• info@12ceo.ir
  • ایران - تهران - دفتر سایت مدیر عامل

تاثیر درصد ریاضی در کنکور ریاضی

کنکور آزمون ورودی به دانشگاه های برتر کشور است که هر ساله در سه رشته آزمایشی ریاضی فیزیک، تجربی و علوم انسانی برگزار می شود. در همه این رشته ها برخی از دروس از اهمیت بیشتری نسبت به سایر دروس برخوردار هستند. این اهمیت باعث می شود تا تمرکز بیشتری بر این دروس وجود داشته باشد. برای رشته تجربی درس زیست شناسی همواره از اهمیت بالایی برخوردار است و در کنکور نیز ضریب بالایی به نسبت سایر دروس دارد. درس ریاضیات در رشته ریاضی فیزیک نیز همواره ضریب بالایی نسبت به سایر دروس دارد. به طوریکه با زدن یک تست درست از درس ریاضی ارزشی برابر با زدن ۴ تست درست در یک درس با ضریب یک است. این ضریب ۴ بودن درس ریاضی موجب افزایش اهمیت آن شده است.

البته درس ریاضی از دروس دشوار به حساب می آید. بنابراین موفقیت و زدن درصد بالا در این درس به راحتی انجام پذیر نمی باشد. به همین منظور، برای موفقیت نیاز به مطالعه فراوان و در کنار آن زدن تست های آزمایشی و چالشی است. اینگونه باعث می شود تا با تست های درس ریاضی آشنا سویم و از طرفی سرعت تست زنی در ما افزایش پیدا کند. در این میان کتبی در کنار کتب درسی همواره می توانند دانش آموزان را در مسیر تست زنی ریاضیات و نیز سایر دروس مهم در سایر رشته ها کمک کنند. این کتب کار همواره سعی بر این داشته اند که فضایی تستی برای دانش آموزان ایجاد کنند. در این کتب از درسنامه های خلاصه و در عین حال جامع استفاده شده است. بطوریکه از هیچ نکته ای غافل نشوند. پس از آن تست هایی به صورت طبقه بندی شده در آن ها وجود دارند. طبقه بندی این تست ها به گونه ای است که از آسان به سخت دسته بندی شده اند. تا دانش آموزان با هر سطح از تست های موضوع درسی آشنا شوند.

حسابان یازدهم تست خیلی سبز

برای تست زنی درس حسابان کتاب حسابان یازدهم تست خیلی سبز پیشنهاد می شود. برای درس حسابان یازدهم یکی از کتاب‌های مناسب موجود در بازار کتاب حسابان یازدهم تست خیلی سبز است که نکات درسی را به خوبی پوشش داده ودارای درسنامه‌ای کامل است و پس از درسنامه شامل تست‌هایی است که پایان هر فصل پاسخ تشریحی آن‌ها وجود دارد. در این پاسخنامه‌های تشریحی نکات مهم و جدیدی نیز اضافه می‌شوندبرای پایه یازدهم درس حسابان از مهم‌ترین دروس آن است و مجموعه خیلی سبز کتابی با عنوان حسابان یازدهم خیلی سبز معرفی کرده است که بسیار در این زمینه موفق بوده است. کتاب شامل درسنامه کامل و نیز تست‌های قوی است که می‌تواند پایه حسابان دانش‌آموز را قوی کند. نکات نگفته شده و یا نکات تستی اضافی نیز در پاسخنامه تشریحی آورده شده است. با توجه به حجم قابل قبول آن، این کتاب می‌تواند به عنوان کتاب منبع برای دانش‌آموزان شناخته شود تا  دانش آموزان بتوانند هم در کنکور و نیز در امتحانات مدرسه موفق شوند. درسنامه‌های هر فصل تلاش شده به صورتی چیده شود که بتواند تمام نکات را در خود جای دهد و به صورت مرحله‌ای آموزش را برای دانش‌آموزان فراهم بیاورد.

ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه

ریاضی برای کنکور هم اهمیت ویژه ای دارد و دانش آموزان برای کسب موفقیت در آزمون کنکور باید در درس ریاضی درصدی خوب بزنند. به همین موجب کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه از جمله کتاب هایی است که بسیار در این زمینه موفق عمل کرده است. ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه توانسته دانش‌آموزان با استفاده از این کتاب کار دیگر نیاز به کتاب‌های کمک درسی دیگر نداشته باشند و تنها با مطالعه یک کتاب به تمام مفاهیم و نکات دسترسی داشته باشند. لحن کتاب لحنی روان است تا بتواند دانش‌آموز را جذب کند تا بتواند در مطالعه نکات پایدار باشد و احساس خستگی نکنند. ریاضی جامع کنکور مهر و ماه کاملاً کنکوری نوشته و تهیه شده است و مناسب برای داوطلبان کنکور سراسری تجربی است. این کتاب شامل تمام مطالب پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم است و مطالب و مفاهیم تمام پایه‌ها را به همراه تمام نکات چه کنکوری و چه امتحانی پوشش می‌دهد.

زیست شناسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز

این کتاب که برای رشته تجربی همواره جزو بهترین منابع برای درس زیست شناخته می شود در دو جلد تالیف شده است. جلد اول شامل درسنامه و تست ها می باشد و جلد دوم پاسخنامه تست ها می باشد. با توجه به اینکه درس زیست شناسی یکی از دروس مهم و با ضریب بالای کنکور رشته تجربی می باشد پیشنهاد می شود که از یک منبع خوب و مناسب استفاده شود که این کتاب یکی از این منابع خوب می باشد.

برای خرید کتاب زیست شناسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز میتوانید به سایت کتاب طلایی به آدرس ketabtalaee.com  مراجعه نمایید بانک کتاب طلایی با بیش از ۱۰ سال تجربه ی فروش کتب های متنوع و درسی تلاش میکند تابتواند با تمام محصولات با کیفیت
برای مشتریان عزیز تجربه ای خوب و لذت بخش بسازد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *