• info@12ceo.ir
  • ایران - تهران - دفتر سایت مدیر عامل

بهترین زمان برای سفر به عمان

تور عمان شاید از جمله تورهایی باشد که به دلیل تبلیغات نادرست و همچنین تصورات اولیه افراد، آنطور که می‌بایست شناخته نشده است. بسیاری از افراد فکر می‌کنن عمان به دلیل اینکه یک کشور گرم و خشک است نمی‌تواند هیچ جاذبه توریستی خاصی داشته باشد، اما این تصور کاملا اشتباست. کشورهایی مانند دبی و امارات نیز دارای شرایط آب و هوایی یکسانی می‌باشند، اما با پیشرفت شایان خود در حوزه صنعت گردشگری نشان داده‌اند که می‌توانند از جمله بهترین کشورهای گردشگری باشند. بهترین زمان برای سفر به عمان فصل زمستان می‌باشد، زیرا در دیگر فصول سال امکان دارد مسافرت شما تحت تاثیر گرما قرار بگیرد. کشور عمان سال به سال در زمینه گردشگری قوی‌تر و قوی‌تر می‌شود و مانند دیگر کشورهای عربی بیش از پیش اهمیت موضوع گردشگری را در اقتصاد خود درک کرده است.

مهم‌ترین شهرهایی که باید در سفرتان به عمان از آن‌ها بازدید کنید، شهرهای مسقط و صلاله هستند که در سال بیشترین گردشگران کشور عمان را جذب خود می‌کنند. آژانس مسافرتی گلبرگ سیر با برنامه و هماهنگی قوی پیش از ورود شما به عنوان، برنامه بازدید از بهترین جاذبه‌های گردشگری عمان را برای شما فراهم می‌کند. خرید تور عمان از گلبرگ سیر به شما این امکان را می‌دهد که با کمترین هزینه، اقتصادی‌ترین سفر ممکن را داشته باشید، زیرا قیمت تور عمان انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به سایر تورها دارد و همچنین تنوع قیمتی آژانس مسافرتی گلبرگ سیر به شما این امکان را می‌دهد که به خوبی هزینه‌های خود را به وسیله مولفه‌هایی همچون نوع هتل، نوع پرواز، تعداد روزهای اقامت، تفریحات و جاذبه‌هایی که از آن‌ها بازدید می‌کنید کنترل کنید. با ما همراه باشید تا بیشتر در این باره بدانید.

شرایط اخذ ویزای عمان

تمامی کشورها بجز کشورهای عضو GCC برای ورود به عمان ملزم به اخذ ویزا می‌باشند. کشورهای عضو GCC یا همان همکاری حوزه خلیج فارس، شامل عربستان، بحرین، امارات، قطر و کویت می‌شود. ویزای عمان برای ایرانیان نیز بصورت فرودگاهی صادر می‌شود، اما اخذ ویزا قبل از مسافرت از طریق درخواست از راه دور، با خاطر جمع‌تری تور خود را خریداری می‌کنید و ریسکی برای عقب افتادن سفر شما وجود نخواهد داشت. اگر یک حامی در کشور عمان داشته باشید آسان‌تر می‌توانید ویزای خود را دریافت کنید و در غیراینصورت نیز بدون حامی درخواست می‌کنید.

معمولا ویزای توریستی عمان برای اتبای ایرانی در قالب 10 روزه و 30 روزه می‌باشد که شامل تک ورود و چندبار ورود می‌شود.

برای دریافت ویزای عمان باید حتما واچر هتل، عکس پرسنلی و بلیط رفت و برگشت داشته باشید. باید یک اسکن پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه به همراه داشته باشید. توجه داشته باشید که این ویزا بعدا به ویزای کاری عمان قابل تغییر نیست، پس در انتخاب خود دقت کنید. همچنین بطور همزمان تنها یک نوع ویزا را می‌توانید داشته باشید و امکان داشتن همزمان چندین نوع ویزا وجود ندارد. شما حتما باید از خارج از کشور عمان درخواست ویزا کنید. همچنین داشتن حامی الزامی نیست، اما باید یکی از اتباع کشورهای عضو g1 باشید.

قیمت تور عمان

خوشبختانه با توجه به مواردی که درباره تور عمان گفته شد، این تور یک تور گران تلقی نمی‌شود. از عمده مواردی که می‌تواند باعث پرهزینه شدن سفرتان به عمان شود، اقامت در هتل‌های لوکس و 5 ستاره می‌باشد و همچنین گرفتن صندلی‌های گران قیمت در پرواز. البته توجه داشته باشید که کشورهای عربی معمولا عادت به تجمل‌گرایی در هتل‌ها دارند و امکان دارد که امکانات یک هتل 3 ستاره نیز با کیفیتی مشابه بهترین هتل‌های دیگر کشورها باشد. اگر که با هوای گرم و مرطوب تابستان مشکلی ندارید، با خرید تور عمان در این فصل می‌توانید صرفه جویی عالی داشته باشید، زیرا در این فصل به دلیل کمبود مسافر، گاهی اوقات تورهای لحظه آخری با تخفیف 70 درصد نیز پیدا می‌شود.

بهترین زمان برای سفر به عمان

همانطور که گفته شد، گرم و مرطوب بودن هوای عمان سفر در فصل‌هایی از سال مانند تابستان را بسیار سخت می‌کند و معمولا مخصوص افرادی است که به هوای گرم عادت داشته باشند. البته با غروب خورشید، در شب هوا تغییر می‌کند و می‌توانید با قدم زدن در کنار سواحل از هوا لذت ببرید. با تمامی این تفاسیر، همچنان بهترین فصل برای سفر به عمان زمستان می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *