخه بی ادعا از کمپانی کونامی شاهد بودیم بازی فوتبال 2021 نسخه که همه جوره میتواند بعنوان یک بازی جذاب شمارد. شما در این بازی مثل نسخه های قبلی بازی باید تیم رویایی خودتون رو بسازید عجله نکنید علاوه بر تیم میتوانید باشگاه به یاد ماندنی برای خود درس کنید.

نسخه چهارم بازی سیمز

بعد از انتشار نسخه سوم بازی سیمز از کمپانی EVA  بلخره این کمپانی نسخه چهارم بازی سیمز رو انتشار کند. نسخه جدید و عالی که با گرافیک بی نظیر ساخته شده است. در این بازی شما یک جوان تازه به کار هستید. با توجه به سختی و تلاش خود میتوانید برای خود یک در آمد طولانی مدت دست و پا کنید. این بازی علاوه بر کسب در آمد میتوانید به روابط عاطفی خود پایبند باشید.

 بازی شبیه ساز دزدی

یکی از نسخه های برتر در باره اول شخص است. یک بازی مدرن, متفاوت با بازی های دیگر است. شما در این بازی میتوانید برای دزدی به خانه های میدان بروید. و از آنها دزدی میکنید. اجناس گرون قیمت رو دزدیده و آنها رو آب میکنید. این بازی میتوانید از سایت سافت دانلود بصورت رایگان دریافت کنید.

بازی گربه ولگرد

یکی از موفق ترین بازی های کامپیوتری میتوان به بازی stray  اشاره کرد. شما میتوانید بازی گربه ولگرد بصورت رایگان دریافت کنیداین بازی در لاتین فارسی به معنی ولگرد است. این بازی روایتگر زندگی یک گربه گمشده در شهر هست. این گربه برای یافتن زندگی خود و خانواده اش باید ماموریت های ویژه رو انجام دهد.

بازی کشتی کج 2022

بار دیگه کمپانی wwe  توانست نسخه جدید از بازی کشتی کج رو به بازار عرضه کند. این بازی با حضور شخصیت های مهم در کشتی کج دنبال میشود که از جمله میتوان گفت حضور باشکوه جانسینا, باتیستا, کین, ترپلیچ و… حضور دارند شما میتوانید بازی کشتی کج 2022 را بصورت رایگان دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *