• info@12ceo.ir
  • ایران - تهران - دفتر سایت مدیر عامل

مشاوره حقوقی حضوری با وکیل پایه یک دادگستری

راهنمای مقاله

  • چه افرادی به مشاوره حقوقی حضوری نیاز دارند؟
  • ویژگی یک مشاور حقوقی خوب و زمینه‌های مختلف مشاوره حقوقی حضوری
    • هزینه مشاوره حقوقی حضوری به چه عواملی وابسته است؟
    • چه مزایای مهمی در استفاده از مشاوره حقوقی حضوری قابل‌تصور است؟
    • کمک به تنظیم قراردادها به‌صورت اصولی:
    • کمک به انجام امور دعاوی به سبکی که شما پیروز پرونده باشید:
    • کمک به قدرت استدلال بی‌اندازه برای موفقیت در پرونده:
  • کدام مشاوره‌های حقوقی حضوری در پایگاه خبری یاسا ارائه می‌شود؟
    • مراجعان به چه نکاتی در مشاوره حقوقی حضوری باید توجه نمایند؟

مشاوره حقوقی حضوری یکی از خدمات مؤثری است که توسط وکلا و مشاوران کارآمد مؤسسات مختلف برای متقاضیان در نظر گرفته‌شده است که بتوانند با هزینه‌های بسیار کم و در زمانی کوتاه، مشکلات حقوقی خود را با وکیل یا مشاور حقوقی در میان گذاشته و مؤثرترین مسیر را برای پیگیری پرونده خود طی کنند.

بنابراین همیشه توصیه می‌شود قبل از هر اقدام حقوقی، حتماً از مشاوره‌های وکلا جهت جلوگیری از تضییع حقوق خود بهره‌مند شوید. مشاوره حقوقی به‌صورت حضوری این امکان را برای متقاضیان و موکلین فراهم می‌آورد که به‌راحتی بتوانند مشکلات خود را با وکلا در میان گذاشته و از روند پرونده خود به زبان ساده آگاه شوند. لازم به ذکر است که متقاضیان مشاوره حقوقی حضوری باید به این نکته توجه داشته باشند که در مراجعه حضوری به وکلا باید حتماً نوع تخصص آن‌ها را نیز مدنظر قرار داده و از مراجعه به وکیل یا مشاور بدون تحقیق یا بدون در نظر گرفتن تخصص آن‌ها حتی المقدورخودداری نمایند.

مرز بین “مشاوره حقوقی” و “اطلاعات حقوقی” کمی نامشخص است. به‌عنوان یک اصل کلی و از منظر قانون‌گذار، فقط یک وکیل دادگستری می‌تواند مشاوره حقوقی واقعی و مورداطمینان افراد را انجام دهد، درحالی‌که هر کس غیر از وکیل شاید بتواند اطلاعات حقوقی خوبی داشته باشد ولی لزوماً نمی‌تواند مشاور خوبی باشد. افرادی که خواسته یا ناخواسته بدون مهارت یا اختیار در این زمینه اقدام به ارائه مشاوره‌های حقوقی حضوری می‌نمایند، عمل آن‌ها از منظر قانون‌گذار غیرمجاز بوده و بنابراین در صورت وجود شاکی یا مدعی، در معرض مجازات معینه نیز قرار می‌گیرند.

چه افرادی به مشاوره حقوقی حضوری نیاز دارند؟

آیا تاکنون از خود سؤال نموده‌اید که چرا قبل از هرگونه اقدام حقوقی نیاز به مشاوره حضوری با یک وکیل دارید؟

نوشته های مشابه

  • دادخواست و درخواست چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
  • مشاوره حقوقی تلفنی | مشاوره تلفنی با وکیل دادگستری ۱۴۰۱/۰۳/۲۰

در پاسخ باید گفت: در جامعه امروز با توجه به تخصصی شدن تمامی علوم مختلف، بهتر است در هر زمینه‌ای که افراد به مشکلات حقوقی برخورد می‌کنند، حتماً از خدمات مشاورین متخصص مخصوصاً به‌صورت حضوری، در این زمینه استفاده نماید.

اما اگر فردی در ابتدای کار به مشاور مراجعه نکرد تکلیف چیست؟

اگر فردی به توصیه‌های ذکرشده توجه ننماید و از مشاوره حقوقی استفاده نکند قطعاً ضرر آن متوجه خود اوست ولی جدا توصیه می‌کنیم که در صورت بروز مشکلاتی که در ادامه به آن اشاره خواهد شد حتماً موضوع را به‌صورت حضوری با یک وکیل یا مشاور حقوقی در میان بگذارید:

  • درصورتی‌که مشکل پرونده بسیار پیچیده و تخصصی بوده و قطعاً بدون بهره‌مندی از مشاوره با وکیل و مشاور حقوقی، حقوقتان ضایع می‌گردد.
  • درصورتی‌که افراد از قوانین و رویه‌های قضایی محاکم دادگستری آگاهی نداشته باشند.
  • درصورتی‌که افراد با اخذ مشورت از دیگران خصوصاً اشخاص آگاه به مسائل حقوقی، و مطالعه قوانین، نتوانسته باشند به‌خوبی مسئله را درک کرده و روند پرونده را به‌پیش ببرد.
  • درصورتی‌که متقاضیان بخواهند دادخواست، لایحه، شکوائیه، یا اظهارنامه تنظیم کنند.
  • درصورتی‌که افراد در پرونده‌هایی بخواهند موضوع آن را با صلح و سازش پایان داده و قصد داشته باشند از مراجعه به مراجع قضایی خودداری کنند.
  • شرکت‌های خصوصی یا دولتی و مؤسساتی که قصد وصول مطالبات و انجام پیگیری مشکلات حقوقی سازمان خود را داشته باشند.

ویژگی یک مشاور حقوقی خوب و زمینه‌های مختلف مشاوره حقوقی حضوری

کسب اطلاعات حقوقی از طرف دوستان، خانواده یا آشنایان به‌منزله مشاوره حقوقی کامل نیست. مشاور حقوقی واقعی، بر اساس توافق‌نامه‌ای بین وکیل و موکل بر اساس یک موضوع حقوقی خاص که از سوی موکل یا همان مشتری به وکیل ارجاع شده، گاهی به‌صورت تلفنی یا از طریق بسترهای دیگر و گاهی به‌صورت حضوری برقرار می‌شود و طی آن مشتری ضمن ارائه کامل مشکلات حقوقی خود به مشاور یا وکیل، راهکارهای حل‌وفصل آن را با دریافت مشاوره مقطعی، کسب می‌نماید.

مشاور حقوقی، شخصی است که به کلیه امور کیفری، حقوقی، خانواده، آیین‌نامه‌ها، قوانین، آرای وحدت رویه قضایی به‌خوبی آشنایی و دارای اشراف هست. میان مشاور حقوقی و وکیل می‌بایست تفکیک قائل شد، وکیل دارای پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری هست درحالی‌که مشاور حقوقی معمولاً تحصیل‌کرده رشته حقوق بوده، در مؤسسات حقوقی و درزمینهٔ پرونده‌های مختلف مشاوره می‌دهد و ممکن است که دارای پروانه وکالت هم نباشد.

همان‌ طور که در ابتدای مطالب اشاره شد، در دنیای امروز مشاوره حقوقی حضوری درزمینهٔ متعدد و برای کسب اطلاعات مختلف فردی و سازمانی به‌شدت موردنیاز است. امروزه افراد برای احقاق حق خود و مسائل مرتبط کاری، تجاری، سازمانی، امور شرکت‌ها و … نیازمند مشاوره با کارشناسان حقوقی خبره به ساده‌ترین شکل آن هستند. طبق آنچه گفته شد مشاوران حقوقی پایگاه خبری یاسا درزمینهٔ مختلفی به‌صورت حضوری به انجام مشاوره می‌پردازند که عموماً دارای ویژگی‌های خاصی هستند که از آن جمله می‌توان به:

  • قدرت سخنوری بالا و توانایی کامل برای متقاعد کردن افراد

یکی از ویژگی‌های مشاوران حقوقی پایگاه خبری یاسا که آنان را از دیگران مشاوران حقوقی متمایز کرده، قدرت کلام و سخنوری بالا و توانایی متقاعد کردن افراد است.

  • آشنایی و تسلط کامل بر قوانین و مقررات حقوقی مرتبط در تمامی حوزه‌ها

مشاوران حقوقی پایگاه خبری یاسا، مشخصاً به‌تمامی قوانین مربوط به امور حقوقی و کیفری و حقوق تجارت، خصوصاً حقوق و قوانین ناظر بر ثبت برند و علائم تجاری و طرح‌های صنعتی و شیوه اعمال آن‌ها، تسلط کافی رادارند.

  • مسئولیت‌پذیری و دلسوزی

یک مشاور حقوقی یا وکیل باید در مقابل موکل یا مراجعه‌کننده خود مسئولیت مدنی داشته باشد و یک مشاور خوب شخصی است که مهربان و دلسوز باشد.

  • رعایت انصاف و عدالت

انصاف، عدالت و عدم قضاوت یک‌طرفه حین مشاوره حقوقی حضوری با موکلین، از ویژگی‌های مشاورین حقوقی پایگاه خبری یاسا است.

  • آسان‌سازی مسائل حقوقی

آسان‌ سازی مسائل حقوقی، یک هنری است که فقط یک مشاور حقوقی خوب، آن‌هم در اثر کسب تجربه و گذر زمان و قطعاً مطالعات مؤثر به آن دست خواهند یافت.

  • قدرت تصمیم‌گیری، جسارت و شجاعت

تصمیم‌گیری درست و مصمم بودن در دیدگاه حقوقی هنگام ارائه دادن مشاوره حقوقی حضوری، از ویژگی‌های مهم و بارز مشاورین حقوقی پایگاه خبری یاسا است. جسارت، شجاعت و اعتقاد به اخلاقیات یکی از خصایص مهم هنگام ارائه خدمات مشاوره حقوقی حضوری توسط مشاورین ما به مراجعه‌کنندگان و موکلین است.

  • صداقت، تعهد، مجرب و حاذق بودن

تعهد به قوانین و منش درست یکی از موارد مهم در انتخاب مشاور حقوقی است. مشاور خوب باید بر مبانی و قوانین و مقررات حقوقی، تجربه و مهارت کافی را نیز داشته باشد.

[sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”مزایای استفاده از خدمات مشاوره حقوقی حضوری چیست؟” img_alt=”” css_class=””] استفاده از مشاوره حقوقی حضوری این امکان را برای متقاضیان فراهم می‌کند که بتوانند به‌راحتی مشکل و مسائل خود را با وکلا و مشاوران متخصص پایگاه خبری یاسا در میان گذاشته و بدون هرگونه اتلاف وقت و با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه، اقدام به طرح شکایت، تنظیم دادخواست و یا دفاع از حق خود بنماید. از سوی دیگر استفاده از مشاوره حضوری موجب می‌شود که افراد نسبت به قوانین و مقررات محدوده دعوی خود، آگاهی نسبی پیداکرده و همچنین، با رویه قضایی محاکم دادگستری آشنا شوند. غالباً استفاده از مشاوره حضوری خوب سبب می‌شود که اختلاف میان طرفین به صلح و سازش ختم شده و از ورود به مرحله رسیدگی قضایی که پروسه‌ای فرسایشی است اجتناب شود. در کل می‌توان گفت که افراد با پرداخت هزینه اندک در مشاوره حقوقی حضوری،مانع بروز مشکلات اساسی احتمالی و ضایع شدن حقوق خود می‌گردند. [/sc_fs_faq]

هزینه مشاوره حقوقی حضوری به چه عواملی وابسته است؟

ارائه مشاوره توسط وکیل مستلزم پرداخت دستمزد و هزینه است که معیار آن طبق تعرفه کانون به‌صورت ساعتی هست. ممکن است که برخی وکلا نرخ کمتر و متفاوتی نسبت به دیگر وکلای دریافت کنند و البته این بستگی به تجربه و مدارک کارشناسان و وکلا دارد. معمولاً مبلغی که به ازای هر ساعت مشاوره از سوی وکلا دریافت می‌شود بالغ‌ بر دویست هزار تومان بوده و طبق تعرفه کانون وکلا که در آیین‌نامه آن مشخص‌شده است برای مشاوره‌های تخصصی، وکلا می‌توانند تا پانصد هزار تومان نیز دریافتی داشته باشند.

گاهی برخی مؤسسات حقوقی در اقدامی غیرحرفه‌ای، تبلیغاتی مبنی بر مشاوره حقوقی رایگان می‌نمایند و این موجب شده است که عموم مردم یا بسیاری از متقاضیان، انجام مشاوره حقوقی توسط وکلا را رایگان بپندارند. درحالی‌که این‌گونه نبوده و وکلا و مشاورین حقوقی نیز مانند سایر کسبه و مشاغل در مقابل ارائه خدمات مشاوره مستحق دریافت حق‌الزحمه می‌باشند. هرچند درصورتی‌که وکیلی پرونده موکلی را قبول کند و در این حین با او عقد قرارداد منعقد نماید، مشاوره‌هایی که در طی جریان پرونده به او ارائه می‌نماید رایگان خواهد بود.

مشاوره وکیل نیز مانند تجویز نسخه پزشک است، مگر می‌شود بعد از مراجعه به پزشک، حق ویزیت او را پرداخت نکرد و از او درخواست کرد که ویزیت معاینه او را پس از مصرف داروها و نهایتاً در صورت درمان کامل پرداخت کرد!!!!

چه مزایای مهمی در استفاده از مشاوره حقوقی حضوری قابل‌تصور است؟

صرفه‌جویی در زمان و هزینه:

بسیاری از دعاوی مطرح‌شده در دادگاه‌ها بی‌اساس و بی‌فایده است که شاید به خاطر یک دعوای خانوادگی یا خصومت شخصی طرح‌شده باشد. درنتیجه این موارد فقط زمان را تلف می‌کند و می‌تواند کار و زندگی اشخاص را مختل سازد.

با استفاده از درخواست مشورت یا مشاوره حقوقی حضوری می‌توانیم با زمان و صرف هزینه کمتر این پروسه قانونی را به‌راحتی و با آرامش خاطر طی کنیم و خیالمان را از این بابت راحت نماییم که تمامی جوانب قانونی با مشاوره حضوری اخذ شده به‌درستی رعایت می‌شود.

کمک به تنظیم قراردادها به‌صورت اصولی:

مشاور حقوقی باید با بررسی کامل مفاد قرارداد همه خسارات و مسئولیت‌ها و اختیارات فسخ، ضمانت‌ها و همه شروط عقد را در قرارداد شما پیش‌بینی کند. مشاوره در قراردادها بسیار پیچیده و تخصصی هست و مشاور قرارداد باید با دقت قرارداد را بررسی کند تا ابهامی وجود نداشته باشد و کارفرما دچار مشکل نشود. همچنین باید تمامی قوانین، مطابق مقررات کشور درج شود چراکه در صورت مغایرت با قانون، کل قرارداد فسخ و باطل می‌شود و ممکن است ضررهای مالی بسیاری به کارفرما وارد شود.

درنتیجه یکی از اصلی‌ ترین اموری که مشاوران حقوقی در آن خبره هستند و می‌توانند ما را راهنمایی کنند، مشاوره برای تنظیم قراردادها به‌صورت حضوری است که حتماً توصیه می‌شود در این‌گونه مسائل از مشاورهای حقوقی پایگاه خبری یاسا بهره کافی را ببرید. زیرا با یک اشتباه کوچک ممکن است تمام دارایی خود را از دست بدهید.

کمک به انجام امور دعاوی به سبکی که شما پیروز پرونده باشید:

کسب‌و کارها، شرکت‌ها و سازمان‌ها در مدت فعالیت کاری خود امکان دارد دچار چالش‌ها و مشکلات حقوقی و کیفری مختلف شوند و درگیر دعاوی متنوع گردند. با بروز این مشکلات و دغدغه‌های پیش‌بینی‌نشده، استفاده از مشاوران حقوقی پایگاه خبری یاسا در دسترس ترین افراد برای بررسی و ارائه راهکار به شما هستند تا این مشکل بزرگ را با هزینه مقرون‌به‌صرفه، برای شما برای همیشه مرتفع نماید.

استفاده از وکیل هزینه بیشتری نسبت به مشاور حقوقی دارد. شما می‌توانید با استفاده از مشاوره حضوری، هزینه‌ها را به حداقل کاهش دهید. اخیراً در کشور ما استفاده ازاین‌گونه خدمات بسیار پررنگ شده است و نقش مهمی را درصحنه حقوقی کشور بازی می‌کند. شما می‌توانید از هر نقطه از ایران و حتی خارج از کشور، به‌راحتی ‌ از این خدمات چه به‌صورت حضوری یا تلفنی یا آنلاین با تنوع بسیار زیاد مشاوران حقوقی، استفاده و مشکل خود را به‌راحتی حل‌وفصل نمایید.

کمک به قدرت استدلال بی‌اندازه برای موفقیت در پرونده:

در بیشتر موارد افراد در هنگام حضور در دادگاه‌ها و در حین مواجه با قاضی یا طرف دعوا، توانایی بیان استدلال و یا دفاع از خود را ندارند که دادگاه به آن‌ها توصیه مشاوره حقوقی یا وکیل می‌دهد تا بتوانند در شرایطی عادلانه از حق خود دفاع کنند. از مهم‌ترین مزایایی که یک مشاوره حقوقی حضوری برای شما دارد، ایجاد اعتمادبه‌نفس و تقویت فن بیان و دانستن زبان قانون است که این مهم، شمارا در بیان دفاعیات خود راحت می‌کند. بنابراین با بیان مؤثر و دقیق و استفاده از تجربه یک مشاور یا وکیل خوب درصورتی‌که حق با شما باشد، دادگاه به نفع شمارای خواهد داد و قطعاً نتیجه امر چیزی است که مقبول شما است.

جلوگیری از اطاله دادرسی

اطاله به معنی زمان برشدن مدت رسیدگی به پرونده‌های قضایی و حقوقی در دادگاه‌ها و دادسراها است. همان‌طور که می‌دانید سرعت رسیدگی به پرونده‌های حقوقی و قضایی امری بسیار مهم است. برخی مواقع زمان دادرسی به یک پرونده حقوقی آن‌قدر طول می‌کشد که حتی اگر قاضی به نفع دادخواه هم رأی صادر کند ولی به جهت طولانی شدن زمان رسیدگی، دیگر کار از کار گذشته و مصداق نوش دارو پس از مرگ سهراب را داراست. پس شما با استفاده از خدمات مشاوره حقوقی حضوری می‌توانید با دریافت اطلاعات کافی و درست، در زمان تعیین‌شده به مسئله حقوقی خود رسیدگی نمایید.

مشاوره حقوقی حضوری در کدام دعاوی و شکایات متصور بوده و امکان‌پذیر است؟

از نگاه قانون دعاوی به سه نوع مختلف تقسیم‌بندی شده است:

  1. دعاوی حقوقی
  2. دعاوی تجاری
  3. دعاوی کیفری

سایر امور مختلف حقوقی مثل امور تابعیت، امور ثبتی، موارد حقوقی موقوفات، امور حسبی، مسائل خانوادگی، مسائل مرتبط با ملک و امور ثبتی، اختلافات وراثتی و امور موجر و مستأجر برخی از موضوعات دعاوی حقوقی محسوب می‌شوند.

در دعاوی حقوقی استفاده از حضور وکیل یا مشاور حقوقی توصیه می‌گردد و برای دادخواست حقوقی حتماً باید در برگه‌ای خاص دادخواست نوشته و از طریق درگاه‌های خدمات قضایی به دادگاه ارائه شود.

دعاوی کیفری نیز بخش گسترده‌ای از اختلافات و شکایات را نظیر مشکلات مرتبط با چک، زندان و عفو، تعزیرات، قاچاق و … را شامل می‌شود در این موارد هر شخصی خود می‌تواند بدون حضور وکیل و مشاور حقوقی بر روی هر برگه‌ای شکایت را نوشته و به دادسرا (و ازآنجا به کلانتری و …) ارائه کند اما به دلایل مختلفی ازجمله ناآگاهی درباره قوانین و تلف شدن وقت شکایت‌کننده و دادگاه و اطاله دادرسی و همچنین در برخی موارد محروم شدن فرد از طرح دعاوی جدید، توصیه می‌شود حتماً پیش از طرح دعوی برای مشاوره حقوقی حضوری اقدام شود.

صاحبان کسب‌وکار و تجار نیز مسائل و مشکلات مرتبط با خود رادارند که عموماً مالی و تجاری است مانند چک، چک تضمین‌شده، چک بی‌محل، ثبت شرکت‌ها، ورشکستگی، بورس، قراردادهای تجاری و امور بین‌الملل.

در این موارد هم شکایتی که غیراصولی باشد خود جرم تلقی شده و مجازات دارد. بنابراین مشاوره حقوقی حضوری در دعاوی تجاری اهمیت فراوان دارد. زیرا اگر بدون دانش درزمینهٔ قوانین و آیین‌نامه‌ها و مهارت لازم در امور حقوقی چنین دعوایی را طرح کنید ممکن است مجرم شناخته شوید. توصیه می‌کنیم قبل از هر اقدام حقوقی با مشاورین و وکلای متخصص پایگاه خبری یاسا به‌صورت حضوری مشورت نمایید.

کدام مشاوره‌های حقوقی حضوری در پایگاه خبری یاسا ارائه می‌شود؟

مشاوره حقوقی حضوری در مسائل خانواده :

در مشاوره حقوقی خانواده، موضوعاتی که یک مشاور خوب می‌تواند به افراد کمک کند، شامل طلاق و خاتمه روابط مدنی و خانوادگی، مواردی نظیر مراقبت و حضانت، تماس یا دسترسی به فرزندان و حق ملاقات، امور مالی و همچنین آدم‌ربایی ، آزار خانگی و بسیاری از امور مرتبط خانوادگی است. مشاورین و وکلای متخصص پایگاه خبری یاسا به‌صورت حضوری در مورد اقداماتی که باید در پرونده خود انجام دهید، نحوه تنظیم درخواست و دادخواست به دادگاه و همچنین نحوه پاسخگویی به آنچه دادگاه از شما می‌خواهد ، شمارا راهنمایی خواهند کرد.

مشاوره حقوقی حضوری در امور مدنی :

اگر پرونده‌ای دارید یا می‌خواهید پرونده‌ای را در دادگاه تجدیدنظر یا محاکم دیوان عالی کشور یا دادگاه‌های شهرستان‌های مختلف بررسی کنید، مشاورین و وکلای متخصص پایگاه خبری یاسا می‌توانند در این زمینه‌ها به شما کمک کند. مشاوره حقوقی حضوری در امور مدنی، توصیه‌هایی است که توسط وکیل ارائه می‌شود. این موضوعات می‌تواند شامل نوشتن نامه‌هایی از طرف مشتری و اقدام به آن‌ها در مذاکرات (ازجمله دستیابی به توافقات قانونی) با اشخاص دیگر باشد. ما از طریق پایگاه خبری یاسا مشاوره حقوقی حضوری خوبی به شما ارائه خواهیم داد.

مشاوره حقوقی حضوری در امور ملک و املاک :

وکیل ملکی در دعاوی ملکی مانند دعاوی موجر و مستأجر، تخلیه،خلع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، افراز ملک مشاعی، الزام به ایفای تعهد و یا الزام به تحویل مبیع و … به‌صورت تخصصی فعالیت می‌نماید. دعاوی ملکی به دلیل نوع ماهیت و شکل خود، معمولاً طولانی بوده و نیازمند تسلط به قوانین ماهوی و شکلی مدنی و قوانین ثبتی خاص خود را دارد که این امر برای افراد عادی ممکن نیست. در بسیاری از موارد، افراد بدون استفاده از راهکارها و مشاوره با یک وکیل دادگستری ملکی، اقدام به تقدیم دادخواست به محکمه نموده و یا پرونده خود را در مراجع قضائی پیگیری نموده‌اند ولی متأسفانه پس از طی چند ماه و یا حتی چند سال از گرفتن حق خود بازمی‌مانند و متحمل هزینه‌های سنگینی ازجمله هزینه‌های دادرسی و… می‌شوند، بنابراین مشاوره حضوری با یک وکیل ملکی خوب در پایگاه خبری یاسا می‌تواند در این زمینه هم خسارات ناشی از تأخیر را کاهش داده و هم پرونده را با استفاده از تجارب و تخصص خویش به سمت پیروزی ببرد.

مشاوره حقوقی حضوری در خصوص چک:

برخی از وکلای دادگستری به‌طور تخصصی بر روی دعاوی وصول مطالبات اعم از چک، سفته، رسید بانکی و یا سند عادی فعالیت کندو در این زمینه تبحر و تجربه فراوانی دارند. دعاوی مطالبه وجه چک و یا مطالبه وجه سفته یکی از دعاوی مبتلابه و شایع در مراجع قضایی است. مشاورین و وکلای متخصص پایگاه خبری یاسا به‌صورت حضوری می‌توانند با تخصص و تبحر خویش راهکارهای لازم برای صدور حکم محکومیت خوانده را به شما اعلام نموده و علاوه بر آن با آشنا نمودن شما با درخواست قرار تأمین خواسته، راهکاری برای توقیف اموال خوانده را به شما آموزش داده تا در صورت محق بودن بتوانید به اموال از دست‌ رفته خود دست پیدا کنید.

مشاوره حقوقی حضوری در امور کیفری:

دعاوی کیفری، یکی از پیچیده‌ترین دعاوی مطرح‌شده در محاکم کشور هستند که وکیل باید حتماً با تخصص کامل در این حوزه‌ها واردشده تا بتواند به بهترین شکل ممکن از حقوق موکل خویش دفاع کند. دعاوی مانند کلاهبرداری، قتل اعم از عمد و غیر عمد، ضرب‌وجرح، اختلاس، سرقت و … ازجمله دعاوی کیفری هستند که از پیچیدگی خاص خود برخوردار بوده و قانون برای این جرائم، مجازات سنگینی قرار داده است. درنتیجه کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند در صدور قرار محرمیت و یا صدور قرار منع تعقیب مؤثر باشد.

وکیل دادگستری خوب یا یک مشاور کارکشته، با تسلط کامل بر قوانین کیفری و باهوش و ذکاوت خود و با ارائه یک مشاوره حضوری منطقی، می‌تواند شرایط پرونده را به نفع موکل یا مشتری خود تغییر داده و حتی با راهکارهای خود در ارائه دلایل قوی و قاطع در این مشاوره، بتواند حکم صادره در مرجع تجدیدنظر را نیز تحت تأثیر مشاوره حضوری خود قرار دهد. متأسفانه بسیاری از افراد بدون مشورت با وکیل دادگستری اقدام به طرح و ثبت شکوائیه در دادسراها نموده و به دلیل طرح اشتباه، موجب ضرر و زیان به خود می‌شوند. همچنین متهمین پرونده‌ها نیز می‌بایست توجه داشته باشند که عدم مشاوره حقوقی و یا اعطای وکالت به وکیل کیفری ممکن است موجب ورود ضررهای جبران‌ناپذیر ازجمله از دست رفتن مال، جان و یا آبروی آن‌ها گردند.

مشاوره حقوقی حضوری درزمینهٔ ارث :

مشاوره حقوقی حضوری درزمینهٔ ارث و در ارتباط با موضوعاتی همچون، تقسیم ترکه، انجام مهروموم و رفع آن، روش دریافت دیون متوفی، انتشار آگهی، زمان ارائه مدارک لازم به شورای حل اختلاف، پیگیری جلسات رسیدگی و موارد حقوقی ارث‌ومیراث و… موضوعاتی است که قبل از طرح، حتماً نیاز به کسب مشاوره در آن را خواهد داشت. متخصصین حقوقی و وکلای باتجربه پایگاه خبری یاسا آمادگی دارند تا به‌طور کاملاً تخصصی و موضوعی و در مدت‌زمانی اندک، مشاوره تخصصی موردنظرتان را به شما ارائه نمایند. کافی است با ما تماس بگیرید.

مشاوره حقوقی حضوری در امور مالیاتی :

خواه نماینده یک‌نهاد شرکتی باشید، یا خیریه داشته باشید یا به مشاوره مالیاتی شخصی نیاز داشته باشید، وکلای مالیاتی پایگاه خبری یاسا می‌توانند درزمینهٔ مسائل مالیاتی به شما کمک کنند. ما از اهمیت ارائه مشاوره مالیاتی با شما و پیگیری تغییرات در قانون مالیات و اقدامات روزمره، به شما آگاهی کافی را خواهیم داد. با همکاری با حسابدار و مشاور مالی، قطعاً اطمینان حاصل خواهیم کرد که راه‌حل مؤثری برای شما فراهم کرده‌ایم.

مشاوره حقوقی حضوری در امور تجاری :

مشاوره حقوقی تجاری شامل : تأسیس شرکت‌ها ، انحلال شرکت‌ها ، مشاوره حقوقی دعاوی تجاری ، ورشکستگی و معاملات تجاری هست. متخصصین حقوقی و وکلای باتجربه پایگاه خبری یاسا آمادگی دارند تا به‌طور کاملاً تخصصی و موضوعی و در مدت‌زمانی اندک، مشاوره تخصصی موردنظرتان را به‌صورت حضوری به شما ارائه نمایند.

مشاور حقوقی تلفنی ، آنلاین و حضوری

پایگاه خبری یاسا یک موسسه حقوقی پیشرو است که بهترین مشاوره‌های تخصصی را در تمام زمینه‌های حقوقی در ایران ارائه می‌دهد. پایگاه خبری یاسا با بهره‌مندی از برترین متخصصان در حوزه‌های مختلف حقوقی توانسته تا به‌صورت آنلاین با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و مشکلات حقوقی آن‌ها را در اسرع وقت برطرف نماید.

مشاوره حقوقی حضوری یکی دیگر از خدماتی است که هر موسسه حقوقی اقدام به ارائه آن می‌نماید. شرکت در چنین جلسه مشاوره‌ای نقطه عطفی در هر پرونده حقوقی خواهد بود. امکان برقراری ارتباط حضوری با وکیل پایه‌یک دادگستری باتجربه و کار بلد راه‌های بسیار سریع و راحتی برای موفقیت در یک پرونده حقوقی به روی شما بازخواهد کرد.

اولین و مهم‌ترین قدم برای موفقیت در هر مسئله‌ای اطلاع از قوانین درست آن بوده و این مهم، نیاز به مشاوره حقوقی حضوری خواهد داشت. البته تجربه و شخصیت وکیل شما نیز درروند چنین جلساتی تأثیرگذار است.

فراموش نکنید که بهترین زمان برای دریافت خدمات مشاوره حقوقی چه تلفنی چه آنلاین و چه حضوری، قبل از هر اقدامی است. قدم گذاشتن به یک بحران حقوقی، کیفری و یا تجاری نیاز به یک راهنمای باتجربه داشته تا شمارا در مسیر درست قرار دهد.

مشاوره حقوقی یا عقد قرارداد با وکیل دادگستری، کدام را انتخاب کنیم؟

در برخی از پرونده‌ها استفاده از وکیل ضرورت دارد و در برخی از پرونده‌ها و مسائل حقوقی مشاوره حقوقی با متخصصان کفایت می‌کند.

در شرایطی که لازم باشد وکیل کارهای حقوقی را در ادامه جلسه مشاوره حقوقی انجام داده و اگر لازم بداند در ادامه در صورت نیاز وکالت شمارا نیز بر عهده می‌گیرد. نوشتن قرارداد و تنظیم وکالت‌نامه ضرورت دارد و در مواردی که تنها مشورت دادن حقوقدان یا وکیل کفایت کند در جلسه حضوری ، این مورد از طرف متخصص گفته خواهد شد.

مراجعان به چه نکاتی در مشاوره حقوقی حضوری باید توجه نمایند؟

  • در جلسه مشاوره حقوقی حضوری توجه داشته باشید که صرفاً به موضوع اصلی پرونده پرداخته می‌شود و لطفاً از طرح مسائلی که ارتباطی به موضوع پرونده ندارد اجتناب نمایید.
  • حتماً قبل از تشکیل جلسه مشاوره اقدام به تعیین وقت نمایید و رأس ساعت تعیین‌شده در دفتر حضورداشته باشید.
  • لطفاً در جلسه مشاوره حضوری، تمامی مدارک و مستندات به همراه ‌کارت ملی یا مدارک هویتی خود را همراه داشته باشید.
  • در مشاوره حقوقی حضوری بدوا موضوع موردنظر از سوی متقاضی مطرح می‌شود و وکیل دادگستری نسبت به بررسی مدارک و مستندات ارائه‌شده از سوی متقاضی اقدام می‌نماید و پس از مطالعه آن، میزان موفقیت در پرونده توسط وکیل اعلام می‌شود و به اطلاع متقاضی می‌رسد.

سخن آخر و توصیه پایانی ما را حتماً جدی بگیرید!

مسائل حقوقی و قوانین کیفری دارای جزئیات و پیچیدگی‌های فراوانی هستند که در اکثر مواقع عدم آگاهی نسبت به آن‌ها موجب پایمال شدن حقوق فردی یا جمعی شده است.

اگر برای شما هم یک مسئلهٔ حقوقی یا قانونی حتی کوچک پیش بیاید و یا بخواهید در مورد قرارداد یا امور مربوط به شرکت خود تصمیم مهمی اخذ نمایید پیشنهاد می‌کنیم حتماً از خدمات مشاوره حقوقی حضوری استفاده کنید. با حضور شما در دفتر ارائه خدمات مشاوره حقوقی حضوری تمامی مدارک و اوراق شما به‌دقت بررسی خواهد شد و شما می‌توانید با بهترین تصمیم و اطمینان خاطر به انجام کار خود بپردازید.

اگر به دنبال مشاوره حقوقی در هر زمینه‌ای هستید و یا یک موقعیت خاص دارید و نمی‌توانید جوابی پیدا کنید ما در پایگاه خبری یاسا می‌توانیم بهترین مشاوره را به شما ارائه بدهیم.

امیدواریم با مطالب مطرح‌شده توانسته باشیم لزوم ارائه یک مشاوره حضوری خوب توسط یک وکیل مجرب را برای مخاطبین محترم پایگاه خبری یاسا مشخص نموده باشیم. با وکلا و مشاوران پایگاه خبری یاسا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۲ رای برچسب هامشاوره حقوقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *